2009/07/06

能力試vs能力

剛過去的能力試考成點嘛…哈哈哈,notes、書本等都唔使執,繼續溫囉。

和朋友談起能力試,人家聽到「一級」兩 隻字都會亮著眼,然後問「咁你係咪可以同日本人講野?」(有口就可以…不用識日文的…呃…)、「咁你聽唔聽得明日劇講乜?」(唔明架…)、「聽歌咪唔使睇 歌詞囉?」(我多數出街聽…真係唔睇歌詞架喎﹗哈哈哈)…umum,考這個級數其實未必有這個級數suppose有的能力,即如題,能力試和能力唔一定相 等架…

考試遊戲一個啫,又無oral考(仲好講…我中化oral肥佬的…嗚﹗emotion), 全部都係4揀1的MC,遊戲玩法和會/高考無乜分別,都係讀晒啲範圍,操熟past paper(仲要係臨考先操喎)就去考架啦。事後識唔識用番啲文型?﹗哈哈,你話呢?好些勁常在日劇或歌曲度聽到既咪特別入腦囉。就如我國的成語一樣,見 得多就熟個用法,自不然日常生活也會用得著,唔係既…考完咪俾番老師囉。

「幾多級合格」說來讓人輕飄飄的,但實際呢?﹗日劇唔睇字幕係大致上估到架咋,快歌聽唔切,慢歌大概估到,日文書就睇埋前文後理大概估到,所以我還是膚淺的搵些劇集/電影小說來小試牛刀(如上圖的《容疑犯》),貪睇咗影像作品有個底大概知故事講乜嘛,再睇番書都易啲follow。前陣子知道生田斗真來年會主演《人間失格(6/1/12後按:但我攪到2011年先睇喎﹗),心血來潮走去買本小說來看…死 啦,唔多明佢講乜了…

其實我對小說沒有太大興趣,最近轉咗去睇日文版的高木直子漫畫~哈

考試合格係一回事,自己有幾多斤兩係一回事。語言到底唔係為考試,平時寫句句子落筆順唔順手就見真章了。本人係懶的一群…平時無乜心機睇吓啲語彙、漢字書咁,好多動詞、形容詞和副詞都唔知乜意思,又成日記錯啲maru、tenten…,平時有字典機所以就懶著唔去記。好了,而家都係半年啫,仲有半年操,希望十二月可以次擊再中啦。讀一年…應該ok吧…

另一篇:為甚麼考一級呢?

12 則留言:

  1. 其實漫畫好多口語, 對我地主要學書面語的人來說, 其實仲難架. 不過高本直子應該唔太難. 我個陣睇nana 好多都唔明的說.
    我絕對有理由相信, 而家叫我去考一級, 我係會肥的......

    6th Jul 2009 17:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 高木直子的ok呀,本身我又鐘意睇佢啲漫畫,索性買日文版慢慢煲囉…
      其實呢…你叫我而家去考會考我都覺我考唔番當年的grade,考試既野要一鼓作氣的…umum
      努力努力…

      8th Jul 2009 18:24 PM

      刪除
  2. "人間失格"我看中文版都.. follow不到.. 何況日文.. 我諗未翻開已經訓著咗... haha


    6th Jul 2009 22:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我都係等睇生田套戲算啦…本書已經擺埋一邊了…

      8th Jul 2009 18:24 PM

      刪除
  3. 嘩.. 我連中文小說都唔多睇,睇日文小說我應該訓著覺...

    7th Jul 2009 01:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 日文小說圖都無幅,真係成本都係字來的說…
      睇得明還好,睇唔明真係瞓著…

      8th Jul 2009 18:25 PM

      刪除
  4. 今年考唔掂,出年都唔知點辦,我目標系2級咋,出年1改制,pastpaper又冇又唔知系難左頂易左,真系麻鬼煩

    7th Jul 2009 10:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔緊要既,讀熟晒啲範圍先囉,有個底再加小心啲睇題目應該ok既…
      同埋我諗佢二三級中間仲會加多級,二級應該會無咁難掛…

      8th Jul 2009 18:26 PM

      刪除
  5. 咁岩既,我又係買左容疑者,哈。睇左好耐先睇完,但好多都係估...因為懶查字典。
    高木直子既書,我都係買日文版,有公仔易明d!

    10th Jul 2009 14:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 小說中對話的用語我都唔識,係靠上文下理估番,咁都唔影響理解個故仔既~
      睇漫畫學日文應該work啲,小說看來都係太深了…

      12th Jul 2009 00:45 AM

      刪除
  6. 先謝冰子幫忙, 在p記考過入學校後,它們編我入中級班2,但我已拒絕入學,原因是不想再多花一年半時間,從新學習已在中大學過的課程;亦曾報考HKU space 的入學試,結果...我報回中大高級班了.
    怎樣也想不到自已學了那麼多年,原來我的程度只有三級能力試罷了! 看來自已要加把勁了.

    15th Aug 2009 21:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當年都係入中級3,所以我覺得會話都應該有啲關係,因為我係口啞啞那種,不過又即管試吓咁,唔覺唔覺就讀咗年幾兩年…
      hku space我係用能力試成績去報,所以唔使等入學試,而家等佢9月開學囉(有點緊張﹗哈),實在都幾煩,一等就要等一年…
      中大和p記三個月一個term,感覺就flexible啲,各有各好既…
      點都好,真係要自己加把勁的說,之前試過返工忙,幾個星期都唔交功課,跟住考試先望吓啲書,感覺都幾浪費的說…

      21st Aug 2009 21:27 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD