2009/12/23

191209風師弟全城效應

覺唔覺,最近突然多咗好多人講鄭伊麵?

話說…十一月上下和朋友講開,竟然有堆人有興趣看…囧﹗大夥兒決定去買飛時卻發現唔係有人要OT(即係我…),就係唔得閒,勉強湊人去看19號…卻沒有連位了﹗沒有連位﹗驚奇不驚奇﹗當晚開FB又發現很多去看的人大讚特讚,唉呀…我無得睇呀﹗

由於無演唱會睇,我走咗去睇佢既新戲…唉…中招﹗

和友人說起,大家都未必喜歡鄭生(他的演技和歌藝,跟他的容貌一樣都keep得相當好…),但佢既歌影視作品在我等90年代成長的一群心中卻佔著一個位置,戲唔鐘意睇《古惑仔》打打殺殺咩,有浪漫輕鬆野《百份百感覺》丫(最原始的版本係配鄭秀人的﹗),低低能能得啖笑既咪睇《Bad boy特攻》(其實我有好認真的睇…哈)、《我老婆未夠秤》(但阿sa當時已經夠…)、仲有終極無聊的《男兒當入樽》(死囉…我真係好無聊…呢套野有古天樂和郭藹明的﹗)

歌真係唔好講(我見過幾個男生憑佢既歌傳情達意((《感激我遇見》和《一生愛你一個》)),不過成唔成功就…哈哈…),雖則鄭生的歌藝真係平平,但當年和邵小姐的直深宣言真係助力(不過後來變了阻力)不少,然後留個三上頭又真係覺得佢型咗…鄭生一度直逼許志安和李克人攻上第五天王(呢個term當年好熱門的…)之位,都夠奇掛﹗不過又咁講,應該係歸功幕後人揀歌揀得好,曲詞質素不俗又夠pop,最緊要就番歌者的歌藝水平,大家聽得舒服,去k場又唱得舒服,咪幾好囉。(有一水…去親旺角都有人煲緊《極速》…頭搖又尾擺…~~~~)

好像舊東家SORRY/BMG最旺佢,去到英記直到而家的乜鬼《新歌》…真係聽極都唔入腦(英記我只記得《一個人戀愛》,《爸爸的汽水》都好似係那水的…),不過無所謂啦,大家都係聽佢啲舊歌,好似啲懷舊演唱會咁,新歌無人"hau"架﹗
唉呀…今次演唱會居然有唱我最愛的《愛難留》…我不依呀…嗚…Picture

(注意下面好多劇透﹗仲有狂踩的說…)

既然睇唔到演唱會,咁諗住去支持風師弟既新戲啦,嘩…我想話真係…唉。同樣係98年第一轉,09年rerun,乜《烈火雄心》係咁,《風雲》又係咁。呢套第二集,原著我沒看過,人物關係認知咪停留喺上一集囉。真係唔睇都唔知原來風師弟心中所愛唔係孔慈,係第二夢喎(咁上一集又同雲師兄搶嚟搶去?﹗)…umum,即是說呢,個故仔其實簡單得很,就係風雲二人再合力去打大佬,但佢地梗係唔夠人打,就周圍搵人去教路,雲師兄得無名啟發佢霸劍(霸的英文…竟然係ba﹗和有睇的人講起大家都ba笑囉﹗),風師弟就為增強功力不惜入魔…umum,個故事大綱和上集咁上吓啦,穿插吓啲奸佬點奸,啲男主角又點對啲女角鐵漢柔情咁咪夠撐兩個鐘囉…supposed…

據博友說此片為了逞現原著漫畫的感覺,用了很多定鏡俾主角擺pose,睇公仔書可以俾空間讀書去想像喎,但電影就覺悶場…跟住個奸佬和奸仔二人行行企企食飯兩味,兩個男主角除了打生打死就係打生打死,兩個so-called女主角功用係發聲:「風大哥…~~~~…雲大哥…~~~~」…也是行行企企食飯兩味,打大佬又無乜舖排,一吓子就死咗…啊?死咗?咁點呀?…sorry…完咗啦套片﹗

上一集都有舖一舖兩男角跟孔慈的青梅竹馬之情,同埋楚楚救咗雲師兄點樣暗生情愫,今次楚楚人轉咗,但都叫接住條line解釋到點解會跟住大隊,但第二夢就有啲攪笑,無啦啦走出嚟就join咗…啊﹗原來佢地約咗喺聶家村相會…啊﹗乜有啲咁既事﹗之後點解聶家村係《阿凡達》個熱帶雨林嚟既?﹗點解呀?﹗

我想問本原著公仔書係咪都係咁講啲唔講啲架?﹗

成套片,真正的主角應該係無名。

最後我想問,既然用咗咁多CG去畫場景,點解要山長水遠去泰國拍呢?去西貢拍都無人知架喎…

和《烈火雄心》一樣,原來最好的已經放在眼前,新不如舊真係新不如舊呢。

唉…我好唔滿意呀,我想睇風師弟演唱會又睇唔到…嗚。據說出年六月會加場,我要睇我要睇我要睇﹗

舊文:鄭E面(+我最喜愛的十首)
卒之…我是看了rerun的馬交版…又睇了2011年的演唱會…好癲啊﹗

2 則留言:

  1. 當年呢|我冇睇開漫畫風雲架,但係睇咗部電影之後,就由頭開始睇,睇吓睇吓就睇到依家lu.....唔知又10年後會唔會再拍第三集呢?呵呵。
    btw...依家著衭城咁瘦,邊有麒麟臂呀?

    23rd Dec 2009 22:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你有無睇呢套第二集呢?我無睇過原著呀…或者睇過我我觀感唔同…
      第三集係肯定會開,已經留咗伏線,但等10年嘛…兩個男主角由壯年拍到中年…再等10年就5x歲架啦喎…仲可唔可以打生打死呢…
      麒麟臂呢啲野可以谷既…無野係唔得既…佢係健身中心代言人喎…

      24th Dec 2009 09:57 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD