2010/04/03

《歲月神偷》:歲月偷走既又何止永利街…

其實呢部戲拎獎之前我係完全唔知香港有條永利街,小的反倒是被戲中既人和情打動了…

(可能我比較悲觀,總覺得官府要拆遲早都係要拆,其實我不太相信官府是出於保育甚麼,也不相信一部戲既影響力有咁大…而我又很怕永利街會像美利樓或水警總部又或灣仔既大押咁,被活化到不倫不類,最後變咗冷氣商場…真係聞者傷心聽者流淚…或者有個美一刻留在光影世界中…總好過見到改頭換面到唔知點既實物眼冤吧?

天星、皇后到利東街再來到永利街,應該陸續有來…這條不拆,那拆下條囉…呢個城市係咁架啦?﹗)

注意有雷﹗(不過此片上映咁耐有乜雷都被爆了出來吧﹗)

前兩天娘無啦啦講起中大某位大學生做乜要自殺?我沒看那篇報導嘛,一吓子都唔知點答,但睇完呢部片…um,爹娘小時既年代不就是進一進二既年代,那年頭爹娘 不似進一進二咁幸福可以好好讀書,佢地係細細個就出嚟幫手養家,衣食住行樣樣不缺,仲有乜好愁呢?啊,又真係難怪上一代總覺下一代唔掂,上一代小時物質唔 多,到自己有下一代時又有能力去滿足佢地,偏偏物質又不能盡滿足下一代啦…(噢…離晒題了…)

很喜歡戲中各人之間既人情味,夫和妻之間既,父母和子女既,兄和弟之間既,親戚和街坊既(前頭街尾既人一齊開飯呢吓讓我諗起《功夫》個豬籠城寨…),那個年代人浮於事,很多人連開飯都未開得掂,但就係物質不多,要求不高,少少事都夠開心餐飽;面對困苦囉…再苦既都經歷過,有乜好怕?﹗

不知何解我邊看羅氏一家就邊諗起《一公升眼淚》個故仔,又係爸爸比較牛脾氣,媽媽就挑通眼眉,大那個品學兼休,細那個就古靈精怪一點;最啱既係…當大那個因病去世後,細那個變得懂事起上來,仲讀埋大那個間學校,彷彿為哥哥/姐姐完成未完成既夢想…

(咦,兩個故仔都based on真人真事改編喎﹗)

圍繞羅氏一家都係生活小事,溫情滿載,無特技無高潮起伏無奸夫無淫婦,睇得好舒服,會不禁跟住佢地開心笑傷心喊,雖然哭紅了眼睛,但心裡還是高高興興咁離場。

最喜歡進二每次回家阿爸問佢返學學咗乜,佢都係hea阿爸話中文學中文,英文學英文(有時係中文學英文,英文學中文…),阿哥走咗後佢答阿爸中文學咗《木蘭辭》,英文學了I'm a man, this is a pan…嗚﹗佢大個仔,懂事啦﹗嗚嗚嗚…

進二呢位didi真係幾鬼精靈可愛囉﹗~

啊,其實部戲都唔係全喊位,笑位都好多,特別係進二細路仔乜都唔明,部片主要係從佢角度出發嘛,問埋啲天真可愛既問題囉,只能…笑囉﹗

最爆笑個位係…後段話佢大個咗…進入咗七十年代…大個既進二由本來演進一既李治廷客串…佢一從媽媽吳君如身後閃出…那個彷如Sam Hui一樣既假髮(我…淚水都未乾就笑爆咀了…)好難頂呀﹗全場爆笑了…羅導是攪gag嗎?(其實我都指住娘後生時啲相問過好多次:喇叭褲咁…咩…都著得出街既…哈哈哈…)啊…與其話李生個郁似歌神,不如話似古天樂《鬼馬狂想曲》個郁囉…

阿哥進一呢…哈哈哈﹗我叫咗佢做「雄風」好耐先叫得出佢個名﹗鬼咩,perception is king呀﹗佢個唱片封套一出就咁爆﹗大佬…見到呢張相我真以為係寫真集囉﹗鬼諗到係唱片咩﹗

有次聽收音機播李生既歌…喂,又ok喎﹗佢個樣有點似王力宏,歌聲都有點似喎﹗

只能說,黎生既品味真係太得意﹗

還好佢遇上《歲》片,應該可以平衡一吓左圖呢個雄風封面帶來既恐怖感吧?﹗

這個復活節我打算繼續支持港產片,睇完開場前既預告片…吓?又係啲乜野科幻鉅獻?又係乜野追兇救地球呀?﹗想悶死我咩…轉轉口味,港式小品,清新宜人,幾好。夠niche又夠獨特,支持支持﹗

2 則留言:

  1. 我最鍾意阿媽鬧細佬︰「馮寶寶你都賣?你又話要娶佢做老婆?冇鬼用ga你!」

    老豆以前問我學左咩,我都係咁hea答ga wor,再唔係比本書佢叫佢自己睇,諗返都覺得自己不孝,其實父母都係想關心下自己jer,但係唔係點答呢,問黎都多餘

    3rd Apr 2010 21:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 那段都好正呀,愛之深責之切…
      媽媽之前都講過阿哥讀書叻唔使佢地擔心,個細既激少啲佢就安樂囉…簡單幾句愛子之心盡現…
      好細膩,但又好生活化,呢句野都不知幾多阿媽成日掛喺口邊呢﹗~

      4th Apr 2010 16:08 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD