2009/07/31

唱K納雜言

如題,就是關於唱卡啦噢畸的納雜感言。哈Picture

  • 其實我真係覺得幾個人焗喺一陣味的小房裡對住電視唱幾個鐘歌有點無聊的,但小的係不能自拔的k精…我認…哈
  • 這星期唱了兩轉,人腳都不一樣…但大家坐低第一句都係:啲新歌無首識…這是社會人的象徵嗎?(但有啲新歌我識架﹗哈)
  • 其實…這個月我唱了三轉…好有商大年代天天不是唱k就是燒野食,吃喝玩樂食飯兩味的感覺…。不過當年唱通宵係無問題的(仲可以癲到點某歌手的演唱會順住逐首唱…)而家…11點半要打道回府了…(唉…流水年華啊…)
  • 有一轉係跟同事去,某同事(畢業兩年的小妹妹)話佢未唱過夜晚k﹗囧﹗看來係我識的都是吃喝要緊的壞學生…想當年…中五等放榜咪就係唱通宵k…囧…
  • 綠盒子的buffet很難食…我們望著滿枱食之無味棄之可惜的食物感到無限懊惱…早之出去篤幾串魚蛋算啦﹗
  • 真係要食埋buffet的話不如俾多幾十蚊去Chief executive officer唱啦,一分錢一分貨,正常好多的說…
  • 其實如非一定要食埋飯的話,唱tea k最抵…k場的野食都係有點難頂…囧
  • 不過因為有k腳說要唱皮球系男歌手的歌,咁就逼住去渣兜紅了…。oldway只有視聽版和舊歌…(但佢地有hotcha喎…我ok buy這3個妹妹的…哈)…
  • 大家望住唔知乜鬼既新歌…算啦,舊歌把啦…大家都是90年代成長的小孩啊~
  • 居然有k腳係郭富城粉,仲曉唱《我心狂野》和《我想偷偷對你說我愛你》﹗相逢恨晚啊﹗
  • 同步過冬》(阿paul會鬼上身狂叫的﹗)和《魅力移動》(一分鐘贈我一分鐘﹗)(其實仲有鐵膽萬X路RED HOT HITS系列)真係鐵膽,識唱歌走唔甩係年代差唔多的﹗(握手…)
  • 但居然有人唔知《對你愛不完》係91,2年出的歌,硬說係佢中學時聽的(重點係佢細我幾年的…)…天呀…你信我啦…我係權威…ok﹗?
  • 竟然有人識唱《寒冰》﹗我又驚了…(唔係為咗睇mv入面的古天樂我都唔會識這首王韾平姐姐的歌…)
  • 小的還是會忍不住點幾首日文歌…當然也是無人會同我爭咪…哈…
  • 唱著唱著,很多歌大家都只識chorus唔識前後段,k場有無興趣出個鈴聲版?即係一來就係中段,cut咗個intro佢呢?﹗有得諗喎…

短期內都係唔好去唱啦…把聲拆拆地…哈哈…

舊文: 卡拉永遠ok之我的唱k之道…
我的熱唱金曲(完全無睇番舊文之下寫新文…選擇都是如出一徹的…老餅﹗哈哈…)
唱K納雜言

8 則留言:

  1. 希望唱K個remote有呢兩個好制:fast forward 同 shuffle播歌

    31st Jul 2009 18:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對啊對啊,有時唱演唱會版呢,啲歌手講幾分鐘野都唔肯開始唱…真係好想fast forward的說…

      10th Aug 2009 12:18 PM

      刪除
  2. 祝大家有個美好的暑假................................................

    31st Jul 2009 19:15 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做野了…沒暑假了…

      10th Aug 2009 12:18 PM

      刪除
  3. 鈴聲版,真係OK喎!!我支持!!
    31st Jul 2009 21:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知k場有無諗過吓呢?


      10th Aug 2009 12:18 PM

      刪除
  4. 不知冰子或妳的友人當年有否點過以下既k歌:許志安的男人最痛,長髮時鄭伊健一些歌(為你甘去度火海的人,古惑仔..等),黎瑞茵﹑周慧敏等等等等...

    當時我與朋友去唱k時, 經常將某d歌大改動成另類歌詞大唱一番,內容當然唔出得街... 現與友人講番起都覺得好笑定無聊呢.


    15th Aug 2009 21:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,回漏留言看來是本博風格…哈哈…

      改歌詞小學就成日做,去唱k通常都係照原本咁唱,除非友儕之間有個流傳版…玩到癲時咪唱嚟笑…

      通常友人之間都會有呢啲改歌詞版本既…不過而家好少追新歌…已經無做好耐了~

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD