2007/03/19

[日劇]奇妙幻海世紀物語

本人是超級膽小鬼,寧願到海浪公園玩一萬次過山車也不願在電影院給鬼片嚇一次,在家中更是鬼片免問。可是,怕鬼片同時本人卻極愛看「奇情片」,有時這類影片驚嚇度比鬼片來得更甚…

小時被《幻海奇情》嚇,昨晚被《世界奇妙物語》嚇。總之就是又要驚又要睇…三個字:攞嚟衰﹗

這個奇怪的題目,是由幾個本人喜愛的奇幻節目合成,包括:《幻海奇情》(無記)、《奇幻世紀》(日本電影)和《世界奇妙物語》(短篇日劇)。

本人小時候並不怎樣怕鬼片,直至某年看過無記一個由白姐姐配音的靈異節目,記得好像是在黃金時間上下播的,當時作息時間依然健康的本人不幸看了,嚇了一大 嚇。之後某次到朋友家遊玩時大人竟在看《鬼新娘》,當中王小鳳、周潤發和紅姑最後一幕糾纏時血淋淋得叫本人反胃連連,是為陰影二。最後一擊,話說有年到澳門親友家遊玩,瞓唔慣「生保」床下不停看電視,竟膽大大的看了亞記半夜一個講鬼故的節目,那集好像是翁紅演個自殺了的女子,她自殺的大屋空蕩蕩的,很大風,又有個燈塔在附近,很恐怖﹗更恐怖的是…從親友家陽台看出去會看到燈塔…那兒又很大風…在一個陌生的國度…造就本人不停胡思亂想…越想越驚…越諗越瞓唔著…嗚嗚…

明刀明槍擺明嚇你的鬼片以外,本人很愛看奇情片。內容當然…不幸地可能講到鬼…同時題材亦可以很廣泛,總之出乎想像之外,被嚇得來還要佩服劇組怎麼想得出這麼樣的故事﹗小時候看過《幻海奇情》(是看重播嗎?﹗有印象看過…不過看過甚麼故事卻沒印象,我最記得是《四人歸西》…我真係唔敢見人打三隻之後打第四隻架﹗)後很迷這類故事,雖然我很怕鬼片…嗚嗚…記住係《幻海奇情》唔係上年的A貨《奇幻潮》,OK?﹗

講起奇幻故事不能不談談本人常翻看的日本電影《奇幻世紀》 (2000),四個故事理所當然的有本人最怕的鬼野《雪山凶靈》、手機離奇出現在300年前的世界《手機將軍》、講棋王身邊家人至愛成為棋子終極挑戰《棋 幻之戰》、和虛擬未來結婚生活的《模擬結婚程式》(這部份由本人飛佛之一柏原崇主演的說﹗),光看文案已感有幾「奇幻」,總之天馬行空想像無限,看畢被嚇完或感嘆完又感到好像接受了點點訊息,又不看鬼片般嚇完就算…OHHH。當年VCD一出已忍不住即時掃回家睇完又睇。看完後覺得「手機將軍」最有趣,起碼夠好笑﹗引誘我入貨的《結婚程式》反而麻麻。

一看資料,《奇幻世紀》日文原名為《世にも奇妙な物語》,乃係日本富士電視台出品,看89年開始久不久就有個以短篇劇形式播放,曲折離奇的故事加上當代人氣藝人參演,真係好吸引的說﹗上述的《奇幻世紀》就是電影版。上一個電視短篇剛於去年秋天播出,轉個頭嚟緊3月又有新一輯春季特別篇,唔得你死,好想睇﹗

根據神奇(和這系列片集一樣奇情的)維基日本載,此系列的故事主要包括喜劇型、奇妙型、驚嚇型、感動型、科幻型和其他等五類,很詳盡的說…


上一個06年的秋季特別版,由5個20分鐘又各不相關的故事組成,現下只看過廣末涼子的《鏡子小姐》和堂本光一(本人偉大的偶像啊﹗)的《昨日公園》。廣末的一個,見到個幽靈還以為自己睇緊貞子,但真係幾恐怖,尤其是我細膽和半夜睇﹗嚇得我一陣陣,而個故仔本身由真係幾估佢唔到,尤其是個結局,好 正,雖然嚇得我一陣陣(要再強調﹗)另外堂本光一的故事就是奇情,離奇的能回到過去,想阻一些事情發生卻越攪越忙…總之結局很奇情,出乎意料…正﹗

 (29/2/12後按:廣末那個真係幾京京的…光一那個就好奇情…OL那個十足十《父女七日變》((唔係搬文都唔記得有套咁既劇…哈)),內山那個唔記得了,另外好深印象就係戶田惠梨香一個,一路都以為佢係溫柔小女友,周不時到男友家同佢做家務做便當咁,點知後來先知原來…係掉轉番囉成件事﹗結局仲有戶田小妹拎刀砍人,佢個瘋狂樣真係好突破喎﹗但係邊年我就唔記得了…哈)

看完日本的奇情代表,突然很想搵番《幻海奇情》出來嚇一嚇…
*****************************************
《世にも奇妙な物語》:片集一覽

22 則留言:

  1. 這個我好喜歡看的,但有些超短故事真係好r頭...完全唔明佢想表達咩

    幻海奇情,now.com剛開時有得睇,我由頭睇到尾...說起來我想睇美版的迷離境界多點,可惜dvd好貴!!!

    19th Mar 2007 22:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在我只看了廣末、堂本光一和釋由美子的,篇幅短但交代都幾清楚,剩番兩個未睇唔知,反而前兩篇講的「翼の折れた天使たち」(1尤甚,2改善了)明明有成三十六分鐘但交代得唔湯唔水,成日有草草收場之感,要靠結尾用文字總結…
      我無睇美版呀,我唔睇西片/戲的說﹗嘻嘻,不過看著看著總覺得有啲西片橋段影子,天下文章真係一大抄呀﹗
      上面個link都有幻海奇情睇,但唔知係咪足本,等我返去睇吓先…

      20th Mar 2007 09:19 AM

      刪除
  2. 說起來,以前電視台整鬼節目的真是大膽好多,無論是真靠嚇或者用鬼作喜劇都有,但這幾年真是無晒,不知是否驚被投訴?

    19th Mar 2007 22:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係少咗好多喎…剩係記得幾年前有套宣萱係神仙定鬼(?)幫郭晉安既…和…大鬧廣昌隆囉…
      真係收得咁緊都幾得人驚喎﹗但啲劇吓吓家族情仇殺人放火咪仲教壞細路﹗
      鬼故節目可能只能在有記睇了…

      20th Mar 2007 09:21 AM

      刪除
  3. 小時候在現視看過<八墓村>,那是我認為至恐怖的了!
    不知若果現在再看會不會一樣恐怖?!^^

    原來你改了名!!!
    二打六,幾得意喎!^^

    20th Mar 2007 08:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 「八墓村」這個劇名聽過但唔敢睇…一定發惡夢…
      真係恐怖的就算知橋段都會驚架,如我次次睇「驅魔人」都驚餐死的…
      二打六咪就係襯番我囉,根本就係一件二打六

      20th Mar 2007 09:23 AM

      刪除
  4. 呢啲我唔係好睇得,一來自己驚,一個人無謂睇,二來就係如果要兩隻細嘅陪,最後一定成晚發惡夢搵我嚟攪,制唔過呀!

    20th Mar 2007 10:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以日本個奇幻糸列好呀,除了驚嚇類外仲有喜劇,又有溫情,又有科幻,唔係一味嚇你的說,一家睇都得~

      21st Mar 2007 09:25 AM

      刪除
  5. 部長OL是非常好笑的作品.
    昨日公園則頗為發人深省又有趣的作品.

    這節目真係很長壽而且很受歡迎, 亦曾有SMAP的特別版, 分別由SMAP成員個別演出的特輯, 如果要由最初的一隻看起, 要花不少時間. 在2000年左右就曾試過將友人在台灣買回來的合輯一次過看完=.=...

    20th Mar 2007 10:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇咗部長OL,好好笑﹗不過掉轉身份條橋之前有套西片用過啦,阿媽同阿女…但都不減呢PART攪笑度既…
      昨日公園個結尾令我寒咗一寒的說﹗同埋係堂本先生四年多來再拍劇集,幾驚都要睇﹗哈哈
      我都有興趣搵之前的呢睇…幾日後又有新一輯…真係睇極都睇唔完啊﹗

      21st Mar 2007 09:27 AM

      刪除
  6. 我好似買過隻影碟但無睇過~@@'

    20th Mar 2007 11:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 話實我集碟都唔知去咗邊,寫完想睇都搵唔番﹗

      21st Mar 2007 09:28 AM

      刪除
  7. 我有次上日文堂, 老師播. 唔記得邊套, 好鬼驚架! 又熄晒燈喎... 仲要播播下, 夠鐘落堂. 老師係咪咦口述尾部劇情話, 其實唔係恐怖片黎架. 個刻我想打佢多d 羅...

    20th Mar 2007 14:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我都試過上上吓RS堂(吾校係天主教學校),神父無啦啦叫我地上宗教室睇戲,我以為睇聖經故事紀錄片啦,點知睇「驅魔人」囉…驚之餘又走唔到,仲要係宗教室--滿眼都係十字架呀咁,更驚﹗
      本來呢套廿幾三十年前的驚嚇野而家睇有少少簡陋架啦嘛,但個環境令成件事驚嚇度高咗﹗

      21st Mar 2007 09:30 AM

      刪除
  8. 奇幻世紀係我0係無線半夜睇到, 最記得好似講一班人0係個車站度避雨, 然後有個男人講0的好奇特0既故仔囉, 幾好睇啦...

    20th Mar 2007 19:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有個四眼阿叔係車站度講故事比人聽嘛,電視版都好似係呢個黑超阿叔,就係靠佢串埋幾個唔關事的故仔﹗

      21st Mar 2007 09:31 AM

      刪除
  9. 大鬧廣昌隆,當年這套戲很經典的!

    不過講無記鬼戲,我最有印象是十幾年前有套叫大頭綠衣的,那時鄭秀文還一人扮兩個角色

    20th Mar 2007 20:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 大鬧廣昌隆呢啲真係可一不可再
      鄭秀文那套好睇喎,飄雪係死咗既家姐嘛,飄紅係在生既好細妹,孖生的,好似係關寶慧做奸人…呢套好睇喎都﹗

      21st Mar 2007 09:32 AM

      刪除
  10. 自從係戲院俾貞子嚇過之後﹐我再也不看鬼片了..

    不過荷李活鬼片除外﹐因為唔會驚﹐都係得核突囉

    21st Mar 2007 00:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年入戲院睇貞子有少少驚,不過後尾就邊睇邊笑…
      荷里活的鬼片有公式,好易估到,反而我覺得十幾廿年前的港產疆屍片最得人驚…

      21st Mar 2007 09:34 AM

      刪除
  11. 我亦是從貞子開始戒了看恐怖片, 但這系列有時很有趣也不一定恐怖, 不過廣末那一個...... 使我決定不看了..... 怕怕.... 那年看了奇幻物語電影版, 雪中鬼數人數那一段至今仍覺得好恐怖...... 所以, 都是不看了!!!

    21st Mar 2007 21:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一向都不大看鬼片,睇完會驚又發惡夢…貞子係好難得入戲院睇的鬼片…
      廣末那個講恐怖真係幾一流,加上我半夜三更睇,更驚﹗
      釋由美子那個係好笑,由頭笑到尾;堂本光一的係奇情,但個結局令本人寒一寒。另外兩個未睇…齋睇個名應該唔係恐怖野呢既…
      那電影版有一大水無睇過,唔太記得了…umum…

      22nd Mar 2007 15:54 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD