2007/03/31

哥哥二三事

愚人節將至,轉眼就過了四年,時間過得真快呀…

話說,本人從小極迷梅艷芳,有一段時期梅姐和哥哥同屬華星,於是本人一廂情願地覺得哥哥較親近,就算當年姨姨們熱愛的是譚詠麟,本人不自覺地覺得哥哥好啲,暗啞底支持哥哥打嬴倫伯的說(XDDDDDDD)…

1. 《浮生六刧》和《沅花洗劍錄》

媽媽常說當年熱追麗的播既這兩套劇,我諗佢真係集集追的說,後來亞記重播《浮生六刧》,每次本人坐低睇媽媽就自動波不停解話講劇情,又講當年屋企這樣那樣… 但我次次都無心機追到後尾張國榮和陳秀雯出場,只記得葉振棠的主題曲「浮…生…六…刧…~~」(當年啲主題曲好像一定要入劇名落歌詞的說…)

古裝的《沅花洗劍錄》我撞到亞記半夜重播一次,在同學仔說勁好笑(佢應該係笑當年的武打…掛?﹗呢套唔係笑片的吧?)之下睇了幾集,但敵不過周公的邀約和睇親都睇唔到哥哥的戲份而放棄了。

2. 《胭脂扣》

這套可能係唯一一套自願翻煲的鬼片。剛出帶時已看了幾次(先叫媽媽租俾我睇,到人家屋企玩就「介紹」他們睇這套,其實係俾我自己睇多次…嘩哈哈),煲完戲唔 夠喉再煲李碧華的原著小說…其實本人有點懷疑自己當年係唔明如花和十二少愛恨糾纏,最記得是…梅艷芳勁靚,張國榮又勁靚仔﹗同埋,好難得萬子斯文的演,完全無聲嘶力竭嗌"so what﹗"…(《流氓大亨》當時應該播咗…好似…)

雖則鐘意睇,但始終係本人最驚的鬼片,有一 水本人好驚一個人夜晚在中/上/西環搭電車,成日諗回個頭會唔會見到如花?(唔好俾男人版我呀﹗)又會唔會見到個周街大小二便的十二「伯」?同埋,當年我 的鬼片恐懼症源頭《鬼新娘》就係喺朋友位於西環的屋企度睇,嗰頭周圍都係舊樓…好鬼片格呀…

^這是哥哥唱的版本,哀怨極的電影主題曲

另一套至愛是《家有喜事》,睇哥哥和毛毛男女性格掉轉鬥餐死,真係睇親都會笑…呢啲經典賀年笑片真係可一不可再﹗

3. 柔情密意、想你
兩首本人極熱愛的哥哥歌曲,應該都唔係主打吧?(印象中唔覺主打過…)都是後來借同學啲精選碟聽番來的。

《柔情密意》令本人印象極深是中間幾句英文歌詞"please tell me your history tonight",歷史科人--即係本人讀"history"這個字向來讀"hit s tree",哥哥在曲中是讀"hit su 多 we",係型好多既呢﹗話時話,我是後來才知原來哥哥去過英國讀書的說…

《想你》是看媽媽唔知喺邊度買--80年代哥哥某個演唱會(一定唔係封咪那個),他以官仔骨骨的造型開始唱《想你》,跟著邊唱邊很型的"fe"(確係fe…)去外衣,再很型的fe去恤衫衫鈕,唱完開始降入後台時再很型的將本來「攝」入褲頭的恤衫fe出來,配合從下吹上來的強風…(08後按:強風吹fe開的衫是堂本光一呀﹗我mix up了﹗卡卡卡…)成件事是型到震﹗於是碟內影著的歌迷we嘩鬼叫,對住電視的本人亦跟著we嘩鬼叫…

4. Kinki Kids

兩個風馬牛不相及的單位竟然相遇﹗話說堂本剛很欣賞哥哥,於是01年開演唱會前到港宣傳就專誠邀請哥哥見面…
Kinki和哥哥仲研究《情熱》隻舞點跳…嘩哈哈哈哈…

5. 芳華絕代

激死我,入紅館睇無哥哥﹗買碟的版本又無哥哥﹗激死我激死我﹗

越睇,真係越懷念呢…

I MISS YOU MUCH 31/3/06

18 則留言:

  1. 講開胭脂扣我都很喜歡的說, 因為我很喜歡李碧華

    記得當年上日文課, 我用塘西歲月作為我present的題目, 還在胭脂扣頡取了不少圖. 其中一張有謝賢, 居然被發現了. 還有人問: 為甚麼有謝賢呢?

    31st Mar 2007 21:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然本人都好欣賞碧華姐,不過小說我只看過胭脂扣和青蛇,主打睇蛇果報碧華姐專欄~
      你唔講我都唔記得有謝四哥,我主打記得十二少阿媽倩姨和十二嫂溫碧霞

      八掛,點解日文present會諗到用塘西風月來做題目呢?﹗

      2nd Apr 2007 09:54 AM

      刪除
    2. 哦, 其實第一次present黎講, 佢要我地做香港local文化, 當時我都已經想做呢個題目, 但最後決定都係做二叔公.

      後尾都係念念不忘, 於是雖然第二次係自由題, 但都係做返塘西, 算了左個心願.

      當時present的powerpoint而家仲o係度. 雖然唔會拎出黎睇返, 但又唔捨得del左佢囉

      李碧華係賣飛佛香港作家的說. 我連潘金蓮隻碟我都有, 不過未睇. 其實都想買返佢d戲黎儲哦, 所以我手上係有幾隻佢o既vcd.

      2nd Apr 2007 10:20 AM

      刪除
    3. 話實,塘西風月話晒已經消失咗,睇戲時見到都幾有風味,幾得意,唔好話外國人,自己香港人睇番舊時啲習俗都覺好有趣味~(話晒而家仲有二叔公嘛…)
      當年中化present 本地特式文化,我嗰組又係揀電影…哈哈,不過係黃飛鴻~

      話你知丫,我大學啲project ppt全部無鏟,仲特登燒碟留念,話晒當年做到死死吓先完成到,唔捨得掉晒佢,好好keep住得閒可以開呢回味~

      碧華姐小說我無咩睇,主打睇專欄…這是我對蛇果報唯一留戀…

      4th Apr 2007 09:19 AM

      刪除
  2. 諗過四月一日,我竟然唔記得係愚人節,但...記得哥哥離開...

    1st Apr 2007 01:47 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只在讀書年代會在愚人節愚人,實在不太重視這日…
      這幾年來說起4月1日我都會想起哥哥離開多於愚人節

      2nd Apr 2007 09:55 AM

      刪除
  3. history 就係 his story喇

    1st Apr 2007 05:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. his story…咪就係人既故事~呢個字做得幾有意思…
      呢個拆法Michael Jackson用過lu…

      2nd Apr 2007 09:57 AM

      刪除
  4. 77年哥哥憑America pie開始被人熟悉,今年亦算得上是他出道30年的說。

    1st Apr 2007 13:59 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 坊間有人攪活動慶祝哥哥出道三十年了…
      眨吓眼就三十年了…

      2nd Apr 2007 09:58 AM

      刪除
  5. 你猜今天有多少人貼這個?原來只有4年嗎?還以為很久...

    2nd Apr 2007 00:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好多咋喎…
      琴日有記做「緣份」,有哥哥、梅姐和張曼玉,睇番80's個樣和當年既事物,感覺好得意,又坐低睇到完為止。而家三大巨星只剩Maggie一個,令人唏噓呀

      2nd Apr 2007 10:00 AM

      刪除
  6. 比我知道你讀邊間中學添!! 我就同李碧華讀同一間!

    3rd Apr 2007 12:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我預科讀咗兩年咋嗰間野…兩年簡直不堪回首,唯獨是可以俾本人扮吓哥哥師妹…可以開心吓~

      碧華姐讀邊間?﹗等我search吓先…

      4th Apr 2007 09:20 AM

      刪除
  7. hello
    因為google克勤的資料 無意間逛進來
    目前住在你很喜歡的台北
    原來台北跟誠品有這麼好 真是受寵若驚XD
    不過這麼多家誠品,也只有一間是24HR
    我也不了解那個時間哪些人會去看書XD
    其實我倒是羨慕香港這麼興盛的演唱會文化
    票價便宜,場地又好,台灣不知何時才能如此=3=
    看到這篇想請問你
    你文裡寫的《想你》是哥哥哪一場演唱會呀??
    確定不是告別封咪那場嗎???
    因為我看告別演唱會 哥哥唱想你也是邊唱邊脫>\\\\<
    難不成還有其他版本,這樣我好想看喔XD

    麻煩告知一下,謝謝你囉^_________________^

    18th Aug 2008 23:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀~
      我希望今年有時間和$$$去一轉台北,很久沒去旅行了,想出走一番~
      想來我們是廣東話的「我睇你好我睇你好了」,我喜歡台北步調沒香港的急促,比較優閒一點,而且書店很重要的啦﹗我也不知有多少人會半夜三更去看書…其實…哈哈…
      現下的人不肯買唱片,反倒是願意付錢看一晚演唱會…很奇怪的。紅館是中外歌手的開show聖地,一天到晚都有人在開…而又有很多人去看…怪
      其實裝修前的紅館音響不好(聲音很散,而且很響…傷耳朵﹗),坐位又不好坐…現下就是看裝修完會如何啦。但之後票價一定沒以前的便宜。100元港紙看一場的美夢可能不能成直了…
      話說回來,我也很羨慕日本歌星常去台灣開show啊﹗小巨蛋落成後好像更多的說。
      哥哥那個演唱會,我也不太肯定是那一個,要回家找找那張影碟來確認。好像…又好像不是告別樂壇那一個…88年的?(XDDDD)我也不肯定了…卡卡

      20th Aug 2008 14:58 PM

      刪除
    2. 不好意思 留了那篇問題就沒下文了:P
      那就麻煩你回家再幫我看一下囉^^"
      反正我也不急
      因為明年三月有個大考,目前處於苦命閉關中,鮮少碰網路orz

      9th Nov 2008 20:26 PM

      刪除
    3. 不緊要﹗
      我POST了YOUTUBE的影片,應該是告別之前那一個演唱會來的…(隻碟我仲未搵得番出來啊…)
      可以睇住條片先~哈哈…

      10th Nov 2008 00:05 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD