2007/02/13

[日劇]貪字得個貧@《詐欺獵人》

看這十一集《クロサギ》(台譯:《詐欺獵人》或《詐欺花美男》…想點呀個名…),活像看了十一集《警訊》,每集都在告誡我們不要「貪勝不知輸」,否則「貪字得個貧」。


看這套劇全是偶然,話說某次本人題外話說覺得山下智久頗有木村味道,得紫熊大大回應再link吓link吓看了她對此劇的觀後感,一看之下興趣頓生…話說,曾幾何時,我等友儕一班年青有為的大學生,竟成了白鷺的肥鴨,被騙了…

黑崎(山下)本來是平凡高中生,父親因為被「白鷺」所騙,巨債難還之下舉家自殺身亡。倖存的黑崎成為欺詐師世界中最高境界的「黑鷺」--專吃紅、白兩鷺,以復仇為生存目的…

那些黑、白、紅(紅白藍?﹗) 鷺,每集一開頭都有解說:

白鷺:專門騙人錢財。

紅鷺:專門欺騙異性,玩弄感情,騙財騙色。

黑鷺:專門對白鷺和紅鷺下手,劫富濟貧,用騙術懲罰騙子的俠騙。

黑崎每集的對手來自不同領域,有感情詐騙、借錢開公司詐騙、寶石詐騙、網上商店詐騙、老鼠會/電視購物詐騙、商業(股票的) 詐騙、祈福黨…等等,社會不同範疇人士都包括,看著黑崎如何扮鬼扮馬接近這些騙子,過程緊湊又精彩(個人最愛騙神棍那一集,拆穿對方內應一節極緊張的說…),每集都很過癮。

看著很有警世意味,從來貪字都係得個貧,世上真得不會有免費午餐…

問題是山下只是個廿來歲的年輕人,對手卻是阿叔阿嬸級專業白鷺,他演的這個高手黑鷺先入為主無論如何打怎扮說服力都是打了折,於是黑崎通常扮作天真無知新鮮人社員,或慒吓慒吓的有錢仔,讓對手放下戒心將他當做肥鴨水魚,黑崎又總會先給對手點點甜頭,令對手心生貪念想吃掉他時反被他吃掉。我邊看,邊叫自己唔好講故駁故,駁少咗架啦…

我沒看過漫畫,但劇集肯定將整個欺詐過程簡化了很多,每個欺詐閒閒地幾千萬甚至億億聲,但黑崎只出示卡片和以膠棍file夾著的幾份文件就成事?每次黑崎叫桂木給他預備的身份又可以輕易過骨瞞過對手的說?﹗除了第一集的女人有查一下黑崎代表的公司背景外,很多都是黑崎先以電話和對手交談,之後就約出來見面,講幾講就成事開始黑鷺吃白鷺行動,總覺太輕易得手…;每每事成後黑崎又可以輕易脫身,那個一直在追捕他的警官神志名明知他的真身又總是捉唔到他,我又真不信警方次次都抓不住證據…真的如此乾淨俐落?﹗唔係掛…

最大的疑問,明明黑崎之所以成為黑鷺就是要吃盡天下白鷺復仇,但當天吃下他爸爸的白鷺就是賣情報給他的桂木,這個到劇集末段黑崎自已都隱約估到,他不吃下桂木反而還跟他買情報?黑崎是做欺詐師做上癮乎?還是桂木是欺詐師界的情報monopoly,獨市生意唔搵佢唔得?

撇除以上的疑問,個人覺得山下演得不俗,平時是冷冷的黑崎,欺詐人時以不同造型和語氣說話,集集新鮮款款刺激;唯獨是看不慣那些很《野豬》的手指扮槍 「bang」人家的小動作,後來看人家的blog說原著中黑崎是冷酷又帶點稚氣的欺詐師,ohhhh,怪不得有這些小孩兒小動作了。

這套戲是山下個人表演,女角堀北真希和市川由衣除了她們被牽涉的欺詐案外,平時都是行行企企食飯兩味,堀北演的冰柱主打是揭開黑崎身世,一開始總是和黑崎鬥氣變成由憐生愛,我看著不自覺扯到《野豬》頭上,這次是冰柱主動向黑崎示愛,算是補番《野豬》中彰喜歡了野豬可是她卻心向修二…嗚…(妄想中)

無聊題外話,山下首solo主題曲《抱いてセニョリータ》,在看這套劇前於Johnny’s年末倒數演唱會聽過一次,第一次聽感覺是很復古(或曰娘),煲這劇是再聽感覺是極似十年前堂本光一套《銀狼》首主題曲《ミッドナイト.シャッフル》(近藤真彥)…好復古啊…

官網
From 紫熊部屋: 我看:詐欺獵人
*************************************
近日看到報導說山下智久和龜梨和也爭做木村第二(瀧澤秀明完全被忘掉了…),其實點解一定要做人家的第二呢?﹗總是活在人家影子下有多好?anyway,真係要比的話,龜先生要小心了,山下年頭一套《クロサギ》年尾一套《白虎隊》口碑(我給的)和收視都不俗,反觀龜先生的月9《suppli》(這套是《太陽之歌》以外另一套我以「捱」的方式煲完的06日劇…)和《唯愛》都仆了,有人氣無收視很大鑊啊…而山下來季又有套和長澤正美的月9(極有港劇《回到未嫁時》的味道,本人極有興趣),來勢洶洶的說…

講開《suppli》(台譯,又是很攞命的…《戀愛補給品》),龜梨和也終於唔再扮cool演個陽光活潑好男孩,角色是個廣告公司的新鮮人,劇集除了情情愛愛還探討新鮮人面對舊人和工作的問題,其實頗有心思,我這個職場半新不舊的看下去都頗有同感。 只是伊東美咲姐姐和龜梨…真係10萬個唔襯(尤其是件頭而言),劇中她和瑛太分手轉向龜梨本人真係不禁大聲嗌唔好…伊東拍埋去龜梨度大出成個碼,很礙眼… 伊東還是和瑛太合襯點,或者是《虎與龍》的長瀨智也,甚至是電車男…

26/1/2016後按:咦…第二日我賦咗文啦喎﹗木村之條件

12 則留言:

  1. 我諗クロサギ即係黑鷺
    クロ就黑啦
    サギ就詐欺...所以套野就叫クロサギ

    不過唔查原來唔知鷺同詐欺係同音

    我覺得...套野不如叫"黑吃黑"好過(仲leung...)

    瀧澤秀明...又一個例子話俾大家聽, 個頭開得好, 都可能會脫腳架

    13th Feb 2007 11:16 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. クロサギ呢個名係一雞三味…既指黑鷺,又指主角個名黑崎,又指套劇係講欺詐師的,但台譯甚麼詐欺花美男真係有點那個…完全將件事娘化咗…
      黑吃黑OK喎我覺得,好港式既譯名~
      瀧澤只得一個字:灰﹗佢又係一個可以STUDY既CASE,JOHNNY捧山下所做的事當年都為瀧澤做過,點解成效會差咁遠呢?又可以開篇文呃POST﹗哈哈

      13th Feb 2007 11:21 AM

      刪除
    2. 我覺得明仔個格唔似傳統小生, 太美媚了
      佢唔夠膽學武田真治咁妖, 都可以試下松田龍平(我欣賞的男優)路條, 走少少偏鋒可能有得做.
      山下個樣比明仔可塑性高d

      13th Feb 2007 16:21 P

      刪除
    3. 明仔個樣柔啲,佢試過拍時代劇反串,靚女到丫﹗
      j家雖然有啲man好陰柔,但要做偶像似終要似番個man,就算而家氣勢大不如前似終都係做番個idol,唔會咁把心一橫玩妖野路線,唔會囉我覺得…
      松田龍平…係咪死亡筆記那位?﹗
      山下就英氣啲,最緊要佢無修j家最興的女人幼眉,似番個man﹗

      16th Feb 2007 12:39 PM

      刪除
    4. 我覺得johnny's唔敢俾佢咁做, 畢竟佢地唔擅長咁做一個人, 同埋明仔唔係大紅,但都仲有點人氣, 唔會咁俾佢玩啦

      松田龍平係nana第一集果個男主角啊(不過我冇睇nana). 佢一向都走偏鋒, 出道就拍"御法度"引死d男人. 搵日寫下佢先...

      16th Feb 2007 14:00 PM

      刪除
    5. JOHNNY唔會攪啲咩架啦,咪好似啲師兄咁得閒出吓碟,拍吓戲拍廣告咁,人氣總有咁上下,好彩既就做到樣爆既JOB,唔好彩既就無咩特別就一年,都係咁啦…
      我兩集NANA都無睇的說…你寫啦…1

      18th Feb 2007 11:05 AM

      刪除
  2. 睇完啦? ^^

    "看不慣那些很「野豬」的手指扮搶「bang」人家的小動作"我都係呀. 次次見到都覺得好白痴. 佢咁0既背景, 仲可以保守住稚氣, 真係要俾個叻字佢啦...

    你講得岩. 唔好博故, 呢套睇山下的造型都睇得下. 如果認真睇, 真係好冇信服力.

    13th Feb 2007 11:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇完一期~呢一水拎番出呢吹吓~~
      我都奇怪點解一個放棄原來生活為復仇而生的人仲可以咁有閒情去BANG人,初頭我諗做咩整野豬啲小動作落去…真係唔明,可能睇咗漫畫會明啲…
      其實啲欺詐幾兒戲,我真係唔信差人會搵唔到證據,劇集既野…UMUM…睇完就算啦~

      13th Feb 2007 11:24 AM

      刪除
  3. 這套有由衣的……未看完……汗

    13th Feb 2007 11:31 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然她是第二女角戲份不多,不過次次出場都扮得靚靚咁,都ok啦~~~

      14th Feb 2007 09:37 AM

      刪除
  4. 不如你寫篇講明仔啦
    千祈唔好話呃post...我篇屎塔肥又何嘗唔係case study, 都洋洋千幾字架起碼

    13th Feb 2007 16:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個要做吓資料搜集~~等我﹗嗚嗚(熱血中…)

      14th Feb 2007 09:37 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD