2009/06/03

馬灣公園.挪亞方舟小遊

繼第一次去濕濟公園後,這回也是第一次去的新景點…

出發前個天無啦啦落大雨,唔通個天都唔鐘意我?(很爛耶…哈哈),去到馬灣仲有毛毛細雨,入到方舟時慢慢就無雨了﹗仲陽光普照添﹗感謝老天爺啦﹗~

到馬灣一係搭巴士,一係去中環的二號碼頭搭船去柏麗灣,船程約二十分鐘,咁就搭船啦。碼頭到處都係呢款樹葉石璧(我應該咁樣形容嗎?),上完攝影班後…我在諗…呀…日出日落時候影倒影應該幾靚架喎…XDDDDDD


冷氣渡輪﹗好舒服…廿蚊二十分鐘船程,其實都幾貴的…不過舒服嘛…
落船沿住海邊行去馬灣公園只需十多分鐘,一路有青馬大橋陪住你…好宏偉啊﹗(香港始終有你…因為你在這裡…~~~~)((謎之聲:真係好爛呀你…))

過咗柏麗灣轉入天橋底再出就係馬灣公園和挪亞方舟,沿途有好多開於愛、和諧等既圖畫和裝飾(挪亞方舟就係promote呢啲信念嘛…),想說這個彩虹加白鴒整得好靚啊…角度不太好,遠一點pan埋去拎個wide shot更壯觀呢…
挪亞方舟最signature的大船無相post(﹗)((謎之聲:我唔鐘意post有人樣的相嘛…打晒格咁就不如咪鬼post啦…卡卡),呢張其實都見到船身的一間間架…哈。因為入園係有任務在身…所以沒拍太多照片就是了…只在門口拍了這張,想說動物都做得很像真…(雖說幼稚園到中七都係讀教會學校…但我RE拎E…我對聖經中挪亞方舟故事係唔太認識…慚愧…)
鏡頭一轉去了隔離馬灣公園,這個友人說是黃金比例甚麼的…我聽不明啊…完全un搭嗲able…
 沿途有很多這樣的畫,左邊睇係一個樣,右邊睇又係一個樣…
在這裡行禮成親的人名字都會被寫在一舊石上…嘩…很浪漫呢…
舊馬灣村…好似去咗大澳咁有一大片泥地…仲有招潮蟹睇添﹗但就好多垃圾…







遊完就返出城食飯。店家的名字我唔記得了,但店裡的這個裝飾很得意…忍不住又舉相機影影影…同行友人應該無被嚇親吧?﹗(我這個影影影的怪行是頗嚴重的…哈哈)

遲一點會再去,到時可以再影多啲相了。方舟新嘛,設施新淨齊全,最緊要係多廁所和冷氣地方啊﹗(不好,人家的宗旨其中一個係宣揚愛地球…但我成日掛住嘆冷氣…我係地球的敵人…囧…)


其他離島/遠門小遊:

初遊濕地公園
離島遊之2~包山呀﹗長洲呀
長洲包山賀百萬
熱到嘔遊離島~長洲

6 則留言:

  1. 一個很美的公園,可是那裡很熱很辛苦。

    3rd Jun 2009 18:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家天口慶,去邊都係熱到傻的說…

      17th Jun 2009 20:59 PM

      刪除
  2. 你是自己去的, 還是要跟坊間團體先可以去?
    因為之前朋友話想去去, 但好似未開放被公眾,所以打消了~~
    可以入去隻方舟到嗎?

    4th Jun 2009 00:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是團體去的…
      individual都可以去的,佢個官網有單獨的入場package,可以望一吓﹗
      個隻船可以入架~不過這次我就沒入過去了…

      17th Jun 2009 21:02 PM

      刪除
  3. 入場費幾多銀兩呢?

    6th Jun 2009 13:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係入場費之外,唔同場館各自收費的,個官網度有唔同場館的package,都係百令蚊,可以望吓有邊啲有興趣玩囉…

      17th Jun 2009 21:06 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD