2009/03/18

夢幻之聲…又係你地呀…

而家先貼這首歌係極度勾池既(我知…我明…),但想講無論當頭條的是阿嬌或阿Jill,揭報見曝光率最高既一定唔係佢地,也不是有記徐生或無記陳總,而係遊走各大小活動的女明星們(又總係女既多喎…)…


即係呢,佢地做過啲乜電影廣告唱過乜歌(以上呢首賀年歌我可以搵咗好耐先search到個名係《夢幻之聲賀新晞》的說…),但就不停見佢地出席各大小商場/機構/品牌活動,而呢啲活動係做乜既呢?通常記者都係一句半句就帶過,主打係女星們花枝招展的打扮,再發表吓各式言論,得咗,就見報的了。

若然見得多就係有人氣,趙小姐在我心目中實在是人氣爆燈,hit的程度係拍得住有記徐小明先生。(但這是褒定貶呢?XDDDD)

咁趙小姐賣點相當明顯,而佢又搏咁努力,自然得大眾和記者喜愛, 咁佢咁受媒體歡迎活動攪手自己也樂得搵佢…自己單活動易上報嘛,就算無乜人講個活動目的,最少貼喺佢身上既活動貼紙會見報丫…啲coverage好值錢架﹗商場又可以吸引人流喎,真係幾多重win的situation呢…

出席一吓活動酬勞就袋袋平安了,辛苦度應該無拍戲登台辛苦吧(當咗自己係行內人…哈哈…),密食當三番…若旗下藝人受歡迎,不停收呢啲活動的邀請都相當和味,又難怪除了拍開戲唱開歌的藝人會去活動做做嘉賓(很多時佢地都唔係代言人來的說…),有啲名不經傳的新人出多幾出(位)呢啲活動,面孔就慢慢見慣見熟了…很多時,我完全記不起佢演過乜戲唱過乜歌,但就十分記得次次睇報紙都見佢被訪,睇娛樂新聞台又見佢走出嚟講吓自己緋聞…。見得(太)多,開始有啲煩…

不知從何時開始趙小姐出席活動又總會見到戴夢夢小姐,戴小姐都好似入咗行好耐了…但…我記得佢唱過歌…卻記不起歌名…佢應該拍過戲…但最記得還是佢細個喺亞記拍的劇(最記得還是應該佢係翁虹契女吧…)…呀…我記得佢代言過駕駛學院囉。就是不知從何時開始佢做咗趙小姐師姐,佢明明唔係sell性感架嘛,卻要和師妹鬥坦胸露臂…umum…即係呢…是有一點感概既…不過又咁講,佢轉來轉去都無一樣令我有印象…家陣拍住師妹鬥性感我就記得,應該都係一點成績吧?﹗

search一吓資料時見到戴小姐說佢會出碟,前一陣子睇報紙趙小姐也說佢會出碟,咁阿師妹尹小姐也會出嗎?不如合組一隊sell性感的三人組合硬撼Freeze丫…有market喎…

究竟…戴小姐之前有無出過碟呢?﹗(維基了一番…原來04和05年都出過碟的說…)講起戴小姐我又諗起另一位成日見到佢但卻永遠講唔出佢唱過乜野歌的鄧穎芝小姐…經幾何時…我覺得二人可以合組一隊twins的說…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD