2007/07/09

[日劇]夏季日劇@wk1

這個周末將拖了很久的前季劇《拝啓、父上様》埋尾了,還看了三套新劇:《花ざかりの君たちへ》(台譯:花樣少男少女)、《山田太郎ものがたり》(台譯:貧窮貴公子)和《パパとムスメの7日間》(父女七日變)…

撞鬼,三套都是改編漫畫的說…

(被《求婚大作戰》弄得我真係想寫日劇周記囉…)
《パパとムスメの7日間》(父女七日變)

新劇之中首先看的是這套,滿足感亦是最大。爸爸和囡囡因為意外而身份轉換七日間的故事,本來極疏離的父女意外後攪出不少笑料,又從而互相了解對方…其實唔睇故事大綱都估到個大概,而之前亦看過唔少同一條橋的電影或劇集。

然而睇落,舘ひろし大叔扮少女真的十個爆笑﹗他的事前準備功夫也真做得足,聲線語氣同語和表情十足十女高中生,但望住講對白的卻是個雄斗斗的大叔…救命﹗阿爸太搶,弄得阿女新垣結衣光芒被搶盡,也許女扮男爆笑度總不及男扮女高吧。望住阿爸,會不禁諗起上年《My Boss My Hero》的長瀨智也…佢幾時先會有劇上呀…

第二集,變身後阿爸會代阿女去約會,結衣應該會有多啲位發揮吧﹗

《花ざかりの君たちへ》(台譯:花樣少男少女)

首先那幕小栗旬背著堀北真希我又不覺得係「抄」《交響情人夢》,之前  《求婚大作戰 》也有一幕從後擁抱,日劇間互相將同台或對台劇集情節惡攪一下成日都有,《求婚》甚至玩埋山下自己的《欺詐獵人》和勇樣的《冬日戀曲》…

說回正題,我無睇過漫畫,亦無睇過台版,兩位男角除了年紀實在超出高中生年紀之外,外型都呃得吓人既。而堀北的造型…喂…無理由真係信佢係男仔嘛?古裝劇咩,梳個男仔頭就係男仔?

well,據說這劇是走爆笑路線,打從女主角轉學踏入課室開始已不停被整蠱…學校的老師和校長說自己的學校如何嚴謹…但我感覺是爛仔學校…我是不是在看《我miss係大佬》呢…那些被波撞後滿天星斗的cg effect咪更似《交響》?

此劇另一賣點是性別大掉亂,那些《金枝玉葉》式的胸襲/洗手間/沖涼大橋第一集已盡出,個人感覺係咸濕多於爆笑…尤其是沖涼借洗頭一幕,嘩…成間學校啲人也無錢買洗頭水嘛?使唔使一齊打大赤肋行呢行去呀?

這套很大機會被本人放棄,尤如上一季的《不要開玩笑》…

08後按:世事真係好奇妙,一年之後我可是看這部睇到中晒毒的說… [日劇]其實只想笑餐飽~《花ざかりの君たちへ》

《山田太郎ものがたり》(台譯:貧窮貴公子)

這套我都係沒看過漫畫和台版劇。我的疑問是…都係那句…兩位大佬廿幾歲仲做高中生?…同埋二宮和也和貴氣真的扯不上邊…

也許看完《拝啓、父上様》的關係,始終覺得他演溫柔小子最入型入格;山田太郎是個出身貧窮而又要養起一家,寧願自己無得食都要先讓弟妹吃先,窮小子這一面他絕對合格;然而在學校是個因貴氣而成為萬人迷…又有點勉強,若設定改動少少,改為因他親切、天使般的笑容而不是王子樣的貴氣而受歡迎會順眼好多,看著劇中同學因為他的笑容神暈癲倒,還要幻想他是來自歐洲古堡的王子…嘩…

窮小子設定,不就是《唯愛》中的龜梨和也嗎?(又要湊弟妹,又有個傻吓傻吓既阿媽,又係無阿爸…一鬼樣啦完全…)

櫻井嘛,我不知角色本來設定是不是要cool cool的?不過他演貴公子好沒二宮咁大問題既,雖然我都要加少少想像才行。

笑料而言比起樓上一套正常和好笑得多,當然,還比不上爆笑之霸《My Boss My Hero》~

小聲:兩個女角…外表有點平凡…
************************************************
下周預計會挑戰:

スシ王子!<--究竟會唔會真係成為在下帝王呢?
ホタルノヒカリ <--本人真係幾欣賞綾瀬はるか的說…

26/2/12後按:只寫了第二周的周記就無寫了…我果然不是寫每周劇評的材料…笑…另見07年煲劇總篇

14 則留言:

  1. 今季力追父女7日變,我覺得父女7日變比較好睇~

    9th Jul 2007 16:47 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,暫時以七日變感覺最良好,另外花樣和貧公子都麻麻地…

      11th Jul 2007 09:31 AM

      刪除
  2. 《貧窮貴公子》只看過台版,山田太郎的父親還健在,去了旅遊而已。

    今季我只看《父女》一套~~

    9th Jul 2007 21:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 日版山田太郎個阿爸健唔健在就唔知,只交代佢唔喺屋企,我諗係話佢去咗外邊流浪掛?

      我最想睇既螢之光和壽司王子仲未有得睇呢…

      11th Jul 2007 09:34 AM

      刪除
  3. 7日變應是改小說?wiki這樣寫的~~

    9th Jul 2007 22:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. ohhh…我都唔知呀…哈哈

      11th Jul 2007 09:34 AM

      刪除
  4. 山田太郎....睇左一集
    好誇張唔好笑又造作
    都幾爛...

    11th Jul 2007 10:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係睇咗花樣少男少女先睇山田太郎,前者極爛所以我又覺山田ok喎,係二宮和也真係極唔啱呢個角色…呢個時候不禁掛住龜梨和也囉…

      11th Jul 2007 10:33 AM

      刪除
  5. 講開又講
    當年石田一成同觀月阿里莎套放課後, 佢地對調身體之後, 石田一成係好爆笑, 好出位
    仲有武田真治做高材生衰人, 真係幾好笑架

    11th Jul 2007 10:35 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 石田一成當年好欣賞的說…不過…唉…
      呢套野好似聽過…但有無睇過呢…

      身份轉移既劇好笑無走雞,但好每乎個演員得唔得…carry唔到的話會變悶劇…
      上面既父女七日變…阿爸扮少女超好笑的說…

      11th Jul 2007 10:44 AM

      刪除
  6. 你講的三部,我只睇了頭兩部。「父女7日變」笑得嚟又有些溫馨,都有興趣睇下去。「花樣」我都沒睇台版,但聽埋聽埋話好好睇,就睇埋囉,成班白痴仔感覺有點混亂,小栗旬的表情等=花澤類,同埋唔似高中生,睇下第二集會唔會好點。「貧窮貴公子」呢,由於二宮一點都不像貴公子,說服力低,提唔起勁去開始睇,放棄了。

    另外都睇了其他幾部片,「山女壁女」超輕鬆好笑,一向對伊東做戲沒有信心,但今次又OK喎。「ライフ」校園暴力片,都幾黑暗,IIB家長指引嗰隻。這兩套是暫時比較好睇,而「探偵学園Q」金田一式的偵探片,OK囉,有時間才繼續。

    「初吻」及「螢之光」相信都會加進今季會睇的劇集內,晚晚睇劇唔洗瞓...

    我都細細聲同你講,「スシ王子」7月27先播,我想你要伸長D條頸等吓囉。

    12th Jul 2007 00:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 父女:而家兩集啲劇情都OK,唔覺悶和意料之內,係睇編劇之後放咩題材落去,攪不好會變悶劇呢…
      花君:放棄了…雖然博友說無聊度少了…
      山田:睇吓點啦,二宮唔似貴公子係致命傷,which is先天野好難改…

      我打算睇life和螢之光呢呢緊…

      小小聲:係你講我先知7月27先做壽司王子的說…

      14th Jul 2007 00:12 AM

      刪除
  7. 我都超級想睇米壽司做王子呀...
    唔知邊度有得d/l?

    13th Jul 2007 20:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊度既野search一search就有的說…
      但個問題係…7月27日先做囉…

      14th Jul 2007 00:14 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD