2010/04/10

2nd Little Life - 店舖+又一堆恐怖舊物…

LITTLE LIFE第二擊既題目時我確係思量了甚久…卒之俾我諗到啦﹗

我最喜歡既店舖就係圖中呢款街坊式文具舖囉~記住要街坊喎﹗

從小到大我都好喜歡貢呢款文具店,基本上九成九都係入去貢,睇吓有乜有趣野,得百份之一機會係真係有野要買,而呢一個巴仙既機會入面,又有百份之九十九機會 係聽日上堂但今晚執書包時先發現無喎﹗所以…同一時間我可以有幾set墨盒+毛筆、水/廣告彩、雕刻刀、三角尺、畫簿、圓規…囧﹗

啲衰野硬係要用時就搵唔到,之後先死番出嚟架嘛﹗咁就要急急腳走落樓下買啦﹗

以前屋企樓下方圓五分鐘腳程內座底有三家文具店,而呢號稱自己係文具店既店又往往有大量精品賣喎,咁看倌們明點解我會儲落咁多恐怖舊物啦,返屋企既路上好似過路障咁,但小的意志又薄弱,咪見一間就入一入,又忍唔到手硬係要執少少戰利品返屋企囉…呵…

咁多樣當中我最愛呢件﹗ 死未﹗佢表面上係係印有郭城城既盒,實際上佢係個紙巾盒,不過我唔見咗中間個隔﹗

係啦,啲小文具舖既特色就係有好多冒牌野,大牌子如三你奧既公仔產品少之有少,老翻既就天上繁星,但係佢個設計分分鐘靚過原版,又極具創意,唔得佢死架﹗

喺我識去無印買文具之前都仲有去文具舖買正經既文房四寶,但中咗無印毒後就最多都係買吓hi-tech c,入文具舖主打貢奇珍異品囉。

好了,些牙吓今日我搵到既騎呢舊物先﹗

美少女轉身變已變成戰士﹗其實以前我係好迷呢套野架﹗買咗好多product(不過大部份如上圖那本係老翻…平嘛﹗小朋友邊有咁多零用錢呀﹗),面那本仲呃得吓人,底那本就呃唔到,假到爆﹗哈…

咁呢兩本係乜呢?﹗登登登登:
佢係一本貼紙簿﹗死未﹗上面啲貼紙呀閃卡全部都係老翻,喺文具舖幾蚊張,買返屋企貼貼貼好開心架﹗真係死未﹗《飛天少女豬丁》我都有﹗而我成日開口埋口話唔鐘意既hello mimi都有﹗死得了﹗最死既係…劉華和周玉女﹗超驚﹗唔知點解以前啲貼紙好鐘意扮郵票﹗

PC狗﹗有一水我係好鐘意架﹗龍貓竟會做我的良朋﹗死未,可以做貼紙既閃閃書簽﹗應該係關於香港未來發展既貼紙系列,我喺本野度見到有新機場、機場鐵路、大橋同填海工程﹗驚﹗扮包公貼紙﹗驚驚﹗不過呢啲都不是最驚,最驚係唔知點解會有張DODO姐閃卡﹗

閃卡來了﹗YAAH卡﹗我都唔知係乜嚟﹗哈哈。

都說我小時唔專心讀書架啦,就係努力儲埋呢啲野囉﹗咁看倌們都明點解文具舖我都可以貢一餐啦﹗~

死未﹗竟然搵到一SET未開封既墨盒~話說係前幾年失業時悶得濟,竟然諗到練大字…不過買咗野後就有offer…於是就收了在一邊…唔知而家仲用唔用到呢?﹗






文具舖既其他搜購plus我的舊物珍藏:
其實我不喜歡sanrio2~聖誕禮物篇
我在床下底搵到張餅卡…
一堆舊物
購物後的價錢牌和紙袋…
其實我不喜歡sanrio
滄海桑田之廿's咭
屋邨情懷另一篇:我係屋邨大﹗

4 則留言:

  1. 我好鍾意睇妳寫呢0的,因為我都係咁樣ga!我而家都仲有本貼紙簿同閃卡簿唔捨得掉,雖然擺係度係冇用,我亦都唔會成日拿出黎睇。

    13th Apr 2010 15:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,不好意思說,其實我都好鐘意得閒拎吓啲舊野出嚟睇,就算熱情不再…
      我自小就不喜寫日記,呢啲雜物就係我既日記囉,記低某一時期既我為乜而瘋狂~

      19th Apr 2010 22:31 PM

      刪除
  2. LOL i still have 2 sticker book!!! XDDD

    24th Apr 2010 11:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. wahhhh!!!!!! did u collect any sailor moon stickers?

      7th May 2010 18:02 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD