2007/01/21

我的熱唱金曲

睇完Blue《勁歌熱舞古天樂》,突然令我回憶起當年(即係好些年前)未有youtube時,想睇mv只得到卡拉ok去,不似現在望著個電腦芒都可以發癲唱一餐…

當年熱唱的金曲,好懷念啊﹗

萬人大合唱類--兩個人唱K就唔好點,一堆人狂嗌發癲先好玩架﹗

郭富城、許志安、梁漢文、鄭秀文 火熱動感 La La La

作為萬X路Red hot hits頭炮,其經典、重要和流行度都是後來的《熱力節拍》、《愛情傻戀》甚至《打開天空》望塵莫及。作為郭粉的本人耐不耐就會逼人睇這mv,而在場又總會有人陪本人發癲的說﹗

講開又講,《打開天空》有陳慧琳陳曉東和陳健穎(好似改咗名做陳紀匡…)外,還有個叫邱穎欣的,她的《風微涼》、《有你以後》和《艷陽天》本人覺得極不俗,可惜她沒再出唱片了… (這個帶我好像回了很多次﹗哈哈…)

張國榮 H2O Medley(H20,少女心事,第一次/不羈的風) @《熱.情演唱會》

可惡,竟然搵唔到mv,呢個演唱會中哥哥一頭長髮頭fing fing的唱出一堆hit歌,平時坐係度唱歌的人(如本人)都忍唔住要企起身fing埋一份﹗長髮哥哥,正呀﹗

EO2+SiSi+E-Kids 魅力移動

唔知有無人記得呢首歌,因為識人參演mv,所以我們唱親k一定點呢隻歌﹗而本人最仲意扮Sisi一句「將魅力左右右左移動!!!!~~~」,係一堆男聲中大嗌,個感覺極似《火熱動感》中的鄭秀文,都係本人鐘意扮的對像﹗~

奇怪女聲嗌歌仲有胡兵和瞿穎的《不只是朋友》,瞿後段的一句超高音「Woooo…不願做好朋友,我願做一生一世愛人」高得很爆笑的說﹗當年睇完《真情告白》後次次唱k都要點呢扮﹗

演野類--扮我唱功很好,通常係用呢獨霸咪的說…

王菲 多得他

晒skill必備金曲,點得呢首一定會有人流露出艷羨之情「嘩…咁難唱你都唱呀?﹗」,對,係唱k之前一定要係屋企練習一下,否則晒命不成走音笑死人。注意重點唔係前段,係後段的Ad-lib和英文詞,一個「Woooo」音都不漏唱出來就為之very good啦。

基本上,《多得他》係最經典,但其他王菲的sidecut都有獨霸咪的效果…

周杰倫 黑色幽默

呢首係我聽得最多人唱到走音既周董之作,真係走到我頂唔順要去死手間﹗想唔出事既可挑番《星晴》嗰啲…

張信哲、古巨基(只限《歡樂今宵》年代前後)假音歌都係難挑之類吧?﹗

斷氣類--尤如急口令的歌詞,係本人熱愛挑戰的類別

陳小春 犯賤

係本人最欣賞既小春歌曲,暫時都係得呢首…

鄧健泓 直上

可惡,又無mv?﹗以歌論歌當然係原版《Last smile》好聽,但唱梗係唱廣東版…另外鄧的《如果有神》都係熱唱,唱到「欺騙人…如果有神」記住加埋個肉緊表情先夠原汁原味喎﹗

范曉萱 我要我們在一起

曾幾何時本人的飲歌,前段急口令歌詞通常只得本人唱,副歌的「哎喲哎喲」就會有好多人加入變成萬人大合唱…

睇野類--顧名思義,唔係為唱,係為睇的…

草蜢 失樂園

得伍姑娘客串和蔡一傑落力演出,性感度在當年仍是中學生的本人和友儕睇到嘩嘩聲mv之一。

那英 征服

除了影住那英的大頭,整個mv都係影住一對幾近一絲不掛的一男一女,當年仍是中學生的本人和友儕睇到嘩嘩聲的mv之二。

鄭秀文 世界之最(你願意)

兩位僅穿tubetop和pant的性感女model演出整個mv,睇完都無見過鄭秀文出呢…肉感程度令一眾已出來做野的女生不禁嘩嘩聲…(唔明同首歌咩關係囉主打…)

其他推介:張國榮 怪你過份美麗 mv當中的舒淇,真的很妖艷…

爆笑類-主打係睇番歌手舊樣…

王馨平 寒冰

對唔住,我係唔識唱呢首歌,點係主打睇古天樂先生十幾年前個樣,唔記得係楊采妮某個mv還是這個還有他被女角兜把星再飛身撲落身後的跑車度,爆笑度十足﹗

古天樂 今期流行

只睇古先生擔入mv男角係不行的,當然要睇埋佢老人家主唱的大作﹗呢隻唔識唱唔緊要,齋睇都好夠…爆﹗

郭富城 對你愛不完

其經典度不用多說吧﹗唔只我會點架﹗(真係有人點架:我的飲歌?(附熱血填詞《走音瘋狂》))

黎明 Happy 2000

黎生的勁歌「熱舞」一向都是本人極留意的,早期的《我愛ichiban》、《我的親愛》(配洗牌手勢)堪稱我的童年陰影,迎千禧黎生不斷推出rave極的勁 歌,奇在他一向都係以企定定形式呢表演,當我已習慣了時他老人家突然在這首《Happy 2000》中粉墨登場勁歌熱舞一番,仲要以冷帽配hip hop look大跳「品神」舞,不要問,只要睇,包你笑到唱唔到﹗

鄭伊健 22098 全城效應 (MV版)

可惡﹗竟然無最重要的演唱會版,鄭生唱到「全城效應全城唱」時的火車捐山窿手勢係重點呢架﹗不過個mv都拍得好動感,至少比《今期流行》勁,可惜到演唱會live時只得鄭生行來行去睇…

基本上,所有尹光的歌曲都可歸於此類…

郭先生其他攞命推介:郭富城陳年MV特集

(呢part要感謝Blue大人《勁歌熱舞古天樂》一文,令久久沒有唱K的本人突然諗番起好多以往熱愛的爆笑mv)

正經真係熱愛金曲類-每次都要點,又會盡力唱得好好的曲目…

范曉萱 證據 (同場加映《你》)

雖然唔鐘意佢當年的look,但這兩首是本人至愛,幾乎每次都會唱…

楊千嬅 的士司機

改自千fa一句「一場遊戲唔使太認真」而成的歌曲,千fa歌曲中至愛的至愛,sidecut關係無咩人識又比我獨霸米高峰~

容祖兒 痛愛

另外《爭氣》和《未知》都係常唱,都話我只欣賞以前的她…

何韻詩 光榮之家

見我上一個blog名係用呢隻歌就知本人欣賞啦﹗

自娛類-唱到尾段本人就唔理人家感受點日文歌,都係獨霸咪既意圖…嘻嘻

中山美穗 & Wands     世界中の誰よりきっと

即係許志安《唯獨你是不可取替》原版,輕快歌詞又唔難,跟住歌詞唱絕對無難度﹗嘻嘻

宇多田光 First Love

呢首好多無學日文的女生都會唱的日文歌,難唱啲…

BoA Every Heart-ミンナノキモチ-

Avex旗下Boa步姐都有原版mv,令安室迷本人恨之入骨,點解無安室?﹗算把啦(實在安室近年的歌好鬼難唱…)。個人麻麻地鐘意步姐,反而幾欣賞早期的Boa,如這一首《Every heart》和《Listen to my heart》。

中島美嘉 Stars, Will

慢版ballad,正﹗相比《雪之華》呢兩首易唱啲,不過個mv係核突mv…九唔搭八的畫面配首歌…身邊人就邊睇邊笑…只得我認真的唱…嗚嗚…

相關舊文:
卡拉永遠ok之我的唱k之道…
日K.唱得起
唱K納雜言

38 則留言:

  1. 在下的朋友不是不愛唱歌就是五音不全...更加大問題是經常全男班,結果合唱歌只有「伴我啟航」...

    娛樂圈教主冰大人快發起BLOG友唱K團...在下飛身參加...讓妳感受日文歌都有人爭住唱的滋味...

    21st Jan 2007 17:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 全男班…f4啦可以唱﹗流星雨﹗嘩哈哈
      喂好喎…我成日都想搵班識日文歌的人攻陷老尖doremi(唔知摺了沒有?﹗我幾千年無去過了﹗),身邊的朋友都唔聽日文歌的說﹗
      除了rock 野外,男歌手的歌小妹都可以奉陪﹗johnny系既更絕對唔係問題啦﹗

      21st Jan 2007 21:29 PM

      刪除
    2. 哈...看來史上首個日文K團快將成事!在下以前最多都只能叫到兩三個唱日文K的,還要全女班,全晚九成女仔歌...唉...

      HERO主題曲是「Can You Keep A Secret?」,不過還是First Love及Final Distance最好聽。

      他成功了她沒有也不是太難,斷氣度不及汽球的一半...

      不過看上去唱日文K的全是女生,誰來和在下一起唱Kobukuro呀...

      又或者真的去練練千の風になって,驚嚇度應該No.1

      22nd Jan 2007 10:20 AM

      刪除
    3. 吹雞啦﹗搵日去唱k﹗﹗﹗
      宇多田光的「first love」紅得連唔愛日文歌的人都愛唱﹗「final distance」個人覺得好聽過快版,另外欣賞的曲目仲有「moving on without u」和「automatic」,後者多得陳天后的改編另我覺得原版好聽一億五千幾萬倍﹗
      「汽球」太耐無聽,唔太記得了…我都係lelelurlur番范曉萱的「我要我們在一起」好了
      Kobukuro係咪即係琉璃之島首主題曲嗰隊?﹗男人歌本人都曉啲…來首平井堅丫不如﹗

      23rd Jan 2007 18:05 PM

      刪除
    4. 一定要吹!論輩份要吹的那個應該是妳吧。

      Automatic廣東版...讓在下想起現在陳柏宇首「固執」。聽過原裝Only Human真的不想多聽...原裝日文永遠是最好的!

      Kobukuro正是「只在這兒盛開的花」那隊,二人合唱夾得非常好,找一個男生一起唱而唱得好是在下夢想之一。

      平井堅...玩野呀!根本沒有男生可以唱到,妳是想搶多首歌來唱吧?!

      23rd Jan 2007 23:17 PM

      刪除
    5. 嘩…輩份…X社會咩?﹗哈哈
      咁比起「情不自禁」(AUTOMATIC陳天后版),「固執」改得好啲,雖然先入為主之下新版絕對係不能超越原版的好聽架啦…
      「只在這兒盛開的花」咁偏(係香港無咩HIT過…),我怕成個香港都好難有得唱喎…毫無疑問這是一首好歌…雖然
      平井堅嗰啲「輕閉雙眼」咪無咁難唱LAW…我成日邊打機邊跟住LELELURLUR的說…

      24th Jan 2007 14:58 PM

      刪除
  2. 斷氣類:

    加一首 許哲佩 "汽球"

    睇o野類:

    加一首 李莉莉 (忘了咩歌), 睇到真係流晒口水

    21st Jan 2007 19:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 汽球確係經典斷氣之選﹗
      有lilylee一定要加番玉卿嫂的「擋不住的風情」﹗

      21st Jan 2007 21:31 PM

      刪除
    2. 唔好揀哩隻.. 個女主角好唔得.. 唔係 葉玉卿 做 MV 主角!


      21st Jan 2007 22:57 PM

      刪除
    3. 我記得我睇過個version個女角ok架喎…唔通我記錯咗x年前係無記睇的飛圖mv?﹗

      23rd Jan 2007 11:32 AM

      刪除
  3. 嘩嘩嘩. 你同影居士兩個都出晒個list

    唔得! 我都要整個list出黎(得閒先...)

    不過呢幾年大部份時間, 我都係霸咪唱hocc. 點解? 冇人識唱囉... 但係而家轉左會之後好好多了. 雖然冇得霸咪, 但多人識佢, 我仲開心(粉絲本能又來了...快d搵人拖佢出去呀...)

    喂李莉莉果首係我要你每夜陪住我, 仲有沈太丘淑貞首赤裸羔羊又係正到震呀

    21st Jan 2007 20:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我地幾個去唱k,點埋啲騎呢歌,肯定聽到隔離房啲人滴晒汗﹗
      你霸咪唱hocc既心情我好明白,正如巨基投身金牌前既年代本人點巨基唱都係無人和應,係黃金廁所和叫野食位﹗
      赤裸羔羊…當年係lunch 既飛圖mv時間睇過個mv,睇到O晒咀﹗點解會係午間時間播啲咁激既MV架﹗?

      21st Jan 2007 21:34 PM

      刪除
  4. 演野篇, 最喜歡唱, 彭"玲"的讓我跟你走..唱到氣都斷呀...

    21st Jan 2007 20:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. JAN嫂的「來讓我跟你嘔…」…果然係一時斷氣之選…
      睇呢我要UPDATE吓上面個LIST﹗

      21st Jan 2007 21:34 PM

      刪除
  5. "打開姑lon"我當年讀緊書時時都在小息唱的.
    仲有呀..城城的狂野之城..26夜,26舊蕃茄.
    古天樂仲頭勁啦! 今期流行..流行裝人條裙~~

    21st Jan 2007 21:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…打天姑lon係我當年恥笑之作呢架喎…
      狂野之城因為嗰期我迷緊城城,我仲覺得好鬼型的說﹗當然經典度始終唔及之後既一路打心口一路唱的generation x﹗
      古天樂簡直係歌神中的歌神,無點過佢既歌場k簡直係白唱﹗

      21st Jan 2007 22:08 PM

      刪除
  6. 講開肉光四射, 要睇埋HOCC首"happy ending"又係好激下

    黎天王仲有首"DNA出錯", 佢老人家個駁髮look又係令人震驚.

    另外由馬俊偉同陳建穎做"排毒美顏佬"o既"新細胞時代", 居然karaoke有得唱!!!!

    我以前又係勁鍾意唱高音類, 但係當發現玩到冇咩好玩, 又唔多霸到咪, 開始鍾意玩返d冇乜人唱到o既低音類, 即係hocc同阿梅果d囉. 因為低音係天生, 冇得你想練就練到, 我一點阿梅演唱會版"似夢迷離"就全部人要讓路, hehe

    21st Jan 2007 22:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔識添…要睇要睇﹗
      黎生啲mv真係個個精彩﹗佢x年前有個係沙灘拍既mv(唔記得係邊首…好似係如果這是情…)有蘭子架﹗

      我識呀「新細胞時代」…煩悶踢開…跟我站門外…
      當年我去k有點呢唱架﹗
      馬小生正歌仲有「三分七秒…你便明白了」和「玫瑰和家明」…都幾好聽的說…

      睇呢終於有人可以和我合唱「情歸何處」了﹗
      雖然唔啱音,我都有點梅姐的歌呢唱…嘻嘻…易唱啲既就點「with」入面啲合唱歌,就番陳天后、鄭天后,梅姐升咗少少key的說…!

      21st Jan 2007 22:13 PM

      刪除
    2. 其實當年我都好鍾意唱日文k, 但呢幾年冇咩聽日文歌了, 反而鍾意唱英文歌囉, 但係見到d風景mv又係好難頂, 意慾大減...不過而家d人好似成日以為我好鍾意唱日文歌咁, 成日叫我唱架

      情歸何處好喎, 最好點阿梅concert medley, 什麼愛將果d, 很正點喲

      最衰你呢個topic, 搞到我k癮又發作了

      22nd Jan 2007 09:47 AM

      刪除
    3. 有時身痕整首britney…睇到個mv真係隔夜飯都嘔番出呢﹗啲人和景老套到…
      雖然我聽日文歌多過廣東歌,但礙於愛聽和能唱係兩回事,本人的日本飲歌選擇還是來來去去嗰幾首,但如果有原版mv睇就係另一回事啦﹗唔識唱跟唔上都照點﹗
      愛將、壞女孩、熟女、妖女等hum巴爛我都得架…來吧﹗去唱k吧﹗

      23rd Jan 2007 18:02 PM

      刪除
    4. baby hit me one more time?? 我鍾意唱dido(都我鍾意低音女歌手啦), 同埋band果d囉.

      獨白類不能不提王女敏o既"孤單的心痛"同埋"留給最愛的說話"啦

      唱呀唱呀唱呀~~~ 好鬼想唱呀~~~

      23rd Jan 2007 22:35 PM

      刪除
    5. BRITNEY另外仲有首「OOPS I DID IT AGAIN」﹗哈哈,我只係識幾個西洋歌手,比較少點英文歌﹗
      「留給最愛的說話」如果點張柏芝版會更驚﹗好似係陳曉東獨白的說﹗

      24th Jan 2007 14:54 PM

      刪除
  7. 我又講下先。細個時覺得d人唱k好低能,(我年紀唔算細了,所謂「細個唱k」,係指屋企人去租飛圖影碟返黎,對住D囉命MV大唱特唱),不過大個D之後,發現自己都有少少唱歌天份,跟住就好鍾意唱。

    雖然我唔多聽新歌,但基本上我揀得來唱的歌,都有一定水準的。

    HS唱K必點:

    古巨基—愛與夢飛行。某程度上係一個紀念,佢呢隻碟係我考完會考之後第一次用自己錢買的CD。

    光良—勇氣。正如Cherrie話齋,佢真係無敵溫柔殺人狂。我係光良fans,由無印良品既年代已經開始聽,拆夥之後就多聽光良。基本上佢所有歌我都識唱,不過當然啦,有D高音位係唔得既。

    林一峰—重回布拉格。一峰只係聽左一年左右,但係好鍾意。都唔知點解會揀首咁鬼慘既歌來唱。

    舊歌都會唱唔少,有時會玩下野開D林子祥呀之類出來唱。

    講開日文歌,我有個friend都好鍾意唱,不過唔係唱pop,竟然係唱演歌,次次同佢唱k都笑到我死……

    如果有blog友k團,都好喎……

    21st Jan 2007 23:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. HS : 我又講下先。細個時覺得d人唱k好低能,(我年紀唔算細了,所謂「細個唱k」,係指屋企人去租飛圖影碟返黎,對住D囉命MV大唱特唱),不過大個D之後,發現自己都有少少唱歌天份,跟住就好鍾意唱。雖然我唔多聽新歌,但基本上我揀得來唱的歌,都有一定水準的。

      ^嘩…正啊﹗我細個屋企無ld機…又無真開心又無天碟…睇少好多爆笑mv…

      HS唱K必點:古巨基—愛與夢飛行。某程度上係一個紀念,佢呢隻碟係我考完會考之後第一次用自己錢買的CD。

      ^嘩…咦…我會考後都係買呢隻碟喎﹗莫非我地係同一年生既?﹗這張碟係本人巨基favourite,清新自然不造作,係好難再係而家的他身上搵到的了…嗚嗚…btw…我人生買的第一張唱片都係古巨基…不過係前多幾年的「笑說想」﹗

      光良—勇氣。正如Cherrie話齋,佢真係無敵溫柔殺人狂。我係光良fans,由無印良品既年代已經開始聽,拆夥之後就多聽光良。基本上佢所有歌我都識唱,不過當然啦,有D高音位係唔得既。

      ^佢新嗰首i am who i am都唔錯﹗

      林一峰—重回布拉格。一峰只係聽左一年左右,但係好鍾意。

      ^我鐘意佢同千fa live度唱的「給最開心的人」(差唔多的歌名)…好感動﹗

      都唔知點解會揀首咁鬼慘既歌來唱。舊歌都會唱唔少,有時會玩下野開D林子祥呀之類出來唱。講開日文歌,我有個friend都好鍾意唱,不過唔係唱pop,竟然係唱演歌,次次同佢唱k都笑到我死……如果有blog友k團,都好喎……

      ^我諗會玩到癲咗…嚇死人(我話我﹗)

      23rd Jan 2007 15:21 PM

      刪除
  8. 唱日歌K 係一件好氣餒的事. 因為 Oldway 同加州黃個d 日文歌好舊. 自己鍾意個d 通常都冇0既. 我呢期唱ayumi hamasaki 的secrets 同 monument. secrets 我諗住下次print 定日文歌詞係手, 跟住去點hocc個個版本照唱日文. 哈!

    喂, 我識有間係銅鑼灣唱日文K 架. 叫 j- sound. 係登龍街有個叫永光(circle) 的商業中心. 都幾多日文歌架. 不過我對上一次已經幾年前. 實在好難約日文同學一齊去. 個次冇咩準備, 好多歌都唔識唱...

    宇多田光我鍾意唱Travelling 多d (好似係hero 個道主題曲?) 唱到好有成功感 ^^

    周杰倫我唯一聽過一個男仔唱得好聽. 後尾佢講番佢有參加新秀 (哈. n 年前)... 其次聽得好聽就係本人啦. 哈. 話晒女仔容易唱0麻.

    呢. 楊千FA 新碟咪有首他成功了她沒有(?) 我覺得如果有K 會勁好玩. 雖然我一次都唱唔到(都唔知點透氣), 如果有人唱到. 都幾勁!

    22nd Jan 2007 09:36 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 步姐我最鐘意的係佢幾世前的一首「love destiny」和近年的一首「walking proud」,都應該唔會係k度有得唱﹗
      話實呢…我極少去到日文k…只能在普通k度點吓日文歌自娛而已﹗嗚嗚…
      如劍心兄言,「hero」首主題曲係「can you keep a secret」,佢唔難唱,不過係咁重覆就有啲悶…

      你等我﹗我返去練熟首千fa同你搶咪﹗嘻嘻

      23rd Jan 2007 17:59 PM

      刪除
  9. 鬼整你咩! 笑死我!!!! 爆笑類我可唔可以加埋吳唱k果個愛瑪士小姐呀???我真係睇一次笑一次架!!!

    22nd Jan 2007 13:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 話你知,我只係睇「別怪她」都笑到肚痛了…
      「愛瑪士」只聽過一次半次,唔太記得點唱…

      23rd Jan 2007 18:06 PM

      刪除
  10. 犯賤同失樂園我鐘意架,可惜能力...太極隻crystral都係對唱的好選擇...重有...一定要玩的紅茶館,中間段獨白好多friend搶咪!

    哥哥隻大熱你地唔興按來"fung"? 日文歌我能力有限...算...

    我重有隻必殺技"唯一的女神"(曹永廉),其實都唔多唱得掂,勝在夠冷,哈哈

    22nd Jan 2007 18:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…出得「crystal」不如整多首王傑既「可能」﹗
      「紅茶館」…ohhh…你無女友…我唔信…嗰段…好玩喎﹗
      陳曉東首「風一樣的男子」都有獨白,最攪笑就係首歌係國語但獨白係廣東話﹗
      曹永廉我只係識「糊塗情感」咋﹗ohhhhhh

      23rd Jan 2007 18:10 PM

      刪除
  11. 吾好話我老餅,次次我去唱K中文歌會點林子祥D歌來唱,而英文歌會點MANILOW既《even now》和《mandy》

    23rd Jan 2007 23:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔老餅,話你老咪即係話我?我都係鐘意唱舊歌嗰堆呢架喎﹗
      林子祥梗係要整首「阿LAM日記」和「十分十二寸」(咁上下的名),唱完唔斷氣就有鬼﹗
      你的兩首…我都唔識﹗哈哈,我只迷東洋樂曲而已

      24th Jan 2007 14:55 PM

      刪除
  12. 征服MV,一個字--正!!呵呵!!!

    萬人大合唱的,仲有譚校長的一連串串燒舊歌快歌!!

    24th Jan 2007 00:10 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇完呢個MV真係被「征服」…使唔使咁激呀?﹗
      這陷阱這陷阱這陷阱…偏我遇上…嘩…
      校長同克人啲演唱會LIVE好多呢啲MEDLEY~唱到癲都得﹗嘻嘻,不過本人較熱愛當年同佢鬥生鬥死的哥哥~~嘻嘻

      24th Jan 2007 15:00 PM

      刪除
  13. 老餅懷舊~~

    真係好清楚記得,想當年有2首歌,副歌某幾句既舞步既一定人人都識跳的!一首係您所提過既《對你愛不完》另一首係草蜢既《忘情森巴舞》,一見人識得果幾下手勢,都知佢未夠30都2張尾,哈哈!

    24th Jan 2007 05:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唱得「對你愛不完」,一定要有當時四大天王經典跳舞SERIES:
      劉天王:獨自去偷歡
      張天王:愛火花
      黎天王:我的親愛

      草蜢啲MV又係好鬼好睇﹗哈

      24th Jan 2007 15:01 PM

      刪除
  14. 嘩, 撞鬼, 做咩劍心覆我好似覆到呢個係劍心個博咁... ^^

    呀係呀. 果然係日劇天王(劍心同domotoiceko都係! can u keep a secret 唔好聽/唱架. 好鬼悶. final distance 慢版都好聽. 但唱好似都有少少悶. first love 應該係我唱的第一首日文歌, 所以反而唔會再唱.

    劍心唱千の風になって的話, 你咪話我衰呀. 我講明先, 個個係我廁所位黎架. 哈哈哈!
    平井堅?! 劍心你練下啦. 應該唔難喎 hoho

    步姐的 love destiny係A-best 有架麻. 我張碟道首都識得唱. 我記得以前仲有大蘋果個陣, 有首係madley, 唱佢4 首呢隻碟的歌, 個陣次次都點.

    你放心得啦. 個首我不會爭啦. 我實唱唔到. 咁你留番其他楊千Fa 俾我唱呀. 不過, 我懷疑個首唔會出K 啦. 佢都轉0左唱片公司啦. 同埋, 我地去唱日文k的話, 佢又唔會有廣東歌好新的k 架.

    blue - 係呀係呀. 我唱親日文K, 淨係睇歌詞, 個d 人/景, 真係爆笑架.

    p.s. 我覺得我地應該開個forum 講日K.... ^^

    24th Jan 2007 12:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年有人點咗「CAN U KEEP A SERECT」老屈本人唱,唱咗一段就悶到要CUT咗佢…成首歌不停係度「你可唔可以守秘密」…唔怪得首歌出街時有人話宇多田光填詞填得HEA…
      「千の風になって」我仲未聽過,但我驚呢首歌個MV會係爆笑類…
      步姐第一堆在K場推出的MV應該係SEASON/VOGUE/FAR AWAY,據說三首歌係個故事,三個MV仲連埋一齊,當年我有同學好鐘意SEASON想點呢唱,誰不知要等要兩首完咗先等到SEASON,悶都悶死…
      話時話,遇著啲我唔識讀的字我會求其LUR…唔好笑我呀﹗

      24th Jan 2007 15:06 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD