2007/01/20

奇妙的距離感

昨天放工後參與了「Why we blog新書發布會」,感覺真的很有趣,步入會場時望著一堆陌生的面孔,完全唔知邊個打邊個,就如紫熊一篇《這麼遠 那麼近》所說,網上世界我們每天寫文留言,慢慢有種奇妙的友誼由此而起;但見到真人卻感到陌生…我們會不會在街上碰過?

基本上我都在心不在焉(哈…),一來經過整整一星期幹活,累得要死,只要坐定後三分鐘我就能呼呼入睡,其實各代表說的話很精彩,幸好沒被周公吸走…,於是我 忙著撐大眼睛,再望左望右,望望blogger們的樣子,當然,我是完全估唔到邊個打邊個(還是想估估的),壞習慣又來--看他們的打扮,又當了自己是生果報的Nel Nel…

石Sir活動中說blog的文字長處是夠真,blogger不是徐志摩,傷春悲秋以外是最真的生活點滴,做得到我手寫我心;blogger之間的互動就好像公屋般,打開門,某某發生過甚麼事你會知。這比喻倒真貼切~其實…我係幾欣賞徐志摩的《再別康橋》…其實我都想扮吓文人…嘩哈哈…又幾欣賞《人間四月天》…哈哈

最好玩的一段來了--blogger自我介紹--蘆山真面目解開了,一個個自我介紹--啊,原來係你呀~原來係咁既樣﹗同我想像既樣爭咁遠﹗(但我唔會比你知我想像中既你係咩樣既﹗嘻嘻,總之真人靚仔/女啲啦 ﹗),話晒只有少數會放真面目上blog(我就係懶神秘嗰堆…),知道是鮮奶國中的某某後距離又好像拉近了…我在諗,如果一入場時大家將網名寫在label貼在心口會唔會更好玩?﹗

本人嘛,在唔識的人面前係唔出聲架;相認後就唔理大家只係第一次見面開始噴口水,希望唔好嚇親大家﹗

(我係坐係右手最後一排著紅/粉紅色間條的一個,坐係後排摺埋自己就係本人嗜好~~ 左手面坐了劍心/Johnny,右手係粉雷雷,前面係Kitb,我記得架﹗哈哈)

活動過後由於有下一場要走八點幾就閃人了,希望下一次有機會可以再來個真面目對對碰﹗
*******************************
題外話:

本人自介說了中文名堂本冰子…講完先發現我留言係用"Domotoiceko"…

有幸在活動中的Props--Why we blog封面畫隻大龜,但我畫了平時簽名個自畫--which個公仔係無喺個blog度畫過…

一定係太支力了…

事前和事後:
Why we blog??
開博6周年+出鮮奶記周年誌

22 則留言:

  1. hello!
    多謝你幫我簽名喎...因為尋晚實在太多又熟悉又陌生的人,一時間真係唔知邊個打邊個,哈哈~!

    20th Jan 2007 20:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信會再有機會見到大家既,下次就容易o的認啦。我都係第一次見大家,所以就好似唔知點咁。
      我o個日都遲左去到(-__- o係公司差o的唔走得),所以都係求其有位坐就算啦

      21st Jan 2007 00:10 AM

      刪除
    2. re:kitB

      我都要多謝你,咁大個女無咩幾可有機會幫人簽名架﹗哈哈

      [引用] | 作者 domotoiceko | 21st Jan 2007 21:21 PM

      刪除
    3. re:Johnny仔

      如果寫番個名貼係心口可能好啲,大家容易啲break the ice呀嘛…
      我呢啲摺精係第一次參興blog既活動,剛入場時都有啲不知如何是好的說…

      21st Jan 2007 21:26 PM

      刪除
  2. oh...miss了...知道的一定去看看
    :(

    20th Jan 2007 22:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲活動應該再攪啦﹗哈哈

      21st Jan 2007 21:21 PM

      刪除
    2. 今天去了商務都找不到
      :(
      可以add你MSN嗎?
      leehangkei@hotmail.com

      21st Jan 2007 23:58 PM

      刪除
    3. 咁好賣?﹗好喎…見好多blogger都話買的係第二版…
      add咗你啦~

      23rd Jan 2007 11:28 AM

      刪除
  3. 都是那句,妳的自畫都是騙人的...哼!

    坐後排摺埋自己也是在下的想法,於是明顯的前排的很Active,後排的...哈哈。

    20th Jan 2007 22:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係掛?﹗我係寫實派既藝術家呢架喎﹗(妄想中…)
      我見到後面有位啦啦聲撲埋去,前面好似好熟落咁,我一條友onon居居的坐埋一齊好異相架嘛…

      21st Jan 2007 21:23 PM

      刪除
  4. 多人到連我都分唔到邊個打邊個,不過好高興認識到你!

    20th Jan 2007 22:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話…高興可以同大家相認~~哈哈

      21st Jan 2007 21:24 PM

      刪除
  5. 你有去呀, 我完全唔知有呢個FUNCTION添啦, 唔係可以見到你了...

    21st Jan 2007 00:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 完全應該攪個第二round啦﹗飲飲食食最好﹗

      21st Jan 2007 21:24 PM

      刪除
  6. 唔怪得自介時唔知你係邊個 -0-

    21st Jan 2007 02:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺我低能咗…
      因為我icq和msn都係用「堂本冰子」,已慣咗用呢個名稱呼自己…

      21st Jan 2007 21:27 PM

      刪除
  7. 多謝你引用我篇文章啦. 又會咁橋. 這邊廂我寫呢個題材, 那邊廂你地原來有機會見面.

    我估個場面都幾有趣呢~ 咁你覺得見到面個陣, 你係blog 裡面認識的人同現實的感覺一唔一樣呢?

    22nd Jan 2007 09:50 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個場面真係好得意,在場人士個樣完全係唔識,但又每日在blog度留言吹水…

      23rd Jan 2007 11:30 AM

      刪除
  8. 我都見唔到你不過知你喺度!

    23rd Jan 2007 10:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我柄咗自己去後面摺埋啊﹗習慣性有後面位一定唔會揀前面的說﹗

      23rd Jan 2007 11:31 AM

      刪除
  9. 我是近期才來鮮奶國的......所以大部份既人我都唔識,佢地亦唔識我....所以我沒有去啊 -_-"

    23rd Jan 2007 17:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢個都係我第一次去blogger gathering…個感覺奇怪得呢又幾得意﹗

      23rd Jan 2007 17:55 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD