2010/04/04

一把年紀學琴記(下)

我既進度,就係exactly片入面那本書既這一首歌啦﹗(個妹妹既琴應該係korg~同埋佢擺隻公仔喺度好鬼得意…哈)


最初貪平無買到附cd既琴書,又發現齋睇譜都唔知自己彈得啱唔啱,於是求助網路大神,發現原來有人將成本書既歌拍晒片擺上網﹗真係有心機…雖然下面啲留言有好多係指正該人之錯神…um,最後我咪的起心肝買番有cd版本既嚟聽囉…

離題了。

而家我係用緊Alfred's Basic Adult Piano Course book1,初初係一日可以彈幾首,到現在要幾天才練好一首…仲有廿頁倒就完成整本書(感動得想哭﹗),這本書還倒是夠密集,C、G、F幾個大調既歌堆埋嚟,攪到我成日記錯幾時要sharp幾時要flat…手指都要抽筋了﹗(五線譜我都係勉強睇得熟架咋…)

老師常問有無啲咩大問題?﹗有呀﹗就係我左右手常不協調囉﹗明明單手彈時好地地,拼埋一齊就出亂子了,左手既音會右手彈咗…囧…用電子產品最大好處是可以插耳筒,那沒彈到鬼五馬六都只是我受罪啫﹗

呢個時候我就諗起《神鵰俠侶》周伯通教小龍女左右手互搏之術,先係左手畫圓右手畫方,當年睇古版電視劇時我真係神心地跟住試…哈哈哈﹗係唔得架﹗(然後就是沾沾自喜﹗知唔知點解呀?因為做得成既係蠢人郭靖,聰明人蓉兒卻失敗了…我在曲線讚自己…)well,家吓練琴我就諗住周伯通呢一幕,佢一心諗住小龍女唔得,點知佢一take就攪掂了…周伯通問佢點解?小龍女就係話佢全神貫注諗住左手要點做右手要點做,就自然做到…

我諗我爭既就係全神貫注囉。

說認真的,呢野樣我真係要「學」,小的心急嘛,做緊一樣個腦又諗住下一樣(aka=三心兩意)總之乜都要快,好既就叫有效率,唔好既就叫兩頭唔到岸。但彈琴一分神就彈錯,一錯咪滿盆皆落索囉。試著放慢一點…放慢一點…

這算是意外收獲嘛?好似羅師奶話齋(我在TAG戲﹗),一步難,一步佳,只要信,慢慢就會好架啦﹗一開始亂,亂得多就知邊粒音專彈錯,咁咪重點整治佢…終於都會彈得似樣啲既…

繼續努力﹗yeah!~

*********************************************************
遲啲我要學曉彈這首﹗超喜歡Dan Fogelberg的《Same Auld Lang Syne》,小時從收音機聽到…一路以為這首和《Auld Lang Syne》有關係的說…

一把年紀之:


一把年紀學琴記(上)
一把年紀學琴記(中)

8 則留言:

  1. 先確認一下,你知道有個software 叫overtune 架呵? 網上面可以搵到好多呢種格式的鋼琴譜呢~

    哈, 我都係咁上下...右手通常好快(當上面呢首呢個level 啦!)就會熟,左手通常要兩三倍時間(eg, 30 mins/1-2 hrs),但當左右手分開彈熟後合埋一齊又要再花好多時間,再加埋要踩腳踏...well, 真係台上一分鐘,台下十年功呢!!

    5th Apr 2010 01:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知呀,本來我就是想學彈流行曲架嘛,就上網找來一堆歌既曲譜…但發現係完全唔識彈…卒之決定走去正式學琴囉…
      我單手彈好地地,一齊就會互搶,有日行琴行時見到個小朋友大大聲邊聲邊數拍子,我諗我都要學吓佢咁,大聲數字和放慢節奏等手指適應幾時彈落去,記熟先再加pedal囉我而家係,所以係嘈音滿天飛,唔插headphone我驚會有人投訴﹗

      11th Apr 2010 17:57 PM

      刪除
  2. 下次請貼你真人彈奏啦。

    5th Apr 2010 17:12 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀…不過唔知幾時之嘛﹗哈哈…

      11th Apr 2010 17:58 PM

      刪除
  3. 我本書無呢首, 最近在彈My Bonnie...加油呀, 向《Same Auld Lang Syne》進發!

    我呢, 希望可以彈close to you...


    5th Apr 2010 18:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你用緊john thompson嘛,大家啲歌都唔一樣…
      而家mp3聽到啲歌覺好聽又係鋼琴伴奏既話我會mark起佢,睇吓有無機會搵到譜去試吓彈~
      不過呢條路好漫長呀,起碼都要打好啲基本功先…

      11th Apr 2010 18:01 PM

      刪除
  4. Going through similar process like you. Now thinking what piano to buy. 2K? 10K? 30K?
    Glad to read your blog accidentally, when searching out info on the web


    10th Apr 2010 22:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. nice to see you here!
      what kind of piano to buy shall depend on your determination, space in your home & budget. if you just wanna have a try, then an electronic one for 1k-2k could be a nice start, if you already made up your mind to learn in coming few years, at least, digital one ranging from 5k-10k would be a choice for you. in fact those upright piano of kawaii or yamaha even river pearls are not very expensive for 20k sth, but you may consider if there's enough space for a upright one.

      feel free to share you progress! add oil!

      11th Apr 2010 18:10 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD