2007/02/26

我是「香港」人

昨天看了個講港九兩地人的生活(為何沒新界呢?﹗)的電視節目,節目中請了兩位分別住港島和九龍的嘉賓接受訪問,暢談小時對自家和對面海的回憶,看得我這個100%港島人極有共嗚~

話說,本人除了商場大學三年,由出生的醫院到讀書到工作地點全部都在港島,住就不用說,兩歲前住過港島東的另一頭,之後坐鎮港島的篤篤直到今時今日。生下來看的見的都是港島事和物,現在叫我搬已捨不得離開這個孤島…

我喜歡港島簡單的地理環境(蓋因我是路盲),走在街上,首先分清東行或西行,之後就是搵向電車路(舊區)還是行出新填地(很喜歡這個古色古香得很的叫法…哈 哈),街號總是一邊雙一邊單,搵大廈易過借火,就算是我最唔熟的中西區都未試過蕩失路。這個東西搵路法方便路盲如我,相信亦方便不少遊客,遇著問路的遊客要盡地主之誼簡單到極,只需指著東或西行線叫他們直行便可,小學生的英文到應付到,一流﹗

中學本人考試末段乘早放可以盡情玩的時節,更有個癲狂的嗜好~相約友好從學校行出銅鑼灣﹗唔係講笑,邊行邊吃邊看,雖則沿途沒太多商場遊玩地,如是者嘻嘻哈哈就一天,爽。

九龍,印象中除了到幾個親戚家拜年之外,真係無幾可過海。蓋因媽媽嫌的住兩條化骨龍過海麻煩,而且香港島都夠自給自足,要行街睇戲食飯近的可去太古城,遠的可去銅鑼灣,遊山玩水例去維公,要不就到到香港公園,大件事點就到海浪公園或虎豹別墅(可惜已摺了﹗),一家人影影相食食野,對精打細算的媽媽而言,港島都做到既野何需過海?一家人加埋的交通費可以食多餐啊﹗記憶中遊山玩水相都是港島影的。現下無必要就懶得過海,除了實際的車錢考量外,時間都係一個因素, 若然同一件事可以在銅鑼灣辦到的話,何必浪費多半個鐘搭車出旺角呢?從前我喜歡無聊聊就出旺角掃cd行街買衫,現在都在替代品銅記灣仔攪掂算了。

節目中主持人問住港島有否覺得自己高尚?﹗嘉賓哥哥(sorry,唔記得他的名字)笑說唔覺﹗哈,我都唔覺,反而覺得自閉(正面啲既說法…自給自足?)、隔離。九龍給我的感覺是繁華、活力和不夜城,從熱鬧的九龍吃喝玩樂完,回家旅途中心情從燦爛慢慢回歸平淡,睡個好覺,明天又是新開始了。

入U前,過海通常只為到信和朝聖,除了旺角和尖沙咀,其他區踏足次數真係數得出,新界更係少之有少,記憶中只有幾回新城市之旅。大學三年最大得著是行熟九龍塘到尖咀一帶的路,討厭搭地鐵關係學曉從南山村碌落太子,再煲熟尖咀搵食指南。雖然九龍十字路口多,唔似港島一條直路,基本上從深水埗直落到尖咀我都唔會蕩失路,對一個路盲又未住過九龍的人而言,我絕對覺得這是一個成就﹗嘩哈哈﹗有次心血來潮,從深水埗行吓行吓(「行」街真是本人的嗜好~)竟然行到出太子 ﹗嘩哈哈,忍不住向友好分享本人喜悅…當然是聽到同學仔滴汗…商場U的同學多數來自九龍新界…都係無人明我感受的了…

雖說熱愛港島,不過小時候的我是有想過搬過對面海,認識香港地理環境後,本人總是覺得島仔一個可能會飄咗去(如是者維港會越來越闊…)…或許某天可能會陸沉(九龍連住新界安全啲…),或者比啲地心吸力萬有引力呀吸咗去澳洲度(免費去旅行?哈哈)…咁咪大件事?﹗ emoticon
************************************
寫完文揀tag,見「日記」一項中有「自話自說」和「自說自話」選擇,兩者有咩分別呢?好深…

另外的:
聽得感動的香港之歌… (我很愛港吧?﹗XDDDD)
我係屋邨大﹗
嬴在起跑線之馬路版
細個唔操將來怎辦?
香港人
看展覽:法國大革命&香港故事

38 則留言:

  1. 如果港島飄左去澳大利亞都幾大劑.

    以前我都成日出信和去旺角行呀咁, 自從入讀郊野公園之後, 就好少少了. 年紀大左, 就更少去. 最怕人多了. 冇乜事就唔好同人迫, 唔好出旺角
    hk就好少過, 交通費是很大的concern耶...

    26th Feb 2007 13:27 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日覺得港島唔安全架…都唔知係咪迷日本文化多學埋佢地啲島民不安全意識…
      敝u地點太便利啦,幾乎日日都出油尖旺嘆茶的說…當年
      我而家都好少出旺角,無時無刻都鬼咁多人,又要驚被人扒銀包手提,幾cheap都有人扒架嘛,行得周身唔自在,同埋出一次車錢都幾融,學你話齋…少過海少過海…
      26th Feb 2007 14:24 PM

      刪除
    2. 咁都可以"香港以外通通沉沒"個喎...

      以前呢, 在郊野公園的時候, 多數出沙田, 一係出尖咀. 沙田果陣得富豪有k唱, 很不方便, 於是鑊鑊都成班人出尖東唱k了. 果陣未有尖東站, 成班友由紅磡行過去的說

      mk d扒手好勁, 你就算放手機入袋, 佢都可以神不知鬼不覺偷左你架, 幾pro呀!

      26th Feb 2007 14:32 PM

      刪除
    3. re:blue

      想當年我成日走堂去旺角唱k的說﹗尖東可以搭巴士過去,不過都係唔就腳又無乜地方好行,都係落mk既多…

      又說,中學時娘剛了了個名貴又潮爆的nec電話,小的拎住去旺角行咗陣就俾人tart咗…幾唔開心呀﹗

      刪除
  2. 你在東我在西,又是在進商場大學前少到九龍的哦!(不過倒在未有記憶時住過九龍)。我想我比你更路痴,到九龍我幾乎一定要跟人家走,U世代時要不是有同學/學姐/學兄帶路,真不知旺角是何許地呀!

    現在人老打工都差不多十x區去勻,當然沒有未成年時代的白痴了,起碼沿著鐵路走,處處風光也叫作曾到此一遊... ;P

    26th Feb 2007 14:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 九龍啲路難搵啲,慣咗港島的一套就覺得九龍啲路好似無特定pattern,要搵路或去未去詔的地方,次次都要print中x地圖或係地鐵站睇一輪先起行搵架
      so far我啲工都仲係港島,不過已從東區返工伸展到南區,每日返工都係返島一日遊﹗~

      26th Feb 2007 14:27 PM

      刪除
  3. 我從小到大都住在東區,除了在馬料水大學唸書的幾年外。和blue相反,以前很少到旺角,進了馬料水大學後就多了。

    很喜歡港島區,很方便,但樓價很貴的說

    26th Feb 2007 14:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 馬料水…好遠…新界我真係路痴…
      我搭西鐵時好似大鄉里出城咁左望右望,差啲有人要過呢幫我…哈哈
      港島真係唔錯,交通有叮叮呢個平霸已殺晒。樓價嘛…一區區啦,東區舊啲啲既樓都仲ok既,新起既又扮豪宅嗰啲當然貴啦

      26th Feb 2007 14:30 PM

      刪除
    2. 叮叮真係無敵. 但係住港島最慘係捱貴電費囉. 如果住嘉x灣果d, 睇outlook都知佢貴啦.
      其實西區都唔係好貴o既, 遲下有地鐵我覺得都ok的說

      26th Feb 2007 14:34 PM

      刪除
    3. re:blue

      個地鐵都遲好多年呀﹗
      近呢幾年因利成便成日落西環食飯,啲社區仲未太被假豪宅影響到,物價都仲ok唔太貴,交通又方便,其實搭地面交通工具都好方便,我成日覺得(如果無塞車的話啦吓…)…

      東區跟西區各有各好丫…

      刪除
  4. 佢都應該訪問一下d住新市鎮既朋友
    就好似我,中七之前既生活,99%都係沙田
    世界,亦只有沙田

    26th Feb 2007 17:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明…可能九龍香港發展先掛…
      沙田新市鎮咩都有,樣樣自給自足…真係無咩使出城…
      我細個入新城市廣場又轉地鐵又轉火車十足旅行,總覺得沙田好鬼遠的說…

      28th Feb 2007 09:02 AM

      刪除
  5. 掛住去旅行,返來又即刻投入工作,好多日冇來坐……

    我同冰子完全相反,我係沙田人,真係好日都唔會過海,小中大學都響沙田,瞇埋眼都唔會蕩失路。而家因為學日文的關係,每星期都有一晚要過銅鑼灣,總叫做熟左少少咁。

    細個第一次自己過海(唔記得去做乜啦),阿媽都係教我,搵唔到路就問人電車路響邊啦,跟住就知道電車係東西走向,向住海的話,去北角轉右,去上環轉左……

    比起港島,我覺得旺角更加容易令人蕩失路,條條路都係人人人人人,望上D樓度又棟棟一個樣,十字路口一個又一個,都唔知通去邊既……我而家唔拎地圖一個人響台北周圍行、搭巴士都no problem,但係偏偏響旺角就成日會轉錯彎……同埋同大家一樣,旺角周圍都係人人人人人,好死迫,越來越唔鍾意去!如果唔係friend約,我一定唔會自己出旺角行街!

    26th Feb 2007 17:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕唔怕,有心唔怕遲~哈哈
      你同鏗兄都係沙田人喎…快啲相認啦﹗
      唔知點解我係沙田都會蕩失路,啲商場行吓行吓明明係新城市又會行咗去第二個商場,諗住唔入某間店轉頭先行番去時,轉頭就唔知行咗去邊~我試過搵康文署棟OFFICE都搵咗個幾字…
      旺角人多車多,啲街號又難搵,又無咩地標式建築認路喎,同唔識路的朋友約係旺角路面而唔係地鐵站見面既話簡直係折磨﹗基本上,去行街食飯我PREFER去尖咀,要不就留係銅記,盡量唔去旺角﹗

      28th Feb 2007 09:09 AM

      刪除
  6. 最緊要係填海填得太緊要, 我其實好奈冇坐過船去中環, 前幾日坐過, 唔洗5分鐘就可以落船, 九龍去香港就黎可以行過去啦....

    26th Feb 2007 20:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家等船隨時仲耐過船程本身呀﹗最難頂係大浪,若然空肚上船一定暈船浪…
      而家填吓多啲填吓又多啲,幾十年後可能只得番維河…

      28th Feb 2007 09:11 AM

      刪除
  7. 正好相反,從小到大未住過港島,也諗過將來若要搬屋的話,會搬到港島去。

    26th Feb 2007 21:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊環境好,交通方便,好呀﹗(嘩哈哈)

      28th Feb 2007 09:12 AM

      刪除
  8. 我都係港島人,好少好少過對面海,連APM都未去過呢!千祈唔好飄去澳洲,我會死呢!

    26th Feb 2007 22:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都未去過APM喎,若然個商場主打係連鎖店的話我就無咩興趣行,睇吓有咩特色啦…無就無咩興趣山長水遠走過去…
      我細個真係成日幻想呢啲荒島飄流記架﹗~哈哈,唔去澳洲你想去邊?﹗

      28th Feb 2007 09:15 AM

      刪除
  9. 你是city人?

    26th Feb 2007 22:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. BINGO…中﹗

      28th Feb 2007 09:15 AM

      刪除
  10. 聽你咁講又覺得港島應該幾岩我住啊...我都係路盲~HAHAHA~

    雖然我住新界, 但我去過既地方都唔多啦~~~沒有法子, 路盲都算係殘疾一種~唔係咁方便~~~要人帶~~

    27th Feb 2007 00:19 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 港島最大問題係某啲區如銅記人多空氣差,不過我又無錢住呢區,東區呀南區呀空氣唔錯架,交通方便,一流的說﹗
      我去到新界咪一樣,都係一大件鄉里出城,要扯人衫尾行…去到無鐵路既地方不停望望望…

      28th Feb 2007 09:18 AM

      刪除
  11. 港九我都住過~係有d唔同既~

    27th Feb 2007 02:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當年大學無HALL住呀﹗唔係就有得扮吓有錢人FEEL吓住係九龍塘既感受~

      28th Feb 2007 09:19 AM

      刪除
  12. 你好!從劍心那裡看到你, 過來看看。

    我也同你一樣, 由小到大都在港島生活的, 直至大學, 我諗我們都是同一間u 的, 就是那3年去得最多就是沙田、旺角、尖咀, 之後, 都沒有到過了。除了清明、重陽要到沙田之外。我的生活就只會是港島區, 我又是一個路盲, 總覺得九龍及新界的路很難走, 新界簡直是不敢踏足的地方, 對我來說就好像一個不屬香港區域之地, 完全陌生的地方呢!

    我諗我都係唔會離開港島了, 除非將來要嫁去咁遠啦!!哈...

    27th Feb 2007 10:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呢~多多指教~
      校友?﹗哈,我都係入U後先踏足新界多了,九龍就不用說,身處九龍既時間仲多過係港島HEA…不過而家又回歸港島人生活了~
      港島啲路易認多多少少因為地理問題既,太平山下係一片橫條平地,長而窄從東到西,一條直路同時十字路口不多,就算第一次去都好易搵到路。反而九龍啲路就錯綜複雜,尤其是啲工業區,明明印埋個地圖都可以搵唔到架﹗
      死LOR…我都唔想第時搬去新界…撞鬼…港島綜合症?﹗哈

      28th Feb 2007 09:23 AM

      刪除
  13. 我住九龍,以前次次去到中環個頭只係識得上蘭桂坊,地底下面都唔多識行,landmark個頭讀書個陣幾乎未入過去,更加唔會知道石板街個頭點樣去。

    係上次帶左鬼仔過黎玩之後好o的,起碼識得去埋擺花街、嘉咸街個頭,不過個邊過幾年之後又拆 -_-

    27th Feb 2007 14:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 中西區我都好少行,LANDMARK對我而言係通道,穿過佢唔使食大街的灰和塵而已,行街我都無行過﹗~老蘭、山頂我係無聊聊搵野行時行過吓,但都係少…之前我上雲咸道某酒家拎年糕,咪搵咗一水先搵到…
      過幾年拆咁大鑊?我覺得中西區啲建築好靚,古色古香咁,拆咗好可惜喎…

      28th Feb 2007 09:27 AM

      刪除
  14. "港島東的督督"- 你住東大街嗎?

    我也是港岛人,更加是九龍盲。除了尖咀及旺角外,我绝對會迷失在九龍其它地方.

    27th Feb 2007 18:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦?我想的是小西灣

      27th Feb 2007 19:07 PM

      刪除
    2. RE:UNCLE RAY

      地鐵東邊總站﹗我都想住東大街呀,有叮叮坐,幾爽﹗又多野食
      我在九龍活動範圍多埋深水埗和九龍塘啦,其餘地方我都一樣會蕩失路的~

      28th Feb 2007 09:29 AM

      刪除
    3. RE:GUY

      出番少少,地鐵東邊總站~
      BLOG頂幅相就係我屋企對面棟樓,估唔估到係邊條村?﹗哈哈

      28th Feb 2007 09:30 AM

      刪除
  15. 對於我這新界人來說,港島的巴士線同電車線是一個迷宮

    28th Feb 2007 16:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,對我而言新界何嘗唔係一個迷宮~我係沙田真係蕩失路…

      1st Mar 2007 18:17 PM

      刪除
  16. 那在下和妳應該是同一成長步伐,港島大港島生活,稍為不同的是,妳是港島東,在下是港島西。

    在下入大學之前,九龍只懂去黃金電腦商場,之後就因為番學及朋友的關係,變成了去九龍多過去香港,加上西隧通車,在下出旺角快過落銅鑼灣...

    認同妳所說,九龍是「繁華、活力和不夜城」,在下現在就開始「燦爛歸於平淡」,開始變成不多願過海,因為一過海就一定會把自己變成「不夜也不歸」....

    28th Feb 2007 23:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦…咁我地可以組一隊「東張西望」出呢…
      我第一部電腦都係黃金出品,嗰時因為上唔到網不停拎部機返去整,來回幾次,如是者行到深水埗熟晒…旺角就更加唔使講,搭過海巴去感覺只能講係一流﹗
      旺角真係幾夜都有人,又係街行有野食有戲睇,銅記雖然都可以玩到好夜,但一定嬴唔到旺角的說…

      1st Mar 2007 18:19 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD