2010/04/01

想你+舊歌情意結

真係無得講,睇幾多次還是覺得超好睇…首歌好聽不在講啦﹗

最輝煌既年代小的尚小,但很慶幸沾到一點點(可以計到幾多份之幾呢?﹗XDDDDD),加之現在網路發達,要搵番兒時回憶總算不太難囉…

回帶:雖然知道是未經授權…係侵權行為,但我還是很感激你管讓我輕輕一click就接通以前既時光…

懷念之情只會多不會少,以前寫過不再寫啦。反而諗起:好似成日都有人問我:嘩﹗點解呢啲舊野你都識?﹗

80年代末我比較有實在既記憶,之前既都好模糊了(至於是那一年就不要問啦…哈哈哈﹗),又點解會識啲歌和娛樂野呢?﹗那就要多謝我既姨姨們,因為佢地不停買唱片,不是一個不停買,係幾個一齊不停買,咁屋企就堆到好似唱片店咁,每次登門造訪牆呀門呀都是歌星既POSTER…啊,多貨囉,就自然公諸同好,dubdub埋埋又聽聽埋埋,想唔識都幾難啦…

可惜既係,90年代她們既唱片機死掉後…居然掉晒啲黑膠呀﹗俾我丫嘛﹗

有時我懷疑小的咁有興趣搵番以前既舊歌嚟聽,係想搵番啲兒時回憶。其實舊歌不一定好聽,新歌又一定爛,只是舊歌係新歌時自身可能發生了一些事,隨年月過去歌曲就變了一個符號,代表了一個年代,又或者提番起啲遺忘咗既回憶,有感情分,這就是新歌不能比架囉…(又說,我是圖像記憶人…)

中學年代要扮型,追新歌就係必然,隨著零用錢多了,可以買碟又會去唱k,但愛舊歌既人係小眾嚟架喎﹗記得有次唱k小的點了梅姐既新歌(注意係新歌喎﹗)嚟唱,竟然有位同學露出極度驚訝既表情:嘩﹗咁老土既野你都點﹗…呃,有乜問題呢?新人舊人新歌舊歌,好聽咪得囉﹗

追新歌型…有時我覺得孤芳自賞仲型喎﹗人大啦,唔使吓吓都要人認同自己囉。

唔好意思,係有感而發,今日我又俾人話我老土…囧

4 則留言:

  1. 查實你同你啲同學有冇代溝架?你應該同老師們啱傾啲喎。

    2nd Apr 2010 21:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都俾人話老土架﹗
      唔係都唔使起嚟開博懷舊啦﹗嗚嗚嗚…

      3rd Apr 2010 19:19 PM

      刪除
  2. 哈哈 我同你一樣
    我是中五生
    這幾年很喜歡看張國榮的戲聽他的歌
    每次很想跟別人分享時候
    卻找不到同我同樣年齡的人分享...
    其實只要喜歡 絕對可以跨時代
    舊的只要本質好 即使時過境遷
    它的好都應該不會變
    如果只是用新舊去界定並決定生死的話
    也未免太可惜了

    5th Apr 2010 21:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得太好了﹗年紀細細就有咁既洞察力﹗
      在我來說好野自然經得起時間考驗,作為樂迷既我只有好同唔好,好既又只有接觸得早和遲,新和舊都唔係問題囉,如果係好既舊歌,我只會嘆點解我唔早啲知有呀﹗﹗﹗
      同埋,孤芳自賞呢吓幾有型既﹗呵呵

      10th Apr 2010 21:13 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD