2010/04/14

香港"仔"特質

 
我最愛既南記突然玩大革新…呢個公仔讓我諗起《百份百感覺》囉…囧﹗咁究竟香港"仔"係乜…有乜口味?(大家有興趣討論吓嗎?﹗哈哈哈…)

  • 香港土生土長-----好明顯我係啦…雖然我常妄想我係日本人…哈…
  • 肯拼博、有上進心-----其實我無上進心架﹗返工既目的就係搵錢嚟去飲去食去做自己想做既野囉﹗
  • 充滿自信、追求卓越-----好明顯我唔係有自信既人啦,我係二打六啫…呵
  • 交朋結友、平易近人-----快啲話我係啦﹗巨蟹人都friendly架﹗
  • Work hard! Play hard! -----梗係,工作咁多奇人奇事唔玩吓relax吓癡線都有份…
  • 腦筋靈活、有幽默感 -----喺講是非方面我覺得我是相當靈活和有幽默感既~

um,唔怪得咁多年來都係南記最得我心…雖然我都覺榮記係極不錯既…

啊,出此文既目的其實不是要驗證我係咪香港"仔",南記又fit唔fit我口味…想講既係…

百物騰貴又一例證﹗加咗價呀﹗可憐人工又唔見我有得加喎﹗嗚…


我的飛佛:茶餐廳新品~龍鳳檸樂@南記

4 則留言:

  1. 你既特質我乜都冇...

    15th Apr 2010 11:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你係九龍定新界?﹗

      19th Apr 2010 22:42 PM

      刪除
  2. 榮記...新鋪舊鋪都太多人la~~
    不過論去梗鋪食車仔麵﹐唔去榮記又真係無乜邊間掂...

    16th Jun 2010 01:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 老銅的話我係死忠南記粉嚟架﹗
      係而家南記糖街店搬咗過對面馬路,我又懶唔想行過去,見榮記又唔係太多人就入去食碗快粉,話實佢個湯底又真係好令人著迷…哈哈…

      17th Jun 2010 12:24 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD