2009/12/29

紅廚~客家私房菜

客家菜應該有乜菜呢?唔知喎,總之人家說好吃我咪跟埋去食囉…(隻鴨好強大﹗)

前陣子去過一次元朗紅磚屋,以為佢 只係一個市集,點知原來其中一檔日間賣麵食,夜晚會變身私房菜…而我地…就係坐喺人家標價三千八百蚊既木椅上開餐…勁有特色﹗加埋前晚天寒地凍,冷風一吓 吹入紅磚屋(aka鐵皮屋)…凍到人都癲﹗一吹…在場幾張枱的人就大叫「呼…」…好有新年睇煙花一齊「嘩嘩嘩」既feel﹗~

唔知乜乜菇同乜乜菇煲埋的湯,落足料味道濃郁又甘香。話說,因為只有大廚吳師傅一個人開爐(serve幾枱人…),於是菜與菜中間等既時間係有點點長的 說。在我吹風(當晚有三枱人坐店外,有兩枱坐店內…即係呢,紅磚紅本身係間大鐵皮屋,入面再間啲小舖仔咁…)吹到人都癲時有煲熱呼呼的湯暖胃實在係人間妙事呀﹗

冷盤-花膠和青瓜。友人說麻油味好像爭咗少少…個人覺得ok丫,花膠很爽口的,咁樣食法感覺幾新鮮。(但我需要熱盤暖胃呀﹗)

據友人說本來menu係蝦嚟既啫,後來轉了龍蝦(加咗50蚊),配上個蜜糖香草甚麼甚麼的汁,啲汁可以用嚟撈飯囉﹗比起平時成日食的芝士伊麵底龍蝦又是一個新鮮感。同埋,隻龍蝦啖啖肉的﹗

東江豆腐,內裡有豬肉餡,炸得好香好脆,其功效在於熱呼呼的,很暖胃。

開首那隻肥鴨其實係八寶鴨,切開就係糯米飯、蛋黃、粟子和一舊疑似蘿白既野,切開肥鴨時香味四溢,糯米、粟子都吸了鴨肉的(油)香,超可口的說﹗(不過係幾油…加埋蛋黃…)…啲鴨肉很嫩滑,超讚﹗據阿姐說呢個係攞獎名菜喎﹗(之前食龍蝦時咪話想要飯嚟撈汁既?阿姐就話你食完個鴨都仲有胃口撈飯既話我就俾你 食﹗﹗﹗…囧…確實呢隻肥鴨是極度飽的說…)

無傳說中名物蝴蝶腩,據友人說因而菜單轉完又轉(私房菜特色吧﹗),轉吓轉吓轉咗呢個炒桂花翅出嚟,有蔥,少食少食。

酥炸生蠔。雖然我唔知同客家菜有何關係,但總之好味就得啦。

酸蘿蔔蒸馬友。阿姐說啲蘿蔔係師傅親自醃的,但本人不吃蘿蔔糕以外的蘿蔔嘛…嘻嘻。啲酸味撲鼻而來…,初頭我仲以為係薯條…

琵琶蟹,據說係將隻蟹拆肉再釀番埋一齊拎去炸,有肉又有羔,幾香口咁。

菜膽。阿姐話係用番頭先煮肥鴨的汁…咁一向唔係呢款菜的我就夾一點來食啦,俾面個汁架咋﹗

紅棗糕,呢個真係大推﹗超好味,有點像海綿蛋糕+馬拉糕,鬆軟口感夾雜紅棗甘香,超讚呀﹗端上枱時熱呼呼的,食完好回味…有得翻兜就好啦﹗

果盤係購自店家隔離的生果店,賣既都係有機生果,係咁易(店家如是說)收番少少刀工錢。個哈蜜瓜超甜的,呢個時候好想加幾片巴馬火腿…

如是者飲飲食食三個幾鐘,索價每人250蚊,都ok吧﹗食物真係幾唔錯,唯獨是大廚得一人,所以上菜難免會慢一點,同埋點的菜會last minute轉來又轉去,好在招呼我們的哥哥姐姐都熱情好客,有乜都會講定聲你知,大家有商有量,咪幾好囉﹗

係咪好有情調﹗~

唯,元朗好遠,當晚好凍,凍到我腳板底都快要硬了…囧﹗

紅廚@開飯

6 則留言:

  1. 好正喎!

    29th Dec 2009 22:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係正架﹗
      友人說排期book咗成個月﹗囧…

      30th Dec 2009 09:34 AM

      刪除
  2. 我肚餓呀!
    去咁遠,你冇迷路咩?

    29th Dec 2009 23:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好少見你食中國菜喎講開又講…
      我啲港島鄉民出到城梗係跟實人行架啦,無迷失﹗哈…

      30th Dec 2009 09:35 AM

      刪除
  3. 睇落真係好正,貴唔貴AR?

    30th Dec 2009 13:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 250蚊,加多十幾蚊係生果既…都ok啦﹗

      1st Jan 2010 00:05 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD