2010/04/19

十月圍城謝lemon


襯謝生剛拿下最佳男配角,突然好有mood懷吓謝生既舊~

不可改變你那壞習慣~~~~~嘩﹗好驚﹗仲係飛圖﹗


如果我無記錯呢首歌應該係大快x rice burger既廣告歌…個廣告仲有eric嫂做女主角的說。計計吓,大快x都用咗英記人做代言人好多年喎,直到而家啊…

話實而家謝生聽到呢首野會不會有嘔既感覺呢?﹗少男到呢…仲有呢首呀少男野…:如果只得一星期 

播一播謝生debut歌《萬誘引力》先。首歌我最記得「你眼睛的吸力…這種眼色…」…其實首歌有無誘力都不重要,謝生初出道係做少年占士甸嘛,扮個叛逆樣行出嚟我很型咁就ok的了。話實,當年好多人係即時轉會去謝生度做粉絲架﹗(同一期仲有陳妖lone無啦啦狂野的《心理遊戲》…囧﹗)


有一水好鐘意去k房好鬼鐘意呢首野﹗you can't stop me~~~~~幾鬼有氣勢呀﹗不過套《特警新人類》講乜我就唔記得了…只記得呢首主題曲﹗哈。同情況仲有《古惑仔之少年激鬥篇》,劇情零記憶(但當年係好鐘意睇架喎﹗),但好記得何嘉莉首《兩種人》…痛著愛…笑著吻…囧﹗

btw,第二套《特警新人類》和樓上講既第一套差很遠呢…想話…

講得何嘉莉不爭在搵埋eric嫂出來,當年很喜歡這首《拾荒蛋糕》…好耐無聽啦都…我係咪應該貼埋三小花另外一個容天后既《借過》呢?有謝生聲演一腳踏兩船衰人…

其實我當年係相當頂謝生不順既…不過我又覺得有啲歌幾ok喎…我默然哀悼,要為誰改造…啊…原來係醫生作架喎…啊…佢兩個仲一齊扮puffy…好驚…

我成日以為呢隻歌係合味道杯麵廣告歌…點知係咖啡…記錯了…

有一水夕爺作埋啲好似好有深度和道理既歌詞俾謝生,那首《玉蝴蝶》我真係唔明…點解長城化作世界名勝同樣也是長城…真係玄爆…相比之下,我buy《潛龍勿用》多啲。另,後來謝生轉行做band友時啲look都順眼好多…哈…

band友又好少年占士甸又好,我最buy呢啲感情抒發得舒服自然既喎…

小弟當年好熱愛謝生…買咗佢呢隻《活著viva》返嚟日日爆機﹗…嘩﹗年輕得碰著誰亦能像威化般干脆…點解年輕會似威化呀﹗﹗rock & roll never die!!!!!~

其實我識謝生啲歌都係因為我弟喜歡…呢首都係佢moody時鐘意煲既…也許衰起有條路…衰咗無投訴…

這是我很喜歡既一首,很明顯是因為作曲人﹗哈。我真係唔鐘意band野…嘈咗少少囉~

********************************************************

當年我受不住佢個image嘛,所以唔太熟佢啲歌…無貨啦﹗~

6 則留言:

  1. 香水...是好東西呀!

    還有呢, 記不記得少年古惑仔重有首前前後後? 果陣入到k房係同兩種人一齊點來唱的!

    特警新人類我比較記得係da vincci公子首歌囉...

    20th Apr 2010 22:58 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係《古惑仔之少年激鬥篇》﹗哈哈…
      那首前前後後左左右右我記得,不過印象中我和友儕好似入k房唱《you can't stop me》多啲,好笑呀啲歌詞﹗
      《香水》真係好野…我不太喜歡謝公子啲rock野…其實…

      7th May 2010 18:05 PM

      刪除
  2. 我也不熟謝檸檬的哥, 但IPOD也有三首他的歌, 有兩首你都貼了,沒有貼的邊走邊愛其實都好好聽

    24th Apr 2010 19:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《邊走邊愛》有印象…仲有首《因為愛所以愛》?﹗有印象不過ipod song list無…
      自聽mp3以來有好多都唔鬼記得但又儲著既歌,久不久拎出嚟聽吓好似發現新大陸咁,幾得意…

      7th May 2010 18:06 PM

      刪除
  3. 我最愛Lemon﹐係無聲仿有聲
    Btw,葉沛雯去左邊﹖(笑)

    16th Jun 2010 01:25 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《無聲仿有聲》也是一首好聽的歌啊﹗
      阿grace咪做緊eric嫂囉,前陣子出嚟唱rock歌嘛…

      17th Jun 2010 12:26 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD