2010/04/11

日食(上): 櫻壽司+壽司廣

將儲咗一輪既存貨都推出來了﹗~

北角的小店櫻壽司和風料理,唔好意思用手機影…同埋人少少關係影相會好覺…於是我是快閃地影…卒之一係手震一係唔夠光了…

呢家店係同事拍心口推介話抵食的說,咁我呢啲敢死隊嚟架嘛,咪試囉﹗喂,又ok喎﹗上面個雜錦魚生飯幾多款魚生刺身呀﹗朵三文魚花真係勁﹗加咗一都係62蚊﹗~想話淨係食面頭啲刺身我都飽咁大半,底下啲飯仲混咗芝麻,食落去好香口的說…

另外一次(我已經極速地回了一次帶﹗哈哈)係叫刺身+牛肉烏冬…牛肉烏冬湯底唔知係乜,啲烏冬浸咗又索咗啲肉味又夠熱和彈牙,滿不錯。唯獨是係好多 蔥囉﹗囧﹗刺身就有啲雪味和凍咗少少…啦啦啦,上面個魚生飯啲就完全無問題啦喎﹗沙律我不吃的,係咁2食咗兩頭菜。呢個set都係六十幾蚊,食完飽到上心 口,都係一個good字。

你知啦,我窮呀,吓吓見城、壽司廣、利久庵咁食我破產架﹗哈哈…
櫻壽司和風料理@openrice
 *********************************************************
本來是想去壽司廣,但誰估到佢平日都full booking,卒之去了樓下既天扶良╴店員拍心口保證menu是一樣的嘛﹗

因為bar枱對住天婦羅炸窩,見師傅炸得咁過癮又個個食客都點,咁我就跟隊點個天婦羅定食啦。師傳隻隻蝦都好有心機咁炸一半拎番上嚟"呈"開佢隻尾的說﹗

但…其實我係想食魚生和壽司多啲…炸野熱氣呀﹗但跟個定食既刺身又遲咗上枱喎﹗等到我頸都長呀陰公﹗

幾經辛苦食物全都嚟齊,諗住嘆杯咖啡的時候…咦,啲奶有粒粒架﹗嘩﹗勁驚,但我發現是我已飲了幾口咖啡落肚…咁…又無事喎…touchwood…是…特色嗎?

雖然食物味道是好的,但不知何解硬係覺得…心裡不暢快囉…

壽司廣(銅鑼灣店)@openrice

********************************************************
再續﹗

日食(下): 旬菜富+納納雜

6 則留言:

  1. 六十幾一個魚生飯又真係抵wor, 可惜北角對我來說太遠了 >.

    11th Apr 2010 15:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係港島人嘛﹗~
      前陣子又去食,朵三文魚無花啦﹗嗚…

      19th Apr 2010 22:34 PM

      刪除
  2. 櫻係唔錯㗎,平日中午好多學生去幫襯。
    壽司HIRO,我9成係食ちらし御膳。

    11th Apr 2010 23:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我周末先可以去幫襯,不會和學生哥爭既…
      等我遲啲有假放再去挑一挑壽司hiro先﹗

      19th Apr 2010 22:38 PM

      刪除
  3. 朵三文魚花好吸引我,今晚就去試吓!
    不過唔多識路,希望好容易搵到。

    16th Apr 2010 12:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我再去食時無咗朵三文魚花啦﹗砌既話會開心啲囉﹗
      基本上都唔難搵既?﹗掛…哈哈…

      19th Apr 2010 22:39 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD