2009/12/25

其實我不喜歡sanrio2~聖誕禮物篇

相信係喺我屋企入面歷史最悠久的舊物…1988年囉撞鬼…21年囉﹗如果我無記錯的話應該真係姨姨送的聖誕禮物…囧﹗



佢既正面。粉紅變桃紅,感覺都係…errrrr(sorry,最近的人和事令我更不喜歡呢公仔…),相信當年年紀小小的我都有同感(所謂三歲定八十嘛﹗),所以貼咗個kerokerokeropi貼紙喺度抗衡吓…

我記得右邊個三角型鎖匙扣要27蚊架﹗仲要係儲咗好多日零用錢偷偷地去買,買完俾人發現咗仲鬧咗好耐呀﹗另外那兩個甩晒色的鎖個人覺得真係幾靚﹗92年擺到而家甩晒色都無計啦。記得幾年之後仲有用緊…用嚟鎖學校locker…不過一"giu"就爛的了…囧﹗

雖然我真係好唔鐘意呢隻野…但佢出啲product又真係好鬼得意的。上圖兩個好似都係一盒盒啲糖那種(96、97年出品呢…)。最攪鬼係攪拌器真係攪到(但唔見咗個蓋),個櫃桶又真係彈得出架喎﹗

左邊那個萬字夾留住原因不明…呵。右邊的好似係90年代尾突然出現過一輪的sanrio餐廳送的小物,雖然我很不喜歡sanrio(我重申﹗),但那家店的食物真係幾好食的…(errrrr),件衫仔和對拖鞋都係99年的…印象中家店好似捱唔到2000年…應該…。

  94年既…唔見到都唔記得曾經有個咁既公仔…

係咁話我唔鐘意乜唔鐘意物…其實我係鐘意呢隻xo的,不過圖中兩件野應該係老翻來的,但真的十分精美喎﹗
 
同場加映不知不覺已經開始了。呢兩部野唔記得係生日、新年定聖誕禮物啦…。不過佢地陪我走過好多返學搭車的時光。壞咗都唔捨得掉…(卒之今日一狠心掉晒了…)



今年送給自己的禮物。不過我有排都未學得識的…其實…哈哈。睇吓我幾時學得識彈啦。(5/12/11後按:今日都仲未得啊﹗)










之前和友人去買手作料時見到字母珠仔…諗起呢條手繩…喺太古uny串的…串咗…成舊水﹗(正確來說是99蚊…)…

橫睇掂睇都唔覺值成舊水囉…都唔知點解當年我咁好閒情和咁神心捨得俾…囧﹗

另,第一篇《其實我不喜歡sanrio》文中說想搵的東東…今日我卒之搵到啦﹗囧﹗


我的舊物珍藏:
2nd Little Life - 店舖+又一堆恐怖舊物
我在床下底搵到張餅卡
一堆舊物
購物後的價錢牌和紙袋
其實我不喜歡sanrio

6 則留言:

  1. 嘩......你樓上o既野.....我大部份都有呀.....
    個polly pocket....我都有呀呀 (我媽送我, 我是男) ....唉..真係好多回憶呀.. ....

    沖番好多小學回憶出黎


    27th Dec 2009 16:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,好耐無見喎﹗
      polly pocket﹗做乜你媽媽會買俾你?﹗好明顯係女仔oriented架喎呢個玩具…(但…作為女仔…我真心覺得唔好玩,同埋唔知點玩﹗)

      28th Dec 2009 13:10 PM

      刪除
    2. 係呀~ 冰子c 姐~ 真係好耐冇留言喇~ 十卜你呀~
      係呀~ polly pocket﹗....因為佢買俾我妹的, 又驚小氣所以細個d玩具都係買兩份的~ hahaha , 其實佢真係冇咩玩嫁~ 淨係可以鞠躬同企 ... .....果時冇咩玩具......除左忍者龜我就玩佢喇.. ..

      29th Dec 2009 00:28 AM

      刪除
    3. 多謝你呀﹗我呢度門庭冷清…多謝你來攪旺個場啦﹗~
      polly pocket大set野會好玩啲,佢好似森林家族咁成間屋架嘛,圖中一餅仔野…最多咪將個公仔拎嚟拎去,買得嚟不如買本《老夫子》睇了…起碼有奈人尋味睇,可以笑…
      忍者龜我都好似有過,因為我有細佬,家人有時買開俾佢會買多份俾我…細個時屋企係男仔向玩具多過女仔向玩具既…

      30th Dec 2009 09:32 AM

      刪除
  2. 果個hello mimi萬字夾我都有wor!polly pocket我都有wor!虧妳仲記得果盒野叫polly pocket。哈哈。

    27th Dec 2009 17:06 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個hello mimi萬字夾幾靚的說…
      polly pocket…因為蓋面有個名喺度…所以咪記得囉…
      那舊野相信我覺得唔好玩所以pat埋一邊…點知又俾我無啦啦搵番出嚟…

      28th Dec 2009 13:12 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD