2009/03/19

本周食記: 巴依、源記

話說友人看了此文就蠢蠢欲試,實在真係唔錯喎﹗

羊呢…多年前去北京旅行時吃過一家街角小店,入到去真係好似去咗大漠咁(provided that我對新彊、蒙古的印象係來自《成吉思汗》和《神鵰俠侶》的…卡卡…即係一班人逼喺個帳篷入面,一枱面都係馬牛羊,件件乾既無汁的,一手拎起大過我塊面的羊脾齒,一手拎住啲馬、羊奶(酒)狂飲…跟住會有啲疑似深圳民族民化村的dancer出來歌舞娛賓…)…扯遠了,那家店的羊肉很香很好吃,不過就係勁乾(唔知係咪我無點醬汁…,同埋香料超多超濃味,食完返酒店刷咗幾次牙都洗唔甩陣味…(我不怕羊的羶味,就怕食完喺個口有有陣刷唔走的一陣味)

吃完這家巴依呢,我深深覺得佢係有港式化的說。是少了點地道風味,但相對易入口囉。(這就是World's localization了…)

我們叫了:

1. 羊肉串…眼看得見上面舖滿了勁多香料,烤完上枱仲熱騰騰的,拎起一串咬下去好不暢快。只是略縑細舊咗啲…無得扮大《神鵰》啲大汗咁大啖齒(開飯說這家店是新彊菜…怎麼我常拉去講蒙古?XDDDDD)

2. 白切羊肉…唔知呢,感覺很港式,凍上的羊肉伴著一個「杰杰」地的汁…但…又相當好味喎…

3. 青椒皮蛋…皮蛋個蛋黃(皮蛋的係咪叫蛋黃?)略硬,無平時的「lim lim」感覺。味道有點酸酸甜甜的,頗開胃。

4. 干煸四季豆…其實平時我唔食四季豆架…不吃白不吃,試吓囉…又ok喎…炒得很熱﹗同埋很鹹

5. 甚麼甚麼炒貢菜(這lu大指正﹗)…點解淨係得菜kwant(都唔知點拼…囧…),無葉既?

6. 炒土豆絲…原來土豆即係薯仔…umum…炒得很爽口…會不停夾不停食的說…

7. 羊肉餃…好好味喎…羊肉切晒碎粒但好香羊肉味,唔點汁都好夠味…正啊…

8. 羊肉薄餅…碎碎的炒羊肉(加咗好多洋蔥和紅蘿蔔)加點青瓜舖到薄餅上捲埋食…突然覺得自己食緊北京填鴨…哈哈…

9. 乜野乜野羊鞍…比想像中細件呢…個汁感覺有點像中式牛柳個汁,很港式的說…我仲以為可以扮蒙古人齒羊脾添…(btw,羊脾可以預訂,成大隻328蚊…)

10. 水煮牛肉…我不吃…skip(雖然…其實我係試了一片…哈哈…)

11. 甜品:有酸奶和莫卡乜野古古力布甸,酸奶那個吃了一口…真係很酸呢﹗(這是廢話,明顯地…),古古力布甸很香古古力,很不錯…但…新彊興呢啲甜品架咩?酸奶好似較似樣喎…

除了item 1和8,其餘都是套餐內容來的(我們本來散叫,但店家姐姐suggest我們叫餐,仲俾我地換想吃的東東…又送多個甜品…呵),夾夾埋埋每人130蚊…價錢很相宜啊﹗可以再挑過…(雖然地點是比較山卡啦就是了…)


轉陣再去源記挑了個桑寄生蓮子蛋茶,唔知點解落咗喺糖水度既蛋係好食啲的說…

個「甜品專家」字樣很old school~

同場加映:


行經灣仔見到呢座新商廈時我都有疑問…個led屏幕想點既呢?又唔係完全向街…但招租…又明顯係俾街外人睇…奇怪奇怪…

14 則留言:


  1. #5 不是通菜,是貢菜呀!
    真的很不錯呢.不過吃得很斯文...樣樣都細細件咁.唔係份量唔夠,而係唔夠豪!哈哈!
    我都未寫... 昨晚只把照片po了上flickr.今晚等我又 C&P先.

    19th Mar 2009 14:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝指正﹗我個心係諗住貢菜架…不過打咗通之嘛…
      係呀,啲味道和份量好明顯係港化了…食落易入口又唔會乾爆的…但就好似少了點風味囉…
      (真係麻煩難服待呢…)
      23rd Mar 2009 22:56 PM

      刪除

  2. 我都好想去試吓巴依...
    好鍾意食羊肉呀..一定要有啲羯味先好食。
    但好多fd都唔食羊,真係激死。

    20th Mar 2009 01:07 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次我們去的時候要叫埋你嗎?
      我唔怕羊陣味…其實魚腥味我都唔怕…我係怕綠色吊味食物啫…哈哈…
      23rd Mar 2009 22:57 PM

      刪除
    2. 咁記住call我...
      我好怕魚腥架

      23rd Mar 2009 23:28 PM

      刪除
    3. 好好好…
      我地都意猶未盡…心思思想ENCORE…
      咦…怕魚腥…咁魚生那些…不如等我同你清咗佢啦…XDDDD
      23rd Mar 2009 23:31 PM

      刪除
    4. 魚生嗰啲叫「鮮」。腥嘅魚生就留俾你啦..OK!

      23rd Mar 2009 23:42 PM

      刪除
    5. 你請我食多幾餐我咪識分鮮同腥囉…呵呵…
      24th Mar 2009 12:14 PM

      刪除

  3. 貢菜, 好似係冇菜葉上碟架. 凈係得菜kwant切條.
    唔知係咪因為要種到枝菜kwant咁大, D葉太硬唔食得..?

    20th Mar 2009 01:42 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 諗諗吓又好似係…
      不過我喺屋企食係好似有葉架喎?係咪我又攪亂咗第二隻菜呢?
      23rd Mar 2009 23:00 PM

      刪除
  4. 源記喺我阿媽細個時已經有,我都由細食到大
    幾十年老字號啊!梗old school啦!
    要食classic嘅糖水,好多人都第一個記起源記
    每次我去都會食唔同嘅糖水,但係必定買兩件雞蛋糕攞走
    好鬆軟,蛋味又香,雖然趁熱食最正,不過多數都係打包作第二朝早餐

    21st Mar 2009 01:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 最衰係我之前喺附近的麵包店買咗兩舊蛋糕啦,唔係真係想整舊返屋企,我習慣係前一晚買定第二朝的早餐…多數起唔切身買或整嘛…哈…
      其實食過各式甜品之後最喜歡還是傳統的款式,仲要加隻蛋…一行入去源記我就諗住一定要有蛋…但我腦內係諗住腐竹糖水的說…
      23rd Mar 2009 23:04 PM

      刪除
  5. 丹尼士文摘20/12/13 12:22

    同我上次的行程一樣,我很喜歡他們的甜品,很美味。

    8th May 2009 13:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為太順路了…
      通常一班人坐低都想去坐得耐啲吹吓水嘛…哈…
      10th May 2009 00:11 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD