2009/12/03

我最喜歡的女演員(電視版)

頭位係蓉兒丫,唔該﹗


說來真的很奇怪,翁美玲最紅時我尚小,到我睇番佢既劇時她已經過身差不多十年,一路看雜誌報導說《射鵰》有幾經典,一睇﹗啊﹗真的聞名不如一煲啊﹗(仲煲到考試都要睇埋先去溫書添﹗)中晒招那隻。其他的劇我只看過《楚留香》、《天師執位》和《生鏽橋王》,又竟然全部都和三哥合作的…(欣賞之情詳見舊文,此處不重覆了﹗)



如妃有乜理由會輸比講對白抖晒大氣的玉螢小主?輸比爾淳都無咁嬲囉﹗

唔知呢,後生細女年代的如妃我麻麻地,直到《再見艷陽天》(很少會在吾博出現的亞記劇啊﹗鬼咩,我娘由頭煲到尾架﹗)的文鳳,敢愛敢恨的好有型(當然,我娘係buy秀巧的…),但這套本來走《阿信》路線的劇,拍拍吓變咗《真情》,不停加人(加到無啦啦有邵美琪…),不停拖長情節,不停死咗又翻生,失憶又記番,可觀性係…呃…

過番無記之後的如妃劇我好捧場套套都有睇架﹗係爭《根葛》未睇…睇完《豬肝》補番呀吓﹗係想講,四奶奶個頭幾肉酸吓的…(我見過如妃真人,佢係勁nice呀﹗仲同我地影相和簽名呀﹗再加一萬分﹗yeah﹗~)


又係我最鐘意的《今生無悔》和淺水灣酒店呀﹗哈哈…

我有幾欣賞可見舊文:我們的周海媚… 這兒不重覆了。

只是有點可惜呢,海味的近作如《小鳳仙》和《學警》 我硬係就唔到時間睇…《學警》芯姐點解無啦啦會死咗架﹗點解呀﹗


(又係古裝人呢…)

真係唔搵相都唔記得,我仲未睇完套《圓月彎刀》呀陰公﹗青青的彎刀是青青的﹗梁小冰就係演青青啦﹗印象中佢成日演古裝美人,多數都係溫婉的一類,如《天子屠龍》的冰月/水月(之但係我很喜歡看這套…),但,這套清裝片的清裝是完全不合格的,啲女角個頭好似就咁整張黑色卡紙喺個頭度,十分hea

umum,關於梁小冰,我還有一個疑問,傳說亞記播過一套外購劇《少年梁祝》 …er…梁係那個梁?祝係那個祝吧?佢二人死時都唔係好老啫,有中年過咩?又有老年過嗎?點少年呀?﹗不如拍多套《童年梁祝》?


豬肝補氣》停不了﹗想話喺呢套劇入面,蔡少芬係應驗了萬子的有錢就gel頭無錢就唔gel頭的formula架﹗(但小妹抖大氣講對白不下於佢個二家姐…)

風之刀》(呢部無計啦,因為個男主角,幾爛都要睇﹗哈) 、《天倫》時我不大喜歡看她的…總覺得她眉眼間很寸貢貢(同時我buy梁小冰個type嘛…都不關蔡當時的花邊新聞事既…)…一眨眼去到《天地豪情》的貪錢Diana和《洛神》的甄宓,脫胎換骨咗,演技進步咗好多,個人行出嚟係裡裡外外都襯合番個角色的說。…突然,我buy咗(都仲有《少手仁心》和《黑夜彩虹》,都係程至美醫生…)

講開又講,《天地豪情》入面家雄(陳錦鴻)的Diana的癡情,都幾似《豬肝》入面的泰禾(王喜)的說…


我超喜歡的古版《神鵰》呀﹗唔知點解小的很留意演公孫小姐的蘇玉華(雖然,當時我係比較buy郭芙和郭襄的…)我想話佢個造型真係幾靚架﹗之但係轉個頭就喺《真情》、《親恩情未了》度演c9了…囧﹗

另,當年第一輯《刑事偵輯檔案》的Gigi又是一個亮點,終於唔係c9啦,而且攪攪地笑的…傻吓傻吓的很可愛,佢同義仔真係好襯架…點解要佢死呀…嗚…我不依呀…(真係物是人非啦,兩個男角無晒影,Jessie唔同晒樣,就只有蘇玉華仲係咁吧?﹗)


我又貼古版《神鵰》啦﹗不過張小姐演的程英講對白好似太快,個tempo怪怪的,好似唔太match古裝片feel…(會有人留意嗎?)

也是一個出道初期我不太喜歡看的(94年的港姐我最buy譚小環呀﹗小環呀﹗)又是一個時光飛逝,去到《烈火雄心2》,佢演的阿怡專同紀德鬥氣,但又互相幫助,加上阿怡又錫瑤瑤,一家三口不是很好嘛…紀德做乜要死呀?﹗(我又認真了…)

呀,想說其實張小姐拎視后的《九五至尊》真係好好笑﹗(《難兄難弟》佢扮寶珠姐又相當維肖為妙的,拍得住郭少芸扮仙姐﹗﹗﹗)同埋,《金枝》的安茜都令小的印象很深…因為…最後佢升格做安貴人後個妝厚到白茫茫(像死人化妝),可說是眾多貴人主子入面最可怕的一個﹗(其實佢演得很好就是了…哈,我愛《金枝》﹗戚其義yeah﹗~)((13/12/11後按:我真有taste…哈哈))


我試著搵陳慧珊有無拍過古裝片…um,應該係無既?﹗如果民初的《騎呢大狀》唔計的話…古裝人list終於斷了…

話說她真係專業人士的代言人,看《皇庭5》和《妙手仁心》時就諗如果我做到咁有型的律師就好了…,看《烈火2》就想如果我做到咁有型的PR人就好了…(我是很有自知之明唔會恨做消防員的﹗哈),至於其他唔係點做專業人士的(如好悶的《吾係差人》、《美味情緣》)…無印象…唔記得了…



比起惡型惡相(奸得很浮誇,我知楊怡做得很努力,係劇本問題﹗我話既﹗)的金鈴,我更喜歡爽朗的勝雪,外型問題吧,睇親啲劇佢都係演啲tough同爽直的女生,呢款…我buy﹗呵

不過佢拎獎啲《智勇新警界》(男人心一字馬﹗)和《家好月圓》我都無睇,咁計落去,《宮心計》我都無追落去…喂,可能得喎﹗(雖然我想四奶奶拎多啲﹗哈)

btw,乜佢有演過《真情》咁驚?﹗

(2/7/14後按:有無執過個樣就先按下不表,楊視后呢幾年的無敵濃妝有點太可怕啦﹗好幾套劇都讓我看不下去…如《名媛望族》啦…)


(我個list不似會出現Linda妹的吧?﹗哈)鍾小姐大概是繼蛇視后之後另一個一開始演出超嚇人,有神奇的令人轉台功效。但佢真係進步咗好多喎,唔單止係一貫的乖乖女(加喊苦喊忽)的常在心(《溏心風暴》),又可無啦啦轉channel去《豬肝補氣》的刁蠻小姐,刁蠻到真係想一巴二巴扯埋去…(據說後段係會乖番既﹗)…喂,ok喎真係…

第十號人選諗咗好耐,如果係前幾年的話可能會選胡囧,但近年佢和鄭視帝雙雙成為令我即時轉台的孖寶(萬試萬靈…連本來好正常的《烈火》都不幸成為轉台系列之一…),CK妹都係進步咗好多,但睇完《銀樓金粉》都係覺得佢浮誇咗少少(唔通係同家燕媽媽一齊既原因?) …好啦,既然我咁欣賞Elise,就俾Linda妹啦﹗

好期待《囧探》…Linda妹演0靚模﹗好驚…哈。
******************************************************
數完,以上。

我最喜歡的--本地版:

14 則留言:

  1. 一定要賣廣告先啦:http://kindaichihajime.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2029187
    不如响度為我篇文做個補遺。我好buy陳秀雯响「壹號皇庭」同Bobby呢一對。
    周海味,我細個好鍾意佢架。
    如妃嗰屆,我覺得應該係佢同李慧慧之爭先啱呢。李慧慧真係好掂。
    有梁小冰,我又諗起郭譪明喎。

    3rd Dec 2009 20:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就嚟要收你廣告費啦﹗哈哈
      我同你啲選擇有啲都一樣喎…
      秀雯和波比的一對一個正經一個攪笑幾好睇的,可惜後來秀雯姐過檔,攪到斷咗啦條線,除咗余在春,我都鐘意睇江承宇,同佢個妹江承宙,個名改得好有氣勢﹗
      實在呢…《棟篤神探》我無睇﹗(大部份熱門hit劇我都無睇的說…)…哈,我只煲咗《金枝》,仲要捧如妃,所以佢咪輸咗比玉螢小主囉﹗

      15th Dec 2009 09:33 AM

      刪除
  2. 周海媚萬歲!這張經典照可否用來做貴BLOG的背景照?

    蓉兒我只知道朱茵

    公孫綠萼,比起李若彤姑姑看起來有點成熟

    陳慧珊萬歲!!帥到不行

    你不是在寫你最喜歡的女演員?為甚麼在批評鍾喜欣?其實我不知道誰是鍾嘉欣

    3rd Dec 2009 21:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 淺水灣那張相我係好鐘意,同埋套劇一開始播主題曲時就定鏡幾秒,所以我好深印象…但…你地一開個blog入嚟就見到一大張周海味和淺水灣酒店…會唔會太驚呢?﹗
      蓉兒你只知朱un姐姐…我明了,那她就讓俾你。哈,我覺得她的演出很大部份師承翁美玲,特別係啲do咀和玩頭髮的小動作,朱un姐姐個造型都好俏麗,但演出就略嫌over咗少少囉…
      蘇玉華和李若彤年紀可能差唔多架咋,不過阿美女廚神個樣無疑係成熟啲…
      陳慧珊行出嚟台型真係一流…不過佢演小女人就好似無乜說服力,戲路窄咗少少囉…
      鍾嘉欣我係讚架﹗佢初出道真係嚇到我轉台,但最近睇《珠光寶氣》真係做得好好,入型入格的﹗

      15th Dec 2009 09:38 AM

      刪除
  3. 我鍾意小芙蓉同梁小冰!(真係唔明果套《少年梁祝》點少年法lor……)

    3rd Dec 2009 21:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意啲古裝美女~
      那套《少年梁祝》我無睇過,只覺得雖然小冰年紀大過小豬大一截,但造型又ok襯喎﹗
      最唔ok係個戲名…攪gag…傻的…

      15th Dec 2009 09:39 AM

      刪除
  4. 有D戲都未睇過
    但肯定係靚女~~~~

    3rd Dec 2009 23:49 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你真係好細個啦…
      (其實我都係睇重播架咋﹗哈哈…)

      21st Dec 2009 16:16 PM

      刪除
  5. 提起周海媚, 我最有印象的是"回到未嫁時"!

    4th Dec 2009 10:12 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 感覺《回到未嫁時》有點像《都市的童話》的,sweet野又有點科幻…
      《回》除了海味,仲有關淑怡的主題曲都係好好聽的﹗

      21st Dec 2009 16:18 PM |

      刪除
  6. 我都鍾意蘇玉華...
    由茶是故鄉濃 戲份都幾少下既衝上雲霄
    唔知點解搵佢演既和味濃情 到今年好好笑既王老虎搶親
    我都鍾意睇佢既演出
    尤其佢同劉松仁既合作個兩套 特別好睇
    其實佢入TVB冇耐就俾人升上去睇阿媽級...可能個樣有賢妻良母FEEL掛

    係你個名單入面
    我仲鍾意張可頤
    其實同都有佢同蘇玉華 睇得我好過癮
    後者仲有我好鍾意既楊怡 (多麼PERFECT既組合!)

    楊怡之前攞獎既兩套都係時裝 (我個人認為佢演時裝好D) 唔知你係咪比較鍾意睇古裝 但都好推介你下去睇下
    尤其係智勇新警界入面 同林保怡既對手戲
    當時佢仲係新人 可以同咁有經驗既男拍檔出到咁既火花 真係抵佢攞獎
    BTW...今年宮心計你冇追哂...佢又真係再次攞獎
    都幾巧合!
    .
    10th Dec 2009 14:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《茶是故鄉濃》和《衝上雲霄》我都無睇喎…哈
      《王老虎搶親》我覺得勁好笑,睇得好開心,或者係同一期播緊的《烈火雄心3》太難頂,反而《王》嘻嘻哈哈的睇得仲舒服…
      我就係奇怪蘇玉華入tbb初期喺《真情》和《親恩情未了》都做人老婆,轉過頭就喺《神鵰》做少女,不過我覺得佢都handle到丫…
      而家佢年紀漸長…反而覺得後生過以前後生時…哈
      張可頤初出道時我不太喜歡的,係到《金枝》和《九五至尊》先落力睇…
      好似話阿姐套《昏前昏後》係特登拼埋張可頤和楊怡做兩姊妹,就係貪佢兩個有啲似樣嘛…
      但好似話蘇玉華今年去讀書,所以暫時都唔會有新劇上住囉…
      咁睇嚟,下次我想499攞獎都要唔睇佢啲劇先…又會咁邪…哈哈…

      21st Dec 2009 16:23 PM

      刪除
  7. 就這表,最喜歡的是周海媚,但其實,我並不經常看她的劇。Well, 我很少看劇,就算看,都不因爲劇情,而是因爲人:P

    31st Aug 2011 15:43 PM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係多數為咗人而追無記劇,通常都係啲人做得好救咗個爛劇本(多數都係公式野…),如果個劇本都好既咪bonus囉~

      2nd Sep 2011 09:41 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD