2007/02/11

純情三代男

上一代藝人對緋聞避之則吉,一是公開真命天子以絕其他花邊,一是死口不認。現在的藝人卻掉轉,傳媒不給他們寫上幾個緋聞情人他們就自己造一堆出來,總之自己名字以後總要有一堆名字跟著,這,才叫人氣吧﹗

有趣的是還有些藝人死守清白底線,我有時會懷疑他們是否來做死一世玉仔玉女?﹗作為一個普羅大眾,反而希望佢地快點成家立室,唔好煩﹗

假如我能令三個人結婚而不影響人氣,以下是我心目中的三甲:

第三位:古巨基先生

本人打從《笑看風雲》就極欣賞唱著「笑笑說說想想」的古巨基先生,在本人心目中,古先生的賣點應該是他的靚聲(這個本人殿堂級偶像梅姐也曾開腔讚美過的說 ﹗),至於形象實在沒有太大要求,唱片中的他都是簡單清新的說,這一點足令本人每張碟都捧場。自從古先生從瓊瑤書中返回現實後,他彷彿做情深男主角做上癮,無時無刻都在情深深(但死口不認為誰情深…),一副完美玉男模樣,well…三十幾歲人仍愛打機睇漫畫畫公仔唔係問題…不過連拍買dumdum的戲都耍手擰頭就…巨基,你是90年代出道,不是60年代呀…

第二位:郭富城先生

郭先生當年一句「三十歲前不失身」直令當年仍是小學仔的本人滴出一桶滿的汗,喂,你係我偶像,唔係我老公喎…你失唔失身關我鬼事咩…(非常80年代的感覺…)。到現在就算身邊有幾多個美女名模,郭先生仍在死守單身鑽石玉男形象。有趣的是,邊死守鑽石王老五形象,邊說自己恨成家立室,想快點有小朋友免至跟他們有代溝…耐不耐就看到這樣的結婚宣言報導,不同的只是成家年紀不停推遲…喂…唔想有代溝?﹗吓?

第一位:劉德華先生

嬌姐都終於守得雲開,唔知朱小姐又要等幾耐?劉uncle戲路早已跳出偶像派路線,歌曲也從情情愛愛慢慢滲入勉勵人家自強說教元素,唯獨感情方面依然玉男,處理手法和郭先生如出一徹,不停發表結婚宏願但又唔見佢行事架喎…

真係嗰句,唔好煩啦﹗見他們一副為歌迷死守玉男形象的面容就覺佢地辛苦…(2/3/12後按:估唔到,劉華大帝卒之唔係自己公開,係被踢爆仲沾上大話天王的惡名…囧﹗不過而家見佢地等了咁多年終於恨到有小朋友,點都係一件好事嚟既…)

究竟而家玉仔玉女仲有無市場?﹗

18 則留言:

  1. 聽講uncle lau有個女喎...
    當同年代玉女都拍晒拖, d仔仲係咁....oh no!
    就算係芝芝梁, 楊叉利, 周玉女, 佢地個個都有過啦, 點解d男仔仲咁婆媽呢?
    我覺得咁大年紀仲係咁唔係玉男, 而係婆媽囉... 大佬, 幾十歲人都忸忸怩怩, 的確係好令人滴汗

    11th Feb 2007 22:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔通要好似譚校長咁擺咁耐先比呀曉峰浮上水面?﹗
      可能佢地覺得玉男係一個使命,反而怪緊我呢挺怪粉做咩迫佢地公開另一半…

      13th Feb 2007 11:26 AM

      刪除
  2. "究竟而家玉仔玉女仲有無市場?﹗ "

    你睇下eason好賣佢古lei咪知有冇囉...

    12th Feb 2007 10:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 新一代玉仔玉女都要搞緋聞上位啦(史塔肥同飛魚), 冇都作到有, 果班老前輩仲係都要死守...

      12th Feb 2007 10:42 AM

      刪除
    2. re:aulina

      感情分使然,我依照熱愛巨LEI多啲﹗我決定盲目落去…嗚嗚…

      13th Feb 2007 11:27 AM

      刪除
    3. re:blue

      可能就係要對抗作緋聞洪流,所以先有玉男一代應運而生…

      13th Feb 2007 11:27 AM

      刪除
  3. 假設劉德華真的是有個太太/女友,他不敢/不想公開的原因會否是想保護妻子/妻兒/女友?

    12th Feb 2007 13:07 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 都有可能既,啲記者有女友又問無女友又問,與其係咪都被人問不如唔講…

      13th Feb 2007 11:29 AM

      刪除
  4. 呢, 我n 年前聽人講, 如果d 日本粉絲知道成龍有女朋友, 真係會自殺喎. 呢, 早前台灣有個女藝人死, 佢個緋聞男女粉絲話抵佢死. 有d 粉絲有時真係痴痴地... 咁佢地而家咁樣, 大家雙安無事. 背後的女人又唔介意, 咪算羅.

    12th Feb 2007 14:33 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我都聽過,咪比成虫大哥一大個理由收埋阿嬌…
      若果個女既唔介意無名無份咁做人家背後的女人,咁都無所謂既,始終係人家兩個人的事…

      13th Feb 2007 11:30 AM

      刪除
  5. 講落又幾好笑喎...

    我D學生而家作文D題目,已經唔係"中學生應否談戀愛",
    而係"你朋友有左,叫佢落唔落好?"。

    但係我地D偶像仲係守身如玉o既純情男,乜真係仲有市場必要咩?

    12th Feb 2007 15:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 琴日先有個調查話超過一半大專女生唔介意有婚前性行為添呀…
      啲玉男係咪想純化社會風氣?﹗真係任道重遠呢﹗

      13th Feb 2007 11:31 AM

      刪除
  6. 可能因為佢地以為班fans仲好瘋狂,所以唔結得婚掛...以前迷偶像係狂d既,如果四大天王時代黎生走去結婚,班fans跳樓都有之啦(我都可能會喊三日三夜)~
    而家就好好多lu~亦可能個個明星都比d雜誌寫到衰晒,所以fans都無咁瘋狂lor~睇謝安琪結婚生仔都無問題,就知自己講好過比人亂寫~

    好憎d八婆雜誌成日寫邊個姣電邊個,邊個又姣擒邊個,愛一個人,洗唔洗寫得咁難聽呀~?

    12th Feb 2007 16:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. UMUM…當年我迷郭天王又無諗過呢啲野(係咪唔夠瘋狂?﹗)…佢大我鬼咁多我係幻想佢係我阿哥JE…佢地結婚其實我會"登"佢地高興架…
      而家啲偶像平民又親民,唔似以前啲明星高高在上,又神神秘秘咁,啲粉絲太易知道偶像既野,要掉番轉偶像自己攪啲新緋聞出呢引番粉絲注意,真係辛苦晒…

      13th Feb 2007 11:34 AM

      刪除
  7. 佢地會唔會係習慣o左呢~@@?

    12th Feb 2007 21:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係,慣咗答呢啲MODEL ANS唔想改…

      13th Feb 2007 11:34 AM

      刪除
  8. 都唔明香港d歌星咁歧形,三十多歲人還份冰清玉潔。

    人地外國唔曳唔賤的都唔紅,如Prince、 Justin Timberlake、 Robbie William。

    12th Feb 2007 22:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港又好怪既,壞既(如陳冠A,我幾欣賞佢夠率直)又被傳媒作這作那,跟住又一堆衛道之士出呢講呢樣講嗰樣,與其係咁不如個ARTIST本人幾壞都好走出呢清清純純的算啦…

      13th Feb 2007 11:36 A

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD