2009/07/07

[港劇]《烈火雄心》之1+2+3

好明顯個題目我係抄自己的﹗哈哈(又難得《學警》和《烈火》3部我都好神心咁有睇,不過唔係睇晒啫…)

(無計啦,兩個系列…王喜和三哥都係我的飛佛嘛…)

第1輯唔覺唔覺已經係98年的事,嘩,好似上世紀咁遠的事﹗(喜爺就係咁做了3次消防員了…這回是熱心正直的好青年)umum,這一輯我不是追得太神心…當年學業正值風雨飄搖之際,縱然有古生壓陣都無面俾(情況同《刑偵4》,唔鐘意睇黑面既佢…) 。umum,呢一輯印象最深係喜爺、錢嘉樂和鄭敬基的「南山三虎」(我一路唔知這個「南山」喺邊…其實係咪商大隔離的南山村?)((6/1/12後按:um,終於09年時翻看了﹗原來真係南山村﹗相逢恨晚耶﹗)),特別係最後阿拔死時…喊濕我幾包紙巾呀﹗

睇番維基,羅冠蘭(戲中演喜爺媽媽)都好耐無演tbb劇囉(不過吓吓做甘草,中年女旦又到近年先抬頭…當年佢既戲又真係無乜得發揮…),同埋李山山小姐演的日本人…嘩…佢一開口我就囧了﹗(戲中佢係港日混血兒來的…)

也是睇維基才知,戲中大部份角色的名字都係屋苑名來的﹗

第2輯我看得最著迷(02年的,唔覺唔覺都7年前),記得係暑假時播,大結局那晚小的暑期工要開夜班,於是錄低再煲,點知部機唔生性錄到變黑白…但個結局實在太傷感啦﹗黑白都可以喊濕幾包紙巾﹗(主角要死是這個系列的特色?)好討厭,做乜要瑤瑤(佢喺呢套劇係相當舉足輕重的﹗)無咗媽媽又要無埋老豆﹗太慘了…嗚… (係,首播時我睇咗,之後買咗老翻大陸碟再煲了n次,劇情我是相當熟的﹗)

喜爺個角色係本身有能力,但卻貪生怕死變成 hea精,ok有新鮮感架,吓吓都cool爆我好勁好有power好有火…想悶死人咩﹗(但又唔好悶到《吾係差人》那種老好人咁悶喎﹗我很奄尖的…哈 哈),由初初頂唔順阿頭方中信再慢慢被佢感染變番出色的消防員…啊﹗齊心就事成啊﹗(btw,最近睇咗《十萬火急》,發現方生喺《烈》劇入面個隊長角色同 《十》片係差唔多架囉﹗)

又話說回頭,這套野都算係小生的搖籃,無記錯的話這部應該係鄭視帝的回歸tbb作,之後有s4做二打六插科打渾,有巴士高(很攪笑地當年佢後生搖搖做30歲的兩柴,勁無說服力)、馬某明和吳唱k,叫埋陳小鋒和林lone來就真係齊人兼突腳了。女角就相反,除了蒙小姐,陳慧珊主力湊女,張可頤得閒先拍吓,唐寧直頭無續tbb約,摺了。

劇情幾老土的,但我看得很投入(有文為證呢﹗哈)仲有個原因…因為我日日都會經過劇中的碧瑤消防局…紀德…紀德呀…

琴日睇了第1集第3輯, 好驚,啲人腳和前一輯勁duplicate...貪演過一次唔使再train嗎?計有喜爺、鄭視帝、巴士高、歐瑞偉、王俊棠(火炭局的波sir)、林敬剛 (火炭局的飛sir)﹗﹗撞鬼囉,我重記住第2輯的人物關係…umum…喜爺和鄭視帝唔係兩兄弟…umum(講開又講,胡囧囧都和喜爺合作了3次…)

琴日一集主打交代人物角色,一開始就整場落水救人俾喜爺大展身手(今次回復《雷霆第一關》 式的很有才能有cool的款式)…唔怪得佢話唔夠體力再嚟多輯了…阿牛哥(喜爺角色)和鄭視帝亦敵亦友,戲裡戲外都應該很有火花吧?(我真係八婆…哈)主打係…巴士高可唔可以唔好gel到個頭咁?好蛋tat…唔得。同埋呢個無業青年佢係咪有啲超齡呢?﹗講開又講,演巴士高好友阿龍的梁烈唯幾sharp,演 無賴飛仔好青年都得(當然以佢既外型就梗係做飛仔多…),睇好佢可以做全能綠葉王~(黎耀祥定艾威接班人呢即係?﹗人地真係choi過我…哈)((睇一睇 佢既維基,原來佢係梁家仁姪仔喎﹗同埋佢個樣睇唔出原來佢今年30歲啦﹗)

well,只係一集,仲需要多多觀察,劇情都估到應該係公式都唔恨(6/1/12後按:我真神﹗真係娘到把鬼火的啲劇情﹗),不如先估吓邊個主角會死?﹗anyway,喜爺﹗我支持你﹗二少我都無睇呀,特登坐定定追《烈3》的﹗呵呵(主打係930時間已就啲啫…扮忠粉…)

第2集後話:點解1991年時鍾有成仲係個小朋友(剛上中學吧?),但1999就變咗而家既王喜(劇中人當時係升大學失敗…)…好騎呢囉…

tbb劇情簡介

劇集後記:

[港劇]追電視好忙:自己人+王老虎+烈火3
[港劇]《烈火雄心3》~再見阿牛
熱煲系列5~:王喜篇
[港劇]烈火雄心2(呢篇係第2輯的後感文嚟的…)

22 則留言:

  1. 只看過第一輯.
    但真的很正,尤其是阿拔死的時候.
    (我以前就是住大興邨.所以很深印象的說.)


    7th Jul 2009 14:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那真的很巧喎…
      不過劇情不是在大興邨取景啦…
      第一輯我無睇晒,所以印象無身二輯咁深…

      12th Jul 2009 21:43 PM

      刪除
  2. (又要睇又要丙MODE)第一幕有無搞錯啊, 架車入水入到一半就可以出面打開車門救人, 超人咩(又要睇又要丙MODE)

    7th Jul 2009 17:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係邊睇邊丙,mark低咗好多騎呢bug位呀我…哈哈…

      12th Jul 2009 21:46 PM

      刪除
  3. Nataliesnowflakes6072/5/12 18:21

    我1998先出世- -"

    7th Jul 2009 17:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你…很細個…囧…

      12th Jul 2009 21:48 PM

      刪除
  4. 第二輯真係幾深印象...
    最後個場 張可頤要面對瑤瑤...


    7th Jul 2009 18:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊,因為張可頤話王喜要估中iq題先嫁俾佢,王喜出車前打俾瑤瑤說估中咗,點知做case時出事…返屋企既張可頤都唔知點同佢講好…
      那一幕我都喊到收唔到聲呀…

      12th Jul 2009 21:57 PM

      刪除
  5. 烈火雄心的確是王喜先生的最大代表作。

    8th Jul 2009 09:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢拍拍埋埋很多紀律部隊劇…我最深印象係海關的《緝私群英》…
      《烈火》這個系列也很好啊…

      12th Jul 2009 21:59 PM

      刪除
  6. 烈火雄心1&烈火雄心2,我都哭泣!

    8th Jul 2009 11:17 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一輯我沒太深印象啊,我懷疑我沒睇晒…
      第二輯我睇到喊到收唔到聲的說…

      12th Jul 2009 22:22 PM

      刪除
  7. tomonana2/5/12 18:25

    第2輯最有印象..都哭死了...
    好記得碧瑤消防局...今次轉左有d唔慣HAHA
    梁烈唯以前扮學生,同周永恆果套已經留意佢了..說起來,果套都好似有黃嘉樂,,唔知有無記錯呢?

    12th Jul 2009 21:49 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 第二輯個結局真係喊死我呀…
      第三輯都出現咗碧瑤局﹗睇到我嘩嘩聲的說…哈
      因為兩套都有鄭視帝和王喜,我邊睇邊覺得佢兩個係紀德和紀與田…跟住見到巴士高仲諗住佢係火炭局的二打六…(時日如飛…佢而家係主角了…)
      梁烈唯都幾全面呀,睇好佢!

      12th Jul 2009 22:36 PM

      刪除
  8. 3輯我都會很喜歡的~
    王喜fans!!他真的很似消防員,可惜這輯是他最後的一輯了~~....

    14th Jul 2009 22:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔做消防員仲可以做警察、海關架嘛﹗(我最喜歡喜爺的《緝私群英》),要不再來多次做it大賊(《追魂交易》)或者廚師囉~哈…

      14th Jul 2009 23:11 PM

      刪除
  9. 我都好鍾意睇呀!!!
    由第一部睇到而家O既第三部~
    如果唔係有阿喜做消防的話我都唔睇呀!!!
    所以我用左30多個鐘頭黎睇返一,二~
    喊到我收唔到聲...~.~||

    19th Jul 2009 15:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係咪應該睇番第一輯呢?這部我沒有太大印象,淨記得阿拔死咗,海柏無咗隻腳…
      第二輯喜爺個角色幾突破,唔係吓吓我很勇我很cool的,同埋佢和瑤瑤啲互動好溫情,最後那場阿怡望住瑤瑤時,真係喊到收唔到聲呀…嗚…
      第三輯…我諗我真係好唔鐘意鄭視帝…見到佢就想fast forward...

      20th Jul 2009 10:19 AM

      刪除
  10. 我都有追這個劇,其實我覺得編劇將重點編寫在鄭嘉穎身上,反而王喜則是對抗性人物,我得鍾有成這個角色不算太討好。
    難怪王喜會那麼多不滿。
    其實鄭嘉穎今次演出都不錯。

    27th Jul 2009 08:11 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我主觀唔鐘意睇鄭先生,見到劇情咁則重佢更加不是味兒,已經無睇幾集了…哈哈…
      其實阿成和阿rex兩個角色都有我討厭的元素(一個懶係玩世不恭一個過份執著…),睇既時候覺得好煩…弄得我無心機追了…
      我還是比較喜歡第二輯的紀德…

      27th Jul 2009 23:20 PM

      刪除
  11. 主觀對戲劇性的本質打大折扣。
    第二輯我最喜歡的,是遙遙,其實這個小女孩最能帶出這部劇的高潮,那段父女情,使觀眾留下了最深刻的印象。

    5th Aug 2009 04:20 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者第3輯係有其可觀性,不過我真是不喜歡看鄭生…哈…
      瑤瑤是第2輯的開心果,那一輯情事和救火balance得幾好,這一輯反而走番舊路了…救火為副情事為先…

      7th Aug 2009 13:27 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD