2009/03/05

熱煲系列3~堂本剛

這一水沒時間(也沒精神…我很慘…嗚…)看新劇,不如又來懷舊一番。

雖說本人是KK粉,只是本人的眼光通常都落在剛哥個拍檔到。不過平心而論,我係鐘意剛哥的劇和聽佢啲歌的(哈…這就是粉了…)。

又話說呢,自從Twins出 道我就常說她們和KK的marketing策略很似…。而樣論樣本人係buy阿嬌多啲既…(只是後來…唉…唉唉唉唉…),不過論唱歌做戲係阿Sa好啲喎。 KK咪又係咁囉,早期的歌(我懷疑)王子大人唔太識用聲,把聲吊到鬼咁高好似就走音咁;剛哥除了真係好早期(95年上下啦…)《金田一》啲歌聲音比較稚嫩外 (我懷疑未轉完聲囉…15歲幾…),其餘的好OK吓的說。劇呢,《金田一》係超級深入民心,就算唔睇日劇的人都識(如我弟),講《銀狼》…怕且無乜人知呀呵?﹗ 嗚…王子呢套都好睇架﹗

好…逐套劇吹吓…


7/1994   人間失格 (大場誠 )  emotion

我鐘意有一場講剛和光一二人(時為初中生…)以一身小學生造型去卡啦OK,K房內仲有幾個少女同佢地唱歌入野…場面勁爆笑,我諗啲少女都係中學生上下,但勁似大姐姐在教壞小朋友。

這部其實係光一演的留加發揮大啲,留加對誠像霧像雨又像風的情感,對母親的不滿…呀…樣樣都好複雜咁…。剛個角色係負責被欺凌的…

[日劇]《薔薇のない花屋》~一切還好(+《人間失格》)(8/2/12後按:其實呢篇真正想寫的是《人間失格》啦…哈哈哈) 

4/1995   セカンド.チャンス/SECOND CHANCE(藤井渡)  emotion

沒看過…聽也沒聽過…唔知係乜…

4/1995    家なき子2 /沒有家的女孩2 (晴海の友人/友情出演)  emotion

有咩?有咩?點解我睇完都唔覺既?(即係要睇多次嗎?這部其實頗悶的…)

7/1995    金田一少年の事件簿(1)  (金田一はじめ)  emotion
7/1996    金田一少年の事件簿(2)  (金田一はじめ) 

奇怪我勁記得速水玲香,但係乜鬼殺人事件就唔記得了。當年我們可是必追,好像是星期日晚播,就算第二朝有test都照煲可也的說。又話實,制作真係好認真, 我記得有個蠟像殺人事件呢,做得幾似真人架﹗(我又回帶:鄭伊健首《無限空間》幾好聽的…雖然我都唔明點解無啦啦要整隻廣東歌扮主題曲…)

睇番啲劇照就感概囉…剛哥當年的鋼條身型…

[日劇]金田一…去到第3代啦?
[日劇]我們這一代(日劇版)
[日劇]《金田一少年事件簿~香港九龍財寶殺人事件》

4/1996    若葉のころ/徬徨少年時  (相沢武司)  emotion

小松江里子的「少年三部曲」之一,我常說這套是乾淨版《人間失格》,因為角色設定係超似的…(二人爭女仔…唔係BL了…)。這部和之後的《Summer Snow》都一樣係做三兄妹的阿哥,話時話,個3妹很可愛的~(而家都好大個囉?)。但話實這部個故仔都幾粵語長片吓,兩個學校的好朋友愛上同一個女仔, 跟住發現大家原來係同父異母兄弟…娘到爆燈…

[日劇]日劇腳本家

10/1997  ぼくらの勇気未満都市/我們的勇氣.未滿都市 (タケル)  emotion

唔知係咪套劇本身係咁,定係餅碟既質素問題,成套劇都黑麻麻,啲人又黑麻麻…睇到好眼瞓。個故仔有啲《生化危機》(或…《L~最後的23天》咁,又係啲病毒散播,被隔離的人如何自救呀咁…)

我是01、2年上下先睇這部劇的,睇番佢地那時啲要拉天線的手提(97年時我用緊乜手提?﹗唔記得lu…)和discman﹗好懷念啊﹗(個故仔係無乜印象啦…)仲有就係…當年的矢田亞希子係光一既同學兼疑似女友…而家佢就係後輩生田斗真的老師了…時光飛逝啊…

補番的後記:[日劇]突然懷舊之《ぼくらの勇気 未満都市》

7/1998    青の時代 (安積隆)  emotion

小松江里子的「少年三部曲」之二,剛哥演有點憤世疾俗的不良青年,很型爆吓的(吓吓都黑面和皮縷),對手又係奧菜惠(啲純情少女總係喺圖書館做兼職…《魔王》的詩織…)。前半部講不良少年重生記都ok的…但後來就玩超現實…雙重性格又乜又盛的…都…相當騎呢吓…

超舊日劇回顧:青之時代

1/1999    君といた未来のために-I`ll be back- /重返少年時  (堀上篤志) emotion

sorry,講嚟講去我都係睇咗一半都無…哈

4/1999    PS元氣です俊平/ PS我很好俊平(友情演出) emotion

話說同期俊平(光一)喺《to heart》度演自己,同裕二喺酒吧度撞膊咗一野,咁喺俊平呢邊裕二就演番自己…都係送花男來的…其實呢野客串…係得一個鏡頭咁大把…

7/1999    to Heart (時枝裕二 ) emotion

仲未變超強makeup的深田公主,當年雖然件頭相當大,但拍埋去剛哥度又相當襯吓喎。呢套野剛哥又係cool cool地的(拳手嘛…)…仲要戀上老闆娘…呀…公主好慘啊…一味單戀…不過最後係大團圓結局呢,睇落都相當清新可人既愛情劇

我最喜愛的十套日劇

7/2000    Summer Snow (篠田夏生)  emotion

小松江里子的「少年三部曲」之三。夏生係超級無敵口水佬,對朋友有義氣又愛鍚弟妹,C9和金毛的完美好少年化身(個角色確係金毛的…)。廣末涼粉演有心臟病的少女,二人的愛情故事純過蒸餾水…真係好鬼童話。只係好段的悲歡離合真係…好煽情(仲要係夾硬那種…)…喊死我呀…套劇本來好開心架嘛﹗(所以我喜歡 《前男友》二人再續前緣~)

據說當年J家嚴陣佈防,怕當時魔性漸發的涼粉會「攪上」剛哥(之後《一夜夫妻要結婚》涼粉更失控呢…)…事後二人反而做咗好朋友…而且涼粉個仔仲同剛哥同日生日添﹗好有緣呢﹗

1/2001    向井荒太の動物日記 愛犬ロシナンテ災難/向井荒太的動物日記 emotion

呢套野真係睇到瞓著…無乜野好講…呀…秋山純喺《銀狼》度同光一做中學同學…呢套就同剛哥做大學同學…呀…佢退出咗啦喎…呀…有一水我幾留意佢的…

啊…呢套野光一係有客串的(剛喺《rookie》度客串咗嘛…)…勁騎呢的學生乙個…

10/2001   ガッコの先生/ 熱血教師 (櫻木仙太郎)  emotion

本來我滿心期待剛哥同竹內結子的合作…但呢套野都…相當悶吓…我係32X fast forward睇完的…

4/2002     夢のカリフォルニア/  夢想加州  (山崎終)  emotion

我好似無睇晒…又係大學生迷失心靈的劇…呀…很易對號入座呢…難怪沒看下去了。據說有宮藤官九郎粉墨登場…即刻想睇咗…

[日劇]《遅咲きのヒマワリ》(1-3)…勵志劇都係咁上吓?(暨回顧)

7/2003     元カレ/ 前男友 (柏葉東次) emotion

東次係超級軟皮蛇,夾喺兩個女仔中間任人舞,見到就想打佢幾鑊。呢套野有趣在關於百貨公司地庫超級市場,好多劇情係講點樣組織一個promotion campaign(好明顯…這是職業病…)…這個來相當開眼界的…

感情戲方面咁悶…但都有心心…原因係…廣末既角色爭嬴咗內山理明…which我唔多喜歡睇內山小姐的…。又,在《summer snow》演廣末爸爸的肥叔叔今回演剛哥的爸爸…好親切呢…呵(喜歡這套劇都是因為《summer snow》而已…)

自《向井荒太》後剛哥的造型越來越藝術家…這一套叫正常一點…但off duty後那些粉色外套尖頭鞋…還是很怪雞…

4/2004    ホームドラマ!HOME DRAMA! (井坂將吾)   emotion   

沒看過﹗…這套劇入面剛哥的造型係更加藝術家…很驚…

7/2008     33分探偵  (鞍馬六郎) emotion

評價各走極端。主打係佢重點唔係查案,而係睇六郎點樣亂吹水撐33分鐘。如果一心想睇偵探片的人一定會激死…哈哈。無無聊的我…又覺得幾好笑喎…佢夠膽攪啲咁無聊既大龍鳳出嚟呢野已經好值得尊重啦﹗

講開又講,夏季會rerun﹗好野﹗(13/1/12後按:講起上嚟我而家都仲未睇喎﹗)

[日劇]《33分探偵》~六郎不是金田一
[日劇]《SUMMER NUDE》、《天魔來臨》(20/12/13後按:唔知仲睇唔睇好的新劇)
[日劇]《プラトニック》(柏拉圖式)
**********************************************

好野﹗寫完﹗

**********************************************
「讀書又唔見咁叻一日到黑睇電視」歲月總集:

熱煲小生巡禮之1:古巨基先生

4 則留言:

  1. 我都冇睇晒堂本剛d戲,有d真係冇心機睇。home drama其實真係超級悶...我反而覺得ガッコの先生好睇,入面ge剛好吸引的說,亦都係因為呢套而中意睇竹內結子做戲。
    沒有家的女孩2,佢以金田一身份出現ga,又係一個鏡頭,hi完就走左lu。
    佢早期係戲入面ge造成都幾好,好似summer snow,熱血教師同前男友個d,都好charm好正常。到左home drama我都唔係好頂得順,都唔明點解個時可以睇晒...相比之下,光一ge造型隱定好多。

    22nd Feb 2009 15:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. home dorama係超級悶嘛…看來不用挑戰了…話時話呢,剛哥歷代咁多個郁我最喜歡係ガッコの先生時的一個,清爽短髮再gel起,活潑精神的…比起佢promote《情熱》(rookie那水呢…),那個十年唔洗的長頭髮…真係見到就想捉佢去洗頭…
      summer snow個金毛都ok架,但去到後期長咗就唔得了…太大堆頭髮gel唔起(點解唔剪剪佢呢…)…前男友就啲衫唔得囉…對salaryman來說型得濟囉…
      光一係早期啲柔順長髮(就如吳建豪個負離子頭…囧﹗)我唔多頂得順,自《沒有天使的街角》起的金毛中長髮係相當不錯架都…
      係《hey﹗大家好嗎》個封面時電一電個髮…勁似黃子華…出咗事…哈哈…
      14th Mar 2009 23:45 PM

      刪除
  2. 是謎來的!我都算睇過唔少日劇, 但以上大部分都未睇過!
    但你借0左俾我十年的to heart. 我成功開始睇啦. 睇0左兩集. cool 剛都okay 喎!但肥深的演技就.... 嗯.... 呀老闆娘超普通, 都唔明點解cool 剛會鍾意佢.

    9th Mar 2009 10:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多你睇過的我都未睇過,我地兩個加埋個data base很強大的說…
      肥深演得最好係《神啊﹗請給我多點時間》,之後佢既戲路就越來越窄,次次都係愛幻想可愛少女咁…而家直頭變埋不老的傳說…
      咁中招既野無得講既…雖然…老闆娘喺套劇入面定真係…好似無其他劇入面咁靚…
      14th Mar 2009 23:48 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD