2009/03/22

初遊濕地公園

本人從來沒去過這公園嘛,本來以為是一片荒蕪,在人造的小路上到處走到處看動物和植物,以為地點是山卡啦咁遠…點知係喺屋苑隔離,入到去係到處人工造的小橋流水,唔講仲以為入咗香港公園囉…

上圖係最接近我幻想中的國度,友人說我expect的東東應該係米埔…囧…真係唔該晒…我去錯地方了…

不來白不來,那就到處走走看看影影…

貝貝之家…也是比我想像中小…係咪我去開海浪公園問題呢?安安佳佳樂樂盈盈個屋企夠佢地碌來碌去架嘛,貝貝的屋企好似有點焗促…
這條甚麼浮橋…除了郁來郁去…真係…究竟what for呢?﹗(我係咪應該搵個生態導賞團來聽聽呢?)

行行吓同行友人說「嘩…有鱷魚」…本人就左望右望河水中那兒有鱷魚…誰知…佢指的是這個…真係…@#%^$@^%$@%$

(還是…物以類聚呢?大家都咁無聊?﹗XDDDD)
到處風景係有點人工feel…而本人的攝影技術亦流於傻瓜…不過既然一場來到…就試著影一點吧…(feel到我試著捕捉流水的動態嗎?﹗feel到既…快說feel到啦…呵呵…)
不要問我主體是甚麼…本人拿的只是普通傻瓜機而已…哈…(呀…某大學內的荷花池可是很出名的說喎?﹗)
友人說這堆樹木轉了黑白色感覺就很滄涼…umum…等我photoshop試一番先…
在無乜光圈和快門可以俾我較來製造景深效果(啲term係咪好pro呢?﹗…小的是試著學一點攝影技巧提升吓的說),咁試著從構圖著手吧…雖然影完我都感覺唔到有乜構圖可言…哈…
還是做番本人最在行的無聊snapshot…這幅相的主體可是很明顯吧?
我在諗…家燕的英文不是nancy嗎?(有人感受到這是一個爛gag嗎?)

其實整個公園又唔可以話無野睇,只係人造和天然的東東比例和本人期望有點不一樣…umum…看來下次去之前都是先做點功課好了…



其他離島/遠門小遊:
馬灣公園.挪亞方舟小遊

離島遊之2~包山呀﹗長洲呀
長洲包山賀百萬
熱到嘔遊離島~長洲
****************************************************
上面說過小的正在學一點攝影的東東,其實也只是柴娃娃(我是說我而已)跟友人去報了個攝影班,課堂的導師是個很認真又有經驗的發燒友,聽了幾堂了解到紀錄相(即是本人常拍的snapshot亂拍)易,但要拍到一幅氣氛、構圖技巧兼備的就難,適當的器材當然重要(要pro也先要$$,發燒友老師幾千蚊支鏡都只形容為「濕濕碎」﹗),能駕馭器材的技巧也重要,要是有部幾千萬個分唇的強大相機卻不懂用…不就是「side」氣嘛…

那就是啦,拿著借來玩的號稱半專業傻瓜機,本人可是茫茫然不知所措,機頂的較iso(部機可是去到1600的說﹗很強大耶…我部小小傻瓜dc只去到400咋…不過…咁強大嚟做乜呢又?)為啥本人其實是一無所知的…看來在本人有一定理論基礎前都不宜入到勁機…免得得物無所用嘛…

又咁講,小的那部玩了快四年的FX8(而家可是出到FX3X了…)畫質其實都唔錯,各式scene mode亦齊,看來仲可以有排玩,咁就等上晒成個course之後睇吓發燒友老師有乜買機心得分享再算吧…我諗市面總會有啲專業得來又傻傻地瓜既…滿足本人呢種不甘於吓吓snapshot但功/財力又未去到玩單鏡反光機的人吧?(不過看來同行友人比本人更蠢蠢欲動買機呢…)

12 則留言:

  1. 噢~ 冰子大大那幅流水相成功的把動態強化起來呢! 雖然睇唔到,但我地用心眼就感覺到的了~
    um.....就好似只要你當D 豆腐係臭豆腐去食, 個觀感就會fit 晒咁(你管: 3:35),你買部單鏡反光返黎當係傻瓜機咁用個感覺就會好良好的了~
    http://www.youtube.com/watch?v=-OBLcoEpAKM&feature=related
    2nd Mar 2009 21:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係強大啦,我影的相不在於形而在於神…係要心領神會架…畫公仔畫出腸呢啲咁低莊係我做架咩…(自我強大感覺良好mode啟動了…卡卡…)
      咦,咁買個單鏡反光機當傻瓜機用會唔會更強大呢?
      23rd Mar 2009 23:07 PM

      刪除
  2. fighting phoneix20/12/13 12:25

    話時話,我都未去過濕地公園

    22nd Mar 2009 22:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 出發前我諗起《十二隻恐龍去野餐》…
      23rd Mar 2009 23:08 PM

      刪除

  3. Funniest trip report from the wet land park, EVER!! :)

    23rd Mar 2009 01:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. really?你攪到我受寵若驚喎…
      23rd Mar 2009 23:08 PM

      刪除
  4. 我都有部FX8,不過舊電已步入打柴階段;去年都諗過入一部半專業機,後來嫌大舊放棄,最緊要係都無咩耐性影相,而家多數用部手機影下SNAP SHOT算

    23rd Mar 2009 17:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係用手提…可以影的moment可能一閃即逝嘛,拎得個相機出嚟較較較蚊都瞓了…同埋個袋已經袋咗鬼咁野,我好少袋dc出街了…
      我部機舊電都仲ok…只要佢唔死…我都唔買新的住了…
      23rd Mar 2009 23:10 PM

      刪除
  5. 濕地公園係人工的,咩小橋流水係做出來,連d 石仲有d係假既tim。植物都係新種...
    小聲:香港公園好睇d

    24th Mar 2009 09:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小時我好鐘意去香港公園架,特別係英國領事館那邊個圍住有水fe落嚟的亭…好難得媽媽會俾我地喺啲有水既地方走出走入玩架…
      濕地公園和我預期差太遠…真係香港公園好睇啲的說…
      24th Mar 2009 12:16 PM

      刪除
  6. 愈來愈多人去呢度影相
    你要加油!

    28th Mar 2009 00:09 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 會呀…
      我在諗工欲善其事必先利其器,而家睇緊啲傻瓜得嚟比較專業的dc啦…
      29th Mar 2009 22:59 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD