2009/07/29

病態網民之我愛wifi

wifi當然唔係新玩意啦,交通公具有wifi也不是新玩意,地車站一早就有P記wifi,但列車一開動就沒的了(怎麼列車上沒有啊﹗囧);巴士呢,前陣子索愛出G705時曾經於好些列車上提供wifi,真是一流啊﹗之但後宣傳過後就沒有了…

最近新巴又來流動web巴士,旅途上可以上網看這看那,感覺真係一流呢﹗
 
病態網民是有因由的啦。諗吓成個鐘的車程上一係搵周公,唔係總得搵啲野做,唔通同其他乘客你眼望我眼咩(攪不好人家以為我兇佢…囧)。wellwellwell,咁做乜好呢?不外乎睇書、睇報紙或者打機,書因為很重而少拎,又不想拎多份報紙,更不想袋多部NDS(仲唔夠重嗎?)

咁小的習慣就係睇新聞,最好係上網睇,睇完唔會多份野,乾手淨腳,很好;睇完新聞順手update吓面書、撲浪、博等各個住家,唔覺唔覺車就到公司了,開始愉快的一天(啦啦啦﹗~)

說到乾手淨腳用手機上reader睇新聞真係一流,只是gprs plan有用量限制,用多了要計錢﹗總得就住就住。而wifi又唔係周圍有(等車點可能等到入電話亭呢?邊個諗到個個電話亭上到wifi咁醒架?),最近 見巴士上有得上,突然感覺好幸福﹗(看來我真是病態了…)((說實在,其實我喜歡地面交通工具的實在感多過地車的…而家多個原因我去逼巴士了﹗卡卡))

wifi這個其實很偉大,除了治我的網癮,仲可以幫路癡搵路(也就是我)。成為迷子時(成為迷子的原因很多時是因為要搵食店…哈)即刻上中x地圖/google map一望,點都好過茫然搵人問吧…。自從手執有wifi的玩具後,小的等車等食等乜等物時就鐘意拎出嚟search一search,睇吓附近有無wifi﹗哈…(不過通常都要pw的…想偷嚟使都唔得…哈)

wifi始終有保安問題同埋範圍有限,近幾個月經常見人家netbook配usb寬頻手指…嘩﹗爽喎…之但係,我又唔會托住部電腦周圍走…哈哈。都係繼續麥玲玲上身,攞住羅庚周圍search wifi﹗呵…

****************************************************
(病態網民不是作假,在車上上到wifi感覺真係好良好…無聊的我決定為此賦文一篇﹗卡卡…)

病態網民之去到邊都要搵威化:伊麵篇/敬hins篇

6 則留言:

  1. iPhone最大好處就係plan入面比夠500mb你任用!
    用過就知3G既流動性比wifi真係正好多...
    (當然,有錢揀無限plan就最化算:P)

    30th Jul 2009 02:32 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 又搵到時差未回既留言了…不好意思不回呢…哈哈…3g流動性多過wifi,不過都幾貴呀,好在而家都叫多咗wifi連接點,3g呢我用手機上吓吓睇mobile版都唔花得好多…我成日驚電話如果係3g連wifi既話,會自己跳咗去食gprs我都唔知,咁張單幾千蚊我就暈啦﹗

      10th Apr 2010 21:00 PM

      刪除
  2. 我也是病態網民, but i am the one who love to watch dramas all the time, too bad can;t find any free wifi around the places i go (FREE Wifi but the food so BAD).... so only can watch them at home...卡卡…

    2nd Aug 2009 01:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. i seldom watch youtube or drama on my mobile device, normally i'll update fb, plurk & read news, that consume not much byte(am i speck this word correctly???), & connection is sometimes unstable when i travel around, so i rather watch it via desktrop la....

      10th Apr 2010 21:03 PM

      刪除
  3. 用無限上網咪得,wifi又點

    無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:無敵

      2009年嘛,那時都未轉SMART PHONE,手提的上網PLAN得100MB咋﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD