2009/03/29

一堆舊物

其實文章應該叫《恐怖舊物賀80萬》…

係呀…我又喺屋企度搵到啲年代久遠的舊野…哈哈…
(係呀,read數剛剛到了80萬了﹗呵呵…)(12/1/12後按:是鮮奶時的事了…)

無啦啦俾我搵番千禧年代初時用的知啲92(因為眼瞓想快啲影完相去瞓…所以爆晒光也不理了…哈),作為和phone超級粉的本人當年對這部機可是愛不惜手的說,佢既平靚正亦係家陣先達和phone機不可替啦(唉,真係手心係肉手背又係肉呢…)…。但而家拎番上手又覺佢好似玩具…(等我搵吓個叉電器…唔知仲用唔用到呢?)

 這一舊野就真係玩具了…係咪好無聊呢?﹗係呀…係呀…我都覺﹗XDDDDD

佢表面上係一個電話,實際上係一把梳,作為一個二打六傾電話之餘都時刻要保持儀容的最佳狀態嘛﹗

無聊的我更係認真的幫佢繫上電話繩…這條RED WING(當年本人很迷個牌子的鞋架﹗因為光一大神成日喺劇度著…睇得多咪覺得型…本人真係唔多過木村大神電的說…)繩係古巨基99年大碟《天氣會變》送的…實在佢同呢個牌子有乜關係呢?﹗諗唔通。不過買唔起對鞋(後來買得起時去試穿…嘩…重到呢…都係唔多掂…),有電話繩望梅止渴都好丫…(3/2/2017後按:這一年我終於抱了對鞋回家~)

恐怖野開始來了…。這個是我小學時樓下文具舖的名物…紙巾鏡盒﹗﹗﹗﹗其實盒內仲有個圓型窿的隔…不過唔見了…當年好似要成十幾廿蚊個…很貴的說…

如果無記錯應該係同學仔送的…(盒面張相…阿王大哥見到應該會反白眼…哈…)

當年唔知點解很興印了圖案的紙巾(最唔明係點解我會買和KEEP?﹗)well…封面個「偶像勁爆」字樣已經勁爆…跟住個底(劉uncle一面)仲要有個隔攝住張影得當事人勁樣衰的卡…之後紙巾上離奇的印著無出現過既郭富城的《雨中感嘆號》…囧

我懷疑這是我keep起的原因,因為這首是我多年的all time飛佛。

其實我真的不喜歡sanrio

左邊那個公仔仲有無出野既呢?小時係有一水幾欣賞佢的…

又說青蛙仔係小學時的飛佛之一,記得當年吉吉島或其他家品店有一種綠色蓋的膠水壺,好似係8蚊咁上下,圓柱體既shape上面個蓋連住個手抽,好鐘意好鐘意 好鐘意…但就勁臭膠味…(不過都臭唔過超級經典的大哥大水壺吧﹗那個真係可惜無留低一個半個啦…我真係有用過嚟返學架…型囉﹗)

晒冷了…

1 & 2:地車十五周年紀念票,keep住原因不明。地車好似係79年通車呀呵?(我記得睇《網中人》時任達華的拍拖節目係…搭地車﹗囧)即係呢套野係94年出的吧﹗嘩,another十五年了…不過張飛不見了…我懷疑係窮窮地時拎咗去搭車…

3:好益智的玩具…(就係太益智被放在一邊了…)

4:No﹗Idol隨書送的小書…真係十年人事幾翻新… 99年至hit歌集得番容天后一個仲主力唱歌…其他的…umum…十年人事幾翻新/身啦…

5:美少女﹗熨畫﹗又諗起我那條童年陰影美少女工人褲…囧…

6 & 7:我記得唔止呢本架…我應該仲有(意思係仲喺屋企)幾本謎語書呀咁,搵番出嚟考吓啲細路…咪次次俾佢地問到口啞啞﹗哼…

8:摺紙﹗當年的我嗜好係咪好益智呢﹗呵…

9:《媽媽是小學四年生》卡﹗我驚了…另外左邊幾張名片係當年好興的,唔知點解小學生都要貪得意印一疊出嚟交換一餐…

手工類來了…

摺紙之變奏…果然本人小時就深受日本文化影響呢…(說笑…)。呢個日本娃娃野係一pack有埋教法的,我地只係跟住摺摺貼貼完全無難度,於是本人就發揮創意貼咗朵花花喺後面…呢朵花我而家都仲記得點摺…係除咗紙鶴以外仲記得的野囉…

下面兩個應該係小學的手工吧?﹗個彩繪無理由係中學野啦咁簡單…點解會留起呢…梗係啦…90分呀﹗哈哈哈,床底仲有幾幅中學時貼堂作留起架﹗(其實我係一個 藝術家…even畫本人不太喜歡hello mimi都係咁全力畫的…呵呵…)隔離那個十字繡係未完成的…而這個超人logo的設計也真係太hea…同埋咁大個area…「聯」都「聯」到手斷…囧…

這兩項不是最驚…最驚係我做乜keep住雕刻刀呀?﹗(話說回頭呢pack野要成4x蚊,但質量真係很唔錯,除了無數次用了無情力雕爛膠板跟住再整親自己之外,擺了咁多年都只係少少生銹…可以用嚟居家傍身之用…)

**************************************************
好了…且看下一個10萬read時我搵出啲乜舊物再同大家分享呀吓…呵

我的舊物珍藏:
2nd Little Life - 店舖+又一堆恐怖舊物
其實我不喜歡sanrio2~聖誕禮物篇
我在床下底搵到張餅卡
購物後的價錢牌和紙袋
其實我不喜歡sanrio

另外的:
我至愛的一條:電話繩(仲有劇入面見過好鐘意的一條:睇劇集的induced consumption)
入歌仔
和風摺機!
我和我的手機
1st Little Life - 手機

10 則留言:


  1. 如無意外6我都有 哈哈哈
    真係勾起左D經典回憶呢!

    29th Mar 2009 23:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這本書啲笑話幾冷的…但我又真係笑得出…
      每次搵到啲舊野出嚟都不禁欣賞又欣賞的…
      31st Mar 2009 21:06 PM

      刪除
  2. 紀念票應該會彈返出嚟架...

    30th Mar 2009 08:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀…不過唔知去咗邊了張飛…
      31st Mar 2009 21:06 PM

      刪除
  3. 雕刻刀.. 我都好似仲有

    30th Mar 2009 13:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以用嚟自衛囉﹗都係呢個牌子嗎?超利的說…
      31st Mar 2009 21:07 PM

      刪除
  4. 我的舊物早就給媽媽掉了 =-="
    媽媽最愛在我不在家的時候掉東西,不論是什麼、不論是平貴....很變態
    連我新買回來不久的大樓都給她掉了 =-=
    雖然不是貴東西,但我只著了不過5次
    人家當飲衫著,她就當垃圾,話我d野阻地方
    所以小時候的東西...所餘無幾
    仲慘過人家大火燒全屋

    30th Mar 2009 15:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,啲衫新淨都掉咁大side?﹗
      俾人掉咗啲寶貝真係好慘啊…不過媽媽就係有執屋癮,以清除屋企多餘物件為己任…而我就相反…硬係唔肯掉野的…哈哈哈…
      我娘都好鐘意掉我啲野,不過細個時我會喊晒口…喊到媽媽都怕咗我…
      同埋我會將啲寶貝收得好埋…但就係收得太埋,埋到自己都唔記得咗,若干年後(如這次)無啦啦搵番出嚟就好有驚喜囉…
      31st Mar 2009 21:10 PM

      刪除
  5. 我都有呢盒雕刻刀,小學雕過之後冇用過。
    妳講果個keroppi膠水壺,我以前都有ah!:-)

    24th Nov 2009 22:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那個膠水壺喺吉吉島賣10蚊架咋,又有靚公仔又賣得平,媽媽就唔介意買囉…平時其他sanrio product賣得好貴架嘛﹗
      我中學先用雕刻刀架﹗小學用咪好危險?
      26th Nov 2009 00:04 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD