2010/04/25

黃土地之歌

來為《風火水土》系列埋尾先~土…其實我諗住貼地方名既歌架咋…sorry,係取巧既﹗哈哈…(10/11/11:唉呀﹗搵唔到千fa的version喎﹗)

先嚟本人既飛佛《魂斷威尼斯》…

2010/04/19

十月圍城謝lemon


襯謝生剛拿下最佳男配角,突然好有mood懷吓謝生既舊~

不可改變你那壞習慣~~~~~嘩﹗好驚﹗仲係飛圖﹗

2010/04/14

香港"仔"特質

 
我最愛既南記突然玩大革新…呢個公仔讓我諗起《百份百感覺》囉…囧﹗咁究竟香港"仔"係乜…有乜口味?(大家有興趣討論吓嗎?﹗哈哈哈…)

2010/04/10

2nd Little Life - 店舖+又一堆恐怖舊物…

LITTLE LIFE第二擊既題目時我確係思量了甚久…卒之俾我諗到啦﹗

我最喜歡既店舖就係圖中呢款街坊式文具舖囉~記住要街坊喎﹗

2010/04/08

無記歌手2~舊時歌手今日藝員

每星期忽仔最好睇係中間既人物專訪(也就是說前前後後既睇唔睇都罷囉…),今期訪問既係雷宇陳山聰,唔講都唔記得佢以前叫陳山蔥…同埋有首歌叫《ABCD》…內文仲話睇親必爆笑(仲要係吳唱K播俾陳生睇嚟笑喎﹗)…咁我梗係要click嚟睇﹗

2010/04/04

一把年紀學琴記(下)

我既進度,就係exactly片入面那本書既這一首歌啦﹗(個妹妹既琴應該係korg~同埋佢擺隻公仔喺度好鬼得意…哈)

2010/04/03

《歲月神偷》:歲月偷走既又何止永利街…

其實呢部戲拎獎之前我係完全唔知香港有條永利街,小的反倒是被戲中既人和情打動了…

2010/04/01

想你+舊歌情意結

真係無得講,睇幾多次還是覺得超好睇…首歌好聽不在講啦﹗