2009/12/21

09年10首飛佛之選

如果係我選的話,個list就會如下:
這是我的佛飛中既飛佛~張敬軒《披星戴月》


首先很喜歡Christopher Chak的曲子,流暢得有如行雲流水~(不論係邊個唱…係佢作既我都buy…),夕爺的詞提著我們別掛住忙而忽略身邊人和事,曲和詞都很搭配又窩心的,雖然敬hins這張大碟號稱找來多位80年代重量級人物為佢出手,但我最愛的卻是這位新進作曲人的曲子。哈

《搜神記》容祖兒
我本以為這首歌和電視劇《搜神記》有關係架本來﹗初聽時覺得很一貫容天后的k歌(第一印象覺得頗似《華麗邂逅》),啲詞幾有意思的,曲子又華麗…(係咪覺得我重覆緊上一首歌啲讚美?),又係Christopher Chak作曲和林夕填詞嘛﹗

《沙龍》陳奕迅
啲詞又係好窩心,影相就係為留住各個moment嘛﹗一剎那光輝就此永恆啦﹗不過,或者…我真正喜歡的…應該係…小克筆下…虫奕迅先生的《沙虫》…囧

《如果我是陳奕迅》Mr.
這邊廂Mr.主音被人話把聲似陳醫生,就有一首玩味甚重的《如果我是陳奕迅》,那邊廂Rubberband也有成員被說和林海峰餅印一樣(確係勁似…),也有一首《夾硬泥》…不過…高下立見囉﹗

《阿波羅》Rubberband
金記上下,會令我有意欲去聽(而不是全心去掃雷)大概只有RB啦(很強大的說法﹗),也許…hardrock野太嘈唔啱我,我鐘意RB呢啲soft啲既…《阿波羅》聽完會lum到暈架~~~(忽然少女了…唔好意思…)

《妮歌》何韻詩
演唱會時第一次聽就已經超喜歡。不用多說。

《LetIt Go》Swing
如果我說喜歡這首係因為它和《半張飛》一樣很有跑馬地陣除看倌們明唔明呢?(最衰原裝個mv blocked咗唔貼得,玩轉《射鵰》真係超好笑的﹗)

《向前走》藍奕邦
其實成隻碟我都好喜歡的。做人最緊要有正能量…(雖然講得出未必做得到…唉…我都知既…唉)

《叮叮車》薛凱琪
聽著很relax的,如上一首一樣…也是很跑馬地的感覺…大家又明我講乜嗎?總之…費公主幕後的揀歌功臣真係不賴…

《月亮說》王菀之
很喜歡大碟第一首《她扔了根火柴》後就有一段像時光機的聲音,一轉頭就去咗《月亮說》,就好似睇緊戲咁望住個主角被留聲機攝咗入《月亮說》既世界入面咁。btw,《低科技之歌》一開始那幾吓zip zip聲係我成日喺fb玩的遊戲,好鬼有親切感的說﹗

同場加映:
《Starstruck》ROBBIE WILLIAMS
我好少聽洋樂架嘛,某晚聽收音機聽到此曲,就被它一開始的豎琴和女高音的聲音吸引住,雖聽唔清Robbie哥唱乜(誰說懂英文就唔使睇歌書呀﹗),跟住中間段小提琴transit和intro一樣華麗又迷幻,好正﹗雖然…我仲諗緊好唔好為一首歌而買一隻碟…

****************************************************
寫完飛佛十大,好唔好寫爛歌之選呢?﹗哈哈哈哈…

8 則留言:

  1. 哎呀, 我有一劇睇錯左, 以為係......

    10齣飛機之選

    21st Dec 2009 23:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 扮傻…乜野飛機呀?唔明喎?﹗…扮傻…

      23rd Dec 2009 17:51 PM

      刪除
  2. 《披星戴月》, 《搜神記》和《沙龍》我都鍾意, 但係過0左個輪又唔多聽.

    何韻詩早幾隻我好 click 架, 但最近呢隻冇.... (我會被忠粉打死嗎?)


    22nd Dec 2009 00:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 放心,我唔係何氏小歌女的忠粉…卡卡…佢最近呢隻得喎,反而上一隻我唔得…
      最新近rip的珧我會label做new放入ipod,所以我記得今年有乜新歌囉~…

      23rd Dec 2009 17:53 PM |

      刪除
  3. 《沙蟲》好正。:-)

    22nd Dec 2009 22:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪笑之餘又有點發人深省的…
      我發現我越來越喜歡小克了…哈哈…

      23rd Dec 2009 17:54 PM

      刪除
  4. 《搜神記》個mv個joey好靚wor。:-)
    《小涼伴》又係lum到暈ga!:-)
    swing果1系列mv series真係好搞笑,最搞笑係黃日華同劉丹都同佢地癲。

    22nd Dec 2009 23:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. joey我覺得佢啱啲dramtic既郁,平時既佢有點鄰家女孩feel,濃妝艷抹比較有味道,同埋撐得起佢個天后格(佢啲歌就略嫌唔太夠撐天后個名囉…)
      swing個系列我一路睇一路笑,又真係難得黃日華和劉丹同佢地癲,叫埋黃文惠做梅超風真係超正啦,我一路都覺得佢超恐怖架個造型…

      23rd Dec 2009 17:56 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD