2009/12/30

千禧第1個10年選~奇/畸歌

舊文數過90年代既心水,不如襯千禧第一個十年快要過去,數吓近十年有乜奇歌﹗
Seriously,我覺得尹光呢首《少理阿爸》真係當之無愧,記住一定要睇埋個mv﹗當年你管仲未興起,大家係喺icq度成個mv咁send架﹗好野真係要大家分享~爸爸high high high﹗~~~~

尹光叔叔寶刀未老,奧運有奧運超人,今年東亞運又有東亞運超人(5/12/11後按:仲有334添呀﹗),真係堅架﹗
EO2、SiSi、E-Kids 魅力移動

有無人知Sisi而家去咗邊?東魅而家仲係咪運作緊?呢首當年喺學界好hit,因為…後面啲佈景dancer係各院校dance soc人…於是…我們被逼聽「將魅力左右左移動…」好多次…真係「一分鐘…贈我一分鐘…」…

據說E-Kids會繼原版Boyz之後重組出擊…errrrr…

馬浚偉、陳健穎 新世胞時代

聾髮製藥「排毒美顏佬」突然間於夜間不停打廣告,聽到嘔…其實首歌本身係正常既(仲有呢篇﹗),但當每晚睇電視喺《宣傳易》聽一百幾十次,你就好想跟住歌詞唱「煩悶踢開跟我跨障礙…」…

後來美顏佬仲出咗個輕盈版target少女,有位少女手上有一盒…唔敢試…她娘親勇敢嘗試…卒之…嘔到七彩…真係唔方唔排毒…errrrrr

容祖兒 你說得對

嘩…點解呢首歌都有KTV﹗個人覺得呢首野好有夏金城啲「揸架十四座」feel…真係一聽難忘…呢次搵MV我先正經聽番一次…還是忍不住停咗佢了…雖然…我是很喜歡用這首歌詞「你說得對…UH…AR」來我口唱我心…

BTW,容天后早期另一首《扮了解》都OK難頂的…

傅穎 身體語言

少不了這個近年最得我留意既姐姐吧﹗不能不提T姐啲舊姊妹既大作《中華冷麵》和《Control(其實我是一個dj﹗~~~~~)一樣爆,雖說佢地幾人不和,但歌曲卻如影隨形的…爆﹗「雙眼…記得緊貼我﹗」

VRF 寒冰掌

唔使講咁多,淨係第一句「寒冰掌,又推開兩件」已經係爆﹗仲有丁生狂歌熱舞喎﹗勁爆爆﹗

其實唔關事既,不過順手推埋B2既《Shoot you down》,都係一時選(rave到呢啲節拍﹗),時代既見證呀﹗呢隊野曾幾何時head住Twins架﹗Shoot you down用我狠狠眼光~~~

裕美 搭錯車

唉呀,而家得番official既18秒版本…囧﹗失色呀,yamete啊﹗另外仲有首「青春最勇敢」和「青春最性感」既《少女大帝》,推介

白花油王子 愛多80年

唔,點講呢,總之就係有啲野明明係好正經,曲詞正經唱又正經,但出嚟就係好唔…唔…得意囉…

郭富城 絕對美麗

啲「法國、美國與英國」…我真以為係長途電話廣告囉。我諗郭生係好鐘意呢啲懷舊曲風…加埋啲rap又怪怪雞雞咁…,其實…十幾年前《純真傳說》年代玩緊,玩到千禧年代仲繼續…

群星 始終有你

特區成立十周年既歌,本來好正常既,但唔知點解表現香港係一個中西華洋共處社會係要喺一班流行歌手度攝歌劇界既莫華倫同粵劇界既尹飛燕,勁唔match囉﹗尤如《同步過冬》喺一班正常唱既歌手堆裡有個驚呼狂叫既阿Paul,你話驚唔驚﹗

又真係講開又講,球記最新首《人人英雄》,倫伯既一句「天天向上…yeahyeahyeah﹗~…不需要認同…」配合隻手狂fing(唔係博友點出呢個point,我一定走寶…倫伯隻手都有power既﹗),和阿Paul既驚呼狂叫一樣有畫龍點晴既作用﹗

古天樂 今期流行

真係…作為最後一首梗係要搵首爆啲既,呢首…由第一粒音笑到尾,對唔住…古生…我真係你忠粉嚟架…今期流行…流行追命林琴…我覺得能和開首尹光大叔那首匹敵的只有這首﹗﹗﹗

***************************************************

選完啲唔正常既,看來要聽番啲正常既平衝吓…

25/9/12後按:呢個動作3年後終於做了﹗
突然懷舊之2000s心水選

16 則留言:

  1. 今期流行,好正架,有追命林琴喎,再加古生的舞姿,PERFECT啦
    多謝推介,我先第一次聽哂「始終有你」
    我竟然記得「寒冰掌」...咁詭異嘅歌詞,我覺得唯有「白恤衫」可以比美。

    30th Dec 2009 00:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意! 「白恤衫」真係絕, 到而家都可以清楚記得chorus的歌詞...

      其實我都無完整地聽過今期流行, 只係記得那隻拜神舞...

      還有的是, 完全無印象有sisi呢個人出現過!

      30th Dec 2009 09:03 AM

      刪除
    2. re:金田一

      《白裇衫》比黎小姐任何一個劇集或電影演出更要令人難忘…(無記版mtv仲有古巨基架﹗)…
      《寒冰掌》絕對係一首經典,我覺得丁生可以重組vrf出嚟推廣吓呢首滄海遺珠囉﹗
      古生真係傳世經典,千禧伊始就來一首《今期流行》,年近歲晚就整個能節能廣告,讓我們年年歡樂…~~~歡樂年年~~~

      30th Dec 2009 09:38 AM

      刪除
    3. re:まこと

      白裇衫…因你變耀眼~~~~
      《今期流行》爆好多,《mr.cool》無咁好笑的﹗
      sisi好似淨係出過上面那首《魅力移動》,之後唔見咗…但佢那一句「將魅力左右左移動」一聽難忘﹗

      30th Dec 2009 09:43 AM

      刪除
  2. 點少得黃小姐呢兩首
    http://www.youtube.com/watch?v=2l3ZIDCX
    http://www.youtube.com/watch?v=WOEC8y6GpQA

    30th Dec 2009 07:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《好睇》我未聽過呀﹗
      《戒男》我記得喺tbb總選無啦啦拎獎的﹗
      咁樣應該網羅埋跳舞界另一奇才月火糕既《相對濕度》…

      30th Dec 2009 09:40 AM

      刪除
  3. 厲害,都不知道有這麼多膠歌。

    30th Dec 2009 15:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己睇番都笑咗一餐…

      1st Jan 2010 14:36 PM

      刪除
  4. 《少理阿爸》太經典,還有MP4《老豆咪索茄》!
    http://www.youtube.com/watch?v=cxC0BHR_rac
    當年收工前時常唱《魅力移動》「一分鐘 贈我一分鐘」~
    很喜歡《新細胞時代》呢!聽完整個人充滿力量喔!
    「寒冰掌,又推開兩件」,一講人人識笑!
    政府歌來來去去同一個模式,《衝出世界》和《始終有你》有甚麼分別?惡搞版《福佳始終有你》更多人熟悉啊!
    O一年做人口普查的時候,組長和兩個組員時常一起跳《今期流行》「今期流行 流行追命林琴」一手摸頭一手伸直再伸一隻腳,還拍了短片笑餐飽!

    30th Dec 2009 23:23 PM

    回覆刪除
  5. E-Kids 除夕已經有 show 出喇!在荃灣玩倒數。又睇下呢次佢地 3 個又可以玩幾耐。

    31st Dec 2009 00:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無既,有老細撐咪得囉…
      但…我真係記唔起佢地唱過乜歌…

      1st Jan 2010 14:38 PM

      刪除
  6. 呢篇真係由頭笑到尾,笑死我la……

    係ah《少理阿爸》係icq時代開始hit ga!真係時光飛逝ah……到而家唱k仲唱緊果下堅。

    《新細胞時代》,唔聽唔記得咩黎,聽返就好似返返去10年前咁ah……

    原來《你說得對》係有ktv!唔得la我,我下次唱k要點黎唱下先得la……um... ah...

    vrf又係經典!更正︰係寒冰掌 又推「甩」兩件!個「甩」字係畫龍點睛ah大佬。

    《搭錯車》呢你管有個非官方mv,係天線得得b伴舞,異常地夾首歌lor唔該,好過裕美個官方mv。

    「法國、美國與英國」……長途電話……笑死我la……

    《今期流行》真係好正,古生都未開始唱ja,我已經笑左la……果1水我有好努力咁練過果隻舞ga大佬,你估易跳ga?

    我再推介多1首—freeze既《金晴火眼》。個mv好噴血,我男友次次唱k都要點,就係為左睇mv ja,睇到我都覺得幾好聽,唔該哂。:-)

    http://www.youtube.com/watch?v=kAkK5sv4Dds&feature=related

    31st Dec 2009 00:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來我想寫這10年來讓我印象難忘既歌…不過喜歡很主觀,卒之寫吓寫吓變咗寫奇歌…自己都邊寫邊笑﹗

      《少理阿爸》提番我有個年代大家係玩icq同埋未有youtube﹗那水我地仲去coolman搵歌詞架﹗那水仲聽緊md添﹗
      《新細胞時代》本來我只聽過廣告版…但竟然有人唱k時點來唱…其實個full version都幾正常架…不過曝光太多既廣告…攪到感覺好畸呢…
      城城哥千禧年後很多主打歌都古古怪怪,真心講不如轉咗填詞人唔好再叫小美人填啦…
      《你說得對》…容天后個perfect 10演唱會有唱過,遲啲一定有ktv唱﹗我都要點﹗
      《搭錯車》真係勁驚,其實仲有jj既《花貓變身豹》都好驚既,大推﹗
      《寒冰掌》係我唯一記得既vrf歌,要不是有這首歌恐怕我完全唔記得丁生唱過歌囉﹗
      古生首經典應該入博物館傳世﹗
      freeze我覺得ok架﹗其實…

      3rd Jan 2010 14:18 PM

      刪除
  7. 《少理阿爸》太經典,還有MP4《老豆咪索茄》!
    http://www.youtube.com/watch?v=cxC0BHR_rac
    當年收工前時常唱《魅力移動》「一分鐘 贈我一分鐘」~
    很喜歡《新細胞時代》呢!聽完整個人充滿力量喔!
    「寒冰掌,又推開兩件」,一講人人識笑!
    政府歌來來去去同一個模式,《衝出世界》和《始終有你》有甚麼分別?惡搞版《福佳始終有你》更多人熟悉啊!
    O一年做人口普查的時候,組長和兩個組員時常一起跳《今期流行》「今期流行 流行追命林琴」一手摸頭一手伸直再伸一隻腳,還拍了短片笑餐飽!

    30th Dec 2009 23:23 PM

    回覆刪除
  8. 《少理阿爸》太經典,還有MP4《老豆咪索茄》!
    http://www.youtube.com/watch?v=cxC0BHR_rac
    當年收工前時常唱《魅力移動》「一分鐘 贈我一分鐘」~
    很喜歡《新細胞時代》呢!聽完整個人充滿力量喔!
    「寒冰掌,又推開兩件」,一講人人識笑!
    政府歌來來去去同一個模式,《衝出世界》和《始終有你》有甚麼分別?惡搞版《福佳始終有你》更多人熟悉啊!
    O一年做人口普查的時候,組長和兩個組員時常一起跳《今期流行》「今期流行 流行追命林琴」一手摸頭一手伸直再伸一隻腳,還拍了短片笑餐飽!

    30th Dec 2009 23:23 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《老豆咪索茄》--嘩…呢首野都好爆…
      我發現我少咗另一首爆歌…李彩rain既《你唔愛我啦》呀﹗
      《新細胞時代》--我有friend去唱k時點嚟唱…聽到入晒腦…
      《寒冰掌》啲歌詞真係得啖笑…一聽第一句就想笑…
      《衝出世界》--我一路都以為呢首歌叫you are the legend...
      《今期流行》--絕對係個傳世經典…

      1st Jan 2010 14:41 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD