2009/07/13

如果我是陳奕迅…

樂隊Mr.的新歌《如果我是陳奕迅》幾有趣的,因為主音哥哥常被說聲線似醫生,佢地這一首歌就係以此為題,結尾仲有醫生本尊現身添﹗

umum,這不是重點,重點是…如果我是醫生…我會想…

umum…睇佢開演唱會掛,上咗身由佢對眼出發睇番啲觀眾一定會很有趣…(鬼上身﹗不過我不懂唱歌跳舞喎,有限度上身好啦…)…

如果我是楊千fa,umum…家陣都好似無乜心機唱啦…不如…丁生係咪真架啫?(八掛mode啟動…)

如果我是安室,umum,而家咁都幾好丫,貴精不貴多,唔似人地咁做爛晒…

如果我是陳慧琳,umum,一個月後我會抱埋b仔同埋老公一家三口上明周封面,同埋以後賀年版的封面,唔該。同埋叫細佬出嚟代接我的job…

如果我是劉華,umum…我會…umum…怕且都係要開工架啦?

如果我是陳柏宇,umum……要check吓出事那天條褲子係乜構造…

如果我是梁詠琪,umum,我會拖多啲老外男友出嚟見多啲報…

如果我是趙碩之,umum…我會繼續同夢夢、yumi,一個繼續恰人,一個繼續解話,一個繼續被恰,大家一齊見報…

如果我係MJ,umum…見到阿爸話叫三個小朋友組隊Jackson 3會好驚囉…

如果我是瑪丹娜,umum…不如也是局部上身…我想睇佢演唱會啊﹗Are you ready people!!!!!

如果我是倫伯,umum…我會…umum諗唔到…(我真係唔click佢…哈)

如果我是哥哥,umum…不如也是局部上身開show丫…我也沒看過他的live表演啊﹗

如果我是梅姐,umum…如果…接受了手術…生命長了…但意義還會不會一樣呢…

如果我是發哥,umum…究竟拍戲扮演孔子係乜野一回事呢?

如果我是430穿梭機一份子…umum…究竟星爺有無打細路?﹗

如果我是Beyond,umum,我會很慶幸自己早生20年,80年代有食力唔愁無出路…Rock & Roll never die!!!!!!

如果我是省港旗兵,umum,我會同大佬講可唔可以唔扁絲襪呢?很焗喎?

如果我是聖子,umum…不好,我都係buy明菜多啲…雖然佢情路和事業都崎嶇啲…

如果我是史泰龍,umum…我諗我會趁州長唔得閒拍戲,拍埋佢個《terminator》﹗哈哈…

如果我是小柏林,umum…我會出本《我係童星的日子》(但公職人員可以出事嗎?咁早出回憶錄又得嗎?)

如果我是蔡楓華,umum…我會仰天長嘯,之後說「別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿…」。

如果我係小忌廉,umum…我想問點解變身要變咁耐?

如果我是周星馳,umum…我會同車淑梅講:我搵唔搵大師兄拍《功夫》關你鬼事咩…

如果我是關正傑,umum,既然當初係唔想出嚟唱,而家幾重金都唔會動心﹗

如果我是翁美玲,umum…情愛既野係好難講既,但…生命還真是很脆弱…

如果我是阿諾州長,umum…我會攪個《未來戰士》樂園,谷一谷啲旅遊業…

如果我是軟硬天師,umum…我會繼續狂設計m記精品,有幾多錢吸幾多錢﹗

如果我是萬子哥,umum…「so what」一句再加多啲口水和鼻涕﹗

(寫了很多…有無發現係無啦啦由90年代啲人twist咗去80年代?係呀,我對住生果報將「我們的80年代」啲人名來打丫嘛…我很無聊﹗=P )

2 則留言:

  1. 如果我是聖子,umum…不好,我都係buy明菜多啲=>嘻,算你識貨!
    如果我係小忌廉,umum…我想問點解變身要變咁耐?=>咁換衫都要時間架嘛。你哋唔係鍾意睇我換衫咩?


    13th Jul 2009 21:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖子姨姨個樣和歌聲都太CUTIE,我鐘意啲cool cool既明菜,佢把聲好有味道…
      你換衫…做超人嗎?我有興趣啊﹗

      18th Jul 2009 02:09 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD