2007/03/18

唔做中,唔做保,唔做媒人三代好

話說吾team正在招新人,適逢友儕說想轉行(她的轉行行徑也很值得一談),傾傾吓本人很自然將兩件事連在一起,引誘同學仔成為自己同事的想法忽然閃了出來…但想想吓都係唔好了…

話說,當年在某次活動中要招幾十個helper幫手,由於時間緊逼唯有出動僅有的點點人脈關係去湊人數。除了找系內師弟妹外,本人竟然忘了媽媽一句「唔做媒 人三代好」的教訓,找上了弟弟的女友,同時她亦替本人找來朋友幾件,如此拉上拉,終於完成任務。活動浩浩蕩蕩的完結,麻煩事亦來;由於任務艱巨,完事後埋數通常要用上一頭半個月,弟弟女友一方(應該是被同學催吧?﹗)常叫小弟向本人追數,可是內部未完事時人工還未出得了…於是那一水,弟弟就夾在中間變成難為了家嫂的家嫂…有時,找熟人比找個三唔識七的更麻煩,客氣又唔係強硬又唔得,煩。

前車可鑑,介紹人這回事還是不要攪我。

被介紹的做的好就話,做不好的話想辭職又好像浪費人家一番好意(本人曾經也有份工是經人介紹入職的說…);新人貨不對辨的話介紹人又要負上亂介紹的罪名,幫唔到人之餘還攪亂檔,攪不好跟新人的老闆面左左起來…唉,只係諗吓都已煩…

*****************************************
前面講過這個想轉行的朋友,她的行徑確實貫徹雙子座五時花六時變的性格,令本人這隻mixed的驚嘆不已。

話說我兩同為文科人,會考後她遠赴外國升學。驚訝行為一是到彼邦後她突然轉報理科,於是我們升預科時她就從由頭讀起。雖然被她嚇了一跳,不過若然她的興趣真在理科一邊,早點轉也好,始終離中三只兩年,還追得到。

時光飛逝,這友儕在讀完College再升大學,轉眼畢業回港。這時我等在港升學的已出來工作一年半載的了。她所搵的工,理所當然是她在大學讀的理科科目。

前兩天閒聊,這位可愛的朋友居然說想轉行媽劇停﹗本人自然反應是這樣子之前讀的書豈不是浪費了?﹗她的反應依然雙子--沒興趣做下去在沒意思,倒不如趁後生快快轉行。

若她真找到喜歡的路向,本人當然支持。不過觀乎她的往績只怕又是三分鐘熱度…說實在,工作幾年來轉工轉工又轉工,我們可以理所當然的說是為了找出自己真正興趣所長,可歲月不留人,廿到尾時其他友儕已為中層(可能更高)時自已仍為散仔就大件事,遊戲人間也要有個限度吧?﹗

希望友儕立定決心,唔好再如以前般每每來個720度大轉變…嚇死人﹗
*****************************************
開心大發現:

野豬大改造》中攪笑一幕,鏡頭前蒼井同學追住野豬和她說話,走廊盡頭樓梯上…睇到嘛?彰和まり子在跳《青春amigo》啊﹗在forum看到人家說就啦啦聲搵番出來睇﹗好攪笑﹗位置是第九集約4分45秒…

據說唔止這鏡頭,還有另一集彰和まり子又在跳《青春amigo》…

(29/2/12後按:呢個發現好無聊…)

16 則留言:

  1. 這case令我想起,有好多時新入行的保險人都是這樣撞板,以為找越熟的朋友傾保單越穩陣,結果偏偏就是因為大家相熟,有幾多人工同身家等先不方便講.

    18th Mar 2007 22:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得sales搵熟人開單先撞板,好容易嚇走晒啲親戚朋友。而且,熟人知自己買咗多少和指定邊個係受益人感覺又怪怪的,呢啲咁私人既野比一個三唔識七的人反而好似更可靠

      19th Mar 2007 09:21 AM

      刪除
  2. 同意呀. 除0左職場, 情場呢句都好岩用...

    道理係咁講. 但到有朋友叫你幫手搵公/搵伴, 而你有見公司請人, 又人選, 你又覺得唔做d 野好似好衰咁.

    19th Mar 2007 10:00 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 情場既野,若然係介紹朋友咁介紹比人識都無所謂,但以媒人角度為出發點的介紹就唔好啦,廢事第時有咩分手離婚又燒埋我度,危險呀

      19th Mar 2007 14:43 PM

      刪除
  3. 做朋友好, 不代表做同事好
    不同部門都算, 同部門就不好了

    19th Mar 2007 12:26 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係一句老智慧:相見好,同住(事)難﹗
      呢句野好真﹗

      19th Mar 2007 14:43 PM

      刪除
  4. 現在還有二十到尾到中層的事情嗎?

    19th Mar 2007 14:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無嘛?﹗咁三十出頭啦…目標遠大啲丫嘛…umum

      19th Mar 2007 14:44 PM

      刪除
    2. 都係冇個喎!(睇我就知)


      19th Mar 2007 16:36 PM

      刪除
    3. ohhh…總之有份工名以發揮吓所長有搵到兩餐食就得架啦

      20th Mar 2007 09:24 AM

      刪除
  5. 聽完你講,我都係勸你唔好揾佢呢!
    99%一定係麻煩自找,100%必定後悔!

    19th Mar 2007 18:18 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔搵佢小事,實在我地自己都in緊人
      不過佢大小姐成日轉呢轉去就大件事啲囉

      20th Mar 2007 09:25 AM

      刪除
  6. 我都覺得係咁話, 所以我唔會介紹工比人, 亦都唔鐘意人地介紹工比我囉...

    19th Mar 2007 19:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係做咗人地介紹份工後唔敢隨便轉工,好似有種無形的壓力,唔可以做衰人地個名咁…哎呀
      所以我都唔會介紹人,廢事被人怨我點條黑路人地行呀

      20th Mar 2007 09:26 AM

      刪除
    2. 我都試過, 真係好大壓力
      其實我唔想做, 但係盛情難卻. 結果浪費時間

      20th Mar 2007 12:56 PM

      刪除
    3. 最慘係阿媽啲邊個fr個邊個介紹嗰啲,阿媽面子要顧之餘仲要冒比佢啲fr唱既風險…

      21st Mar 2007 09:24 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD