2010/04/23

3rd Little Life - 品牌

見到這個題目,我咁貪心…好多架喎…

我最熱愛既就係佢啦﹗柏尼索力~

都一路聽家父家母說樂聲襟用架啦(謎之聲:好了,你這崇日怪怎麼拉父母下水﹗﹗﹗拖 出去打﹗)…umum,即係呢,branding既野係sterotype,代表自我型象既投射嘛,我咁低調,點會用又loud又搶眼既sorry呀﹗型 人指標蛇果我好像不太沾得上邊(用了也不覺有型咗呢吓死囉…)…還是實而不華的柏尼索力啱我﹗睇完創辦人松下幸之助既自傳我更覺這就是代表我既牌子啦 ﹗Ideas for life呀﹗~~~~~~

(我無心踩其他牌子架,sorry,不要打我…)

咦,刧了張無logo既相添﹗係呀,"無良"印品﹗

話說小的小學就中了佢毒,上咗中學更覺係身份既象徵,大佬,大人大姐不好意思再用公仔文具吧﹗(但現實是,有啲人幾十歲還滿身hello mimi咁出街…原來係我傻了…)無良就係identity啦…其實我已分不清真係俾佢simple but artistic既簡約風吸引,定係迷戀"我用緊無良"既虛榮感(啊…品牌奴…好在我迷既都係平野…哈哈…),不要笑,撤出香港前既無良啲文具貴好多架, 一支鋼身原芯筆要成三十幾四十蚊,當年要慳幾日飯錢先買到架﹗

even無良撤出香港既年代我還是很神心的去水貨店入貨,年年進貢歲歲來朝,知佢二千年代重臨香江簡直感動得想哭呀﹗好了,其實近年我買得少了,但熱愛不變,我仲keep住中三時既透明schedule,袋裡仲用緊大學時既迷係鏡子和梳子…

"相反"鞋﹗

自從中學與第一次碰上後就不能自拔﹗硬覺得其他sneaker沒穿得"相反"鞋那麼好看…其實係有原因既,小的來自大鞋八家族,穿波鞋我覺得好似鐵甲機械人咁,好大舊好肉酸…。"相反"就能穿得我隻腳slim啦﹗嘩哈哈哈…



下一個…瘀你橋奴~

一路我都無留意,自從呢家店在香港開完又開分店,我買完又買時才發現,原來以前我已在花園街或水貨店買落幾件tee和銀包乙個﹗囧﹗緣份果然是天注定﹗

我發現,無論係返工去街方不方毛既造型,我個身總會有一件瘀記出品,外人睇到既睇唔到既人,男女裝我都掃一餐…咦,爭童裝無入過咋喎…瘀記在香港發展得咁好,我真係出咗唔少力架﹗~

不是上面那個,是下那個鹹蛋超人﹗

其實一直無深究呢個cute版和ultra man有乜關係,但因為佢頭頂滴汗太正點了…哈哈。可惜呢中學時好多佢既product但好貴(卻又試過好騎呢地喺7仔有信紙和貼紙賣…),到而家叫買得起時就好難搵…邊度有呀﹗嗚…記得以前有隻錶係巴魯坦外星人喺秒針度,好可愛架﹗

跪求會有回應嗎?﹗哈哈哈…

6 則留言:

  1. 我一啲都唔LOUD同搶眼,又唔係型人喎。柏尼索力,我鍾意用佢嘅家電。

    23rd Apr 2010 22:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩?我覺得你至少型過我喎﹗
      我和sorry 八字唔夾,用親佢啲product唔係死於非命就係效果不理想…囧﹗
      柏尼啲野真係幾襟用,上一部dc都用咗4年,抵﹗

      7th May 2010 18:08 PM

      刪除
  2. 一向鐘意「笨拙喪力」相機,一時衝動買了部"喪力",後悔至今...ORL...

    電器幾得,但笨拙喪力的耳塞(IEM)唔係好得...

    24th Apr 2010 00:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買過一部喪力,啲相日光又唔得夜又唔得室內都唔得,較極影出嚟都係紅光滿面的﹗激死我,除了可以在相片上加埋日子外,無一樣我係滿意囉﹗所以用咗幾個月就啦啦聲trade番部「笨拙喪力」dc了…同意「笨拙喪力」的耳塞唔得,前陣子貪靚買咗對,啲聲好散,攪到我成日覺得較部機較得太細聲,最頹既係…我而家聽番蛇果原裝個headphone,竟然覺得啲聲仲好過專登買既「笨拙喪力」耳塞囉﹗

      7th May 2010 18:11 PM

      刪除
  3. 我是也muji的fans xd

    24th Apr 2010 12:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 中學時我癲到連汽水都會買,有錢的話我驚我會連架單車都買埋…
      好在而家正常番了…哈…

      7th May 2010 18:12 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD