2007/02/08

蝦里波特之消失的新人們

每年開展燦爛星光大道的新星多如繁星,但最後有幾多可以留低呢?

競爭這回事,真是很殘酷啊﹗

主打,我係想回顧失消了的朋友~

89年--王菲、蘇永康也曾給視為在這一年正式出道,因為他在這一年才出首張個人大碟。關淑怡

轉戰:彭家麗(好像是開唱歌學校)林保怡(電視,偶爾主唱令人一聽難忘的主題曲)、譚耀文(主打拍戲) 、蔡齡齡(主打DJ)寶佩如
已蒸發--麥偉豪、陳德彰、陳思彤、李健達、梅愛芳、黃翊、浮世繪(重組而給視作新丁)、鄭瑞芬、林楚麒、文佩玲、仇雲峰、風之Group、Echo、Crystal Zone

組合…除了Echo和浮世繪外完全唔知係咩…《風之刀》或《風之谷》我都知…風之group嘛…至於Echo,成員李蕙敏後來solo成績因為一首《你沒有(好結果)》紅了一陣子,區海倫《全線大飲茶》了一排,後來結婚去了…

不知何解我極記得文佩玲,除了名字和我一個親戚同名外,就是她和杜德偉的合唱(忘了歌名),和她的一首《鬥氣》…
90年--尚在樂壇﹕黎明鄭秀文、戴蘊慧(不停以新藝名再戰歌壇…)
轉戰:蔣志光(無記supporting act王)
已蒸發﹕吳婉芳、陳少偉、姚志漢、袁志偉、莫鎮賢、劉祖兒、陳雅雯、蔡濟文、梁球、曾航生、韋綺姍、新青年、Face to Face
蔡濟文當年和鄭伊面鄭敬基的一首《Home Alone》到現在本人仍煲﹗曾航生和何婉盈《再見亦是朋友》、蔣志光和韋綺姍《相逢何必曾相識》都是盛極一時的合唱歌,後者還有星爺在《家有喜事》最後一幕忘情演唱,於是每到新年都有機會重溫這首經典金曲﹗

Face to Face當年本人都頗欣賞,她們有首主打好似都係叫《Face to Face》是首帶歐洲風味柔情的中版歌(2/7/14後按:最好聽梗係《情迷Milano》﹗),和Echo的風格可謂大異奇趣,不過其中一位成員遇上車禍,令這支組合提早離場。(5/3/13後按:吳婉芳有本人萬年至愛《秋意中等我》呀﹗)
91年--尚在樂壇﹕梁漢文、彭羚、軟硬天師
轉戰:劉錫明(主打是拍戲,不過都仲有出碟) 、張智霖、劉彩玉、歐陽德勛、溫碧霞
已蒸發﹕黎瑞恩、劉小慧、袁鳳瑛、李國祥、許秋怡、周影、黎明詩、劉漢樂、譚又銘、李美鳳、蔡興麟、施偉芝、花生女郎、民藝復興、Purple Heart、RoseGarden
結婚(黎瑞恩、劉小慧、李美鳳)究竟應該算係轉戰還是蒸發?我都唔知…黎明詩當年我以為佢同黎明有關係…一如陳奕、陳奕詩、陳奕迅…

劉彩玉當年首《紅太陽》(配打歌專用紅色膠裙,極記得)是姨姨心水,於是本人又極記得:「紅太陽你怎麼欠熱情…」,過不久她就拍劇(《蜀山奇俠》鄭伊面版中演欺侮石生的大小姐﹗)和《都市閒情》到現在了…
花生女郎,除了她們有個叫《PP Girls》的英文名和歌外,真唔記得其他了。後來成員張可頤選港姐入TBB再發展,這是後話…其他的組合,都係唔識…
92年--尚在樂壇﹕郭富城、鄭伊健、黃耀明(﹖)
轉戰:張衛健、唐韋琪(首《夢中天使》堪稱代表作…我諗係兒歌界都仲算係樂壇掛?﹗)、何寶生(出家了,算不上蒸發?)、李樂詩&湯寶如(耐不耐見佢地見報唔算蒸發呀呵?)
已蒸發﹕葉玉卿、梁雁翎、鄭梓浩、黎允文、陸家俊、李家明、劉以達與夢、何詠琳、許子聰、豹小子
張衛健92年先出個人碟咩?咁遲?﹗當年佢首改俄羅斯方塊的歌(唔記得歌名)和改林志穎的《真真假假》真不錯…至於近年的電視劇,我為家中電視機著想一套都沒看了…

陸家俊和之前的蔡興麟因為當年HIT到被軟硬收入《廣播道fans殺人事件》歌詞內(詞中的新人都可堪回味),再被I Love U Boyz翻炒,可能佢地自己都估唔到因為咁於是佢地到而家仲有知名度和見報率…

葉玉卿和梁雁翎可算是許秋怡以外最hit的飛圖女歌手,玉卿嫂之經典不用多說,梁雁翎最震撼我的心靈是根據黃Y文口供(詳情請睇佢本書),梁當年已穿西太后衣服﹗以她的曲風、mv中的造型…她穿西太后的嗎?OMG…是小學仔的我唔識貨了…嗚嗚…
93年--尚在樂壇﹕莫文蔚、鄭嘉穎、馬浚偉(﹖)
轉戰:白嘉倩(專注做瘦身代言人)、江希文(用番原名出碟,之後又唔見咗…)、劉玉翠(拍劇)、袁潔瑩(拍白瓜牛廣告)、吳君如、楊采妮、車沅沅、黎姿
已蒸發﹕莫少聰、林俊賢、葉蘊儀、王馨平、鄒靜、GirlFriends
這一年的,很多都轉咗去拍戲或電視劇了…

鄒靜我記得佢前幾年仲有係無記度拍劇,最近就真係唔知去咗邊…

袁潔瑩再次不知何解我很記得她有首《放過我》,是當年大學做project時的主題曲…
94年--尚在樂壇﹕古巨基、李蕙敏、張崇基張崇德
轉戰:海俊傑、曹永廉、陳山蔥、孫耀威、劉雅麗、趙學而、張玉珊、李莉莉、范振鋒
已蒸發﹕洪楗華、區紹偉、鍾嘉興、黎瑞蓮、吳倩蓮、陳奕、李孋珍、風火海、CD Voice、An-Doize
海俊傑的《永遠的偶像》仍然長存我等餅迷(老餅的歌迷也)心中,呢首歌真在係太大整蠱了,竟然叫個新人唱…唉…
95年--尚在樂壇﹕陳曉東陳慧琳、李玟、陳建穎 (改名陳紀匡復生了?﹗) 、羅敏莊
轉戰:唐文龍、郭晉安、黃秋生、伍詠薇、陳浩民
已蒸發﹕李俊傑、劉諾生、康賢、何偉圖、戴恩玲、馬怡靜、伍婉琛、甄蕙文、王翠玲、幕後玩家、天織堂、Black Box、Art Gallery、Twilight、Zen、Summer Grace、Virus
伍婉琛我很記得她同期和郭天王有首同叫《神經》的歌﹗(可惜mv只搵到郭富城的)

94、95兩年人很多,但留下來的卻不多…令人唏噓
96年--尚在樂壇﹕梁詠琪陳奕迅楊千嬅、鄭中基、羅堅(之前仲見佢係亞記做配樂…算唔算樂壇啊?﹗)
轉戰:朱茵、何超儀、李中希
已蒸發﹕曾仕賢、Jackals Dream、蔣卓樂、蔡安蕎、Black and Blue
朱茵的《洗衣機》和《地震》…聽完…umum…現在有阿Paul為她主理樂曲真替她高興…
97年--尚在樂壇﹕謝霆鋒、林海峰、陳小春
轉戰:袁詠儀、宣萱、譚小環(呢3個說是轉戰不如說是元神歸位,演番戲咪好地地)、胡諾言
已蒸發﹕沈魚、李君筑、黎駿、丘采樺、黃浩詩、余力機構、陳琪、姚琇齡、紀炎炎、朱潔儀、Dry、Tequila、T & T
譚小環驚為天人的雀籠笠頭封套真係一見難忘,至於碟內歌曲…umum…想聽者可以搵我,因為我唔知痴咗邊條線買咗《我要自主》呢張碟,仲有主打歌《自主》mv送架﹗或者,聽《如果天空要下雨》會感覺正常啲。

姚琇齡和丘采樺出的一張《2 in one》,姚琇齡者即係後來凡事都被請來tarot一留的姚安娜姐姐,姚的一首《狡辯》當年仲被某dj改了做《大便》,為本人當年熱唱過吓的金曲。

千禧後精選:

VRF 金曲精選:寒冰掌(歌詞), Why didn't you (碟評)
呢首歌當年堪稱瘋魔k場(哎呀…呢首都係當年唱k必歌作啊﹗)歌詞極唔知想點:「寒冰掌又推開兩件」,又推開兩件?西餅定蛋散?﹗正經的有《Why didn't you》,這隊組合感覺上頗像後來的EO2(可能比之更正常),不過係…首《寒冰掌》實在太得人驚了﹗

梁浩賢 金曲精選:含蓄、樂園
我覺得梁浩賢真係唱得唔錯,錯在當年各大唱片公司仍在努力推偶像派新人時,華星替他選了內容頗大膽的《含蓄》作主打,之後再來一首改編平井堅的《樂園》,兩首難度之作他處理得不俗,只是堅叔在香港不是主流,曲可能高了點,也太和寡,就係咁…摺咗…

漢洋 金曲精選:失戀2000
有一水BMA力谷小雪,同時力谷漢洋呢位人兄。當年他們除了合唱《其實我介意》外,漢洋這首激情之作《失戀2000》都幾得,起碼深得我班同學歡心,收到肥咗的test paper之後就高呼「理論之中失戀(肥佬)不算不幸,不再相愛(高分)仍能憎恨,為何難共你合襯」

有緣再續…(即係當我搵到其他年份的新人list時…哈哈)

舊文:懷個90年代的舊
今年新人特別多…
無記歌手…我見和我想…
無記歌手2~舊時歌手今日藝員
究竟有幾多藝人本來唱歌後尾走咗去拍劇/戲?

55 則留言:

  1. 寶佩如係唔係亞視果個?之前撞過車,早前亞視新劇有份做配角。

    8th Feb 2007 12:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係?佢好番出呢啦?我只佢之前遇到車禍,但我唔睇亞記都唔知佢拍番劇…改番佢做轉戰類

      8th Feb 2007 12:35 PM |

      刪除
  2. 路過~~

    寶佩如好像在亞視做過一陣子主持,也有一定知名度。

    真是不說不知,張可頤都當過新人!!!

    湯寶如…我問過幾個十二、三歲的小朋友,他們都不知道誰是湯寶如…想當年有首兒歌叫 寶貝甜心 是她唱的

    陳曉東尚在樂壇嗎?唐文龍竟然是歌手出身!

    何超儀最近出過碟,不算轉戰呀

    梁浩賢唱得不錯呀,現在復出可能還有市場。

    8th Feb 2007 12:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好呀~~
      寶佩如一直都係亞記拍劇做主持,係無咩唱歌囉。我家多睇無記,所以佢好番再係亞記工作我都唔知…
      張可頤選完港姐後有人起佢底我先知佢原來係pp girls成員…
      湯寶如初出道時我媽媽成日將佢同還未成為兒童節目主持人的唐偉琪撈亂…那首「寶貝甜心」有點印象,是「我媽媽是小學四年生」(咁上下的名?﹗)主題曲?我最記得是佢首「感冒」…
      陳曉東上年生日時話過會出碟,不過到而家都無聲氣…其實我幾欣賞佢歌喉架~
      唐文龍歌喉點我真係唔知,佢外型拍戲幾殺食…不過係無記硬係做第二男囉…
      何超儀…係喎﹗之前noshow仲成日見佢個音樂會promote…哈哈唔記得咗…
      梁浩賢如果遲幾年出道結果可能不一樣…總之係慘﹗

      11th Feb 2007 13:59 PM

      刪除
  3. 呀~我好中意黎瑞恩ga~唔好話佢蒸發啦~嫁左有錢人之ma~^^
    以前我都好中意胡諾言ga,不過可惜佢轉左唔唱歌lu~(雖然佢真係唱得普普通通~

    8th Feb 2007 13:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸發呢個term係我copy & paste人…嘻嘻…其實應該開另外一個類別叫「上岸」for啲結婚嫁人的女歌手…
      當年佢既「發誓」、「陽光路上」仲有首「枉有千言萬語講枉有千行情淚淌」(唔記得歌名)本人都好欣賞~~耐不耐去唱k都有點架~
      胡諾言我最記得佢隻碟叫「一個諾言」,不過個歌手和啲歌都好模糊,完全無印象…嗰一水又太多新人,第一隻碟唔得唱片公司都唔會再出第二隻,索性去捧第二個了…

      11th Feb 2007 14:03 PM

      刪除
  4. 又係我出場啦
    戴蘊慧的代表作怎能不提"小忌廉"呢???
    梅愛芳係梅姐家姐嘛, 只可惜佢比妹妹更命薄...比她好一點就是總算有自己家庭和子女
    佢地幾個居然同王菲同shirley kwan同期??? 好驚呀!

    "相逢何必曾相識"真係堅喎, 搞到果期極多合唱. 記唔記得當年張智霖許秋怡一齊"現代愛情故事"? 而家2個都結晒婚生仔...沉沉地咁
    梁雁翔...撞鬼, 佢唱左咁耐飛圖口水歌先同卿姐同期? 佢係卿姐哥哥女友嘛...卿姐嫁左人o者, 咁風光, 仲取代埋四哥佢地年年過年都上封面, 夫復何求???

    袁潔瑩拍開電影嘛...呢個圈的人成日這樣子跳來咷去了.

    "永遠的偶像"的確是海生代表作, 仲要整死埋佢. 當年華星成日俾人話唔幫d冠軍出碟出歌, 好o勒, 黎一次快快手出碟, 就咁燒焦了.

    朱茵嘛...呢個亦都係k.kwong女神二號, 當年另一位女神就係gigi leung...不過朱茵而家咁堅持出唱片, 唯有當係佢同阿paul的恩愛見証啦. 我成日諗, 阿paul成日鬧鬼d歌手唔掂, 唔知佢點面對佢honey呢, 可? 俾少少comment可以嘛, paul少?

    沈魚我記得喎, 成日話佢似王菲又靚女...算吧啦

    8th Feb 2007 14:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲topic點可以少咗你﹗
      戴家姐妹可說非常有熱誠,阿妹天是落力的出出入入,只是成績都係一般,反而唔及家姐有首「我係小忌廉」咁既代表作…
      梅姐兩姊妹一人有事業一人有家庭,成件事令人幾唏噓的說…再聽阿詩首「如無意外」就更感概…
      關淑怡係八十年代尾架嘛,我以前以為佢同克人同期(好多合唱歌的說),點知克人其實早出道幾年之多﹗
      秋怡姐後飛圖年代出過隻好似叫「電影少女」(類似啦﹗)既碟,反應嘛嘛,佢同旺嫂都係細路女樣,唱歌拍戲路線都好焗限…與其浮浮沉沉做二打六建立自己家庭都係好既…得閒登吓台搵吓真銀又可以過吓歌星癮咪仲好…
      智霖哥睇訪問佢講過與其出賣得一千幾百的唱片不如返內地搵真銀,所以佢耐不耐拍無記一套半套戲keep人氣,之後又返內地接野做…呢個係選擇問題,佢選搵真銀自己保唔住香港人氣…
      玉卿嫂真係經典,主打都係佢醒識見好就收,勢估唔到佢脫完反而可以入無記做星級主持又走去唱歌拍戲,仲可以搵到個好人家結婚上岸,legend呀﹗
      袁潔瑩…白瓜牛個廣告可能係佢代表作呢架…
      其實華星成日將新秀掉入無記做一輪二打六先出碟都好既,起碼有時間比個新秀儲觀眾緣,有有時間train吓啲skill,執好晒先正式出碟,海生個case係幾慘,仲有個梁浩賢,都係一碟摺咗,又係得獎無耐就出碟…唉…陳醫生應該好慶幸自己無燒焦…
      朱茵真係太驚啦啲舊碟…阿paul應該同佢大執過呢架啦…
      有一水突然有好多a貨王菲,唔止沈魚的說…正如陳醫生摺了的一期突然有好多a貨出來一樣,不過a始終係a,無咩邊個留得低…
      話實呢,我覺得雛靜ok架,佢首「我愛夏日長」當年不知幾hit…話實陳天后確係似雛靜多過青霞姐喎…哈哈

      11th Feb 2007 23:03 PM

      刪除
  5. 又係我

    雛靜記得喎, 同陳天后勁似, 似過同林青霞囉
    以前報總有講, 陳天后被說似林青霞好開心, 但被說似雛靜就面色一沉了. 其實雛小姐都靚女啊.

    8th Feb 2007 14:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起上嚟陳天后又確係似《我愛夏日長》多過青霞姐姐…

      刪除
  6. 蒸發歌手一大出路:嫁個有$人呢!

    黎瑞恩、劉小慧、李美鳳、吳婉芳、葉玉卿、王馨平....

    8th Feb 2007 15:22 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 娛圈既野唔紅就係做二打六甘草,唔似普通打工仔,行出街被人指指點點,唔紅當然要搵條好後路架啦,試過做名星的感覺,可以回歸平淡做番打工仔的又有幾個?

      11th Feb 2007 23:06 PM

      刪除
  7. "結婚究竟應該算係轉戰還是蓀發" 應該算上0左岸. 嫁入豪門係最高境界! 比係繼續係樂壇載浮載沈好唔知幾多陪. 不過唔好好似小雪咁喎.

    8th Feb 2007 15:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我打錯字累到你個留言都有錯字添﹗嘻嘻
      其實結婚上岸都係賭博呢架,點知可以keep住個老公幾耐呀…

      11th Feb 2007 23:08 PM

      刪除
  8. face to face首野好似叫情迷milano
    幾好聽的

    羅敏莊首"挑戰者"都幾堅下個喎

    8th Feb 2007 17:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 情迷milano正野呢架喎﹗當年我成日將呢首同鄭秀文的「華倫天奴」(忘了歌名…)合埋一齊聽…
      羅敏莊歌藝真係不俗,不過當年華納捧人真係捧得麻麻…死了一個mimi lo…還有一個「幸運就是遇到你」既leon2號馬小生…兩個都唱得唔錯的說…

      11th Feb 2007 23:10 PM

      刪除
  9. 你真係好鬼好記性, 0的歌星名你提起我又記得, 但唔提真係唔記得晒啦, 不過陸家俊和蔡興麟好記得, 因為I LOVE U BOYZ成日扮佢地..哈哈

    8th Feb 2007 18:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我既讀書生涯一半以上時間用在刨娛樂版,唔係點會落得入後來讀了嗰間u(係邊間自己搵啦~)既下場丫﹗

      11th Feb 2007 23:12 PM

      刪除
  10. 哈,呢鋪我勁呀!「姚志漢」,出過一張碟咁多,當年我有時間,有幾封佢親筆覆返我嘅信架!heeeeeee....(佢第一次攪歌迷聚會,佢PR仲特登打電話請我去架,不過「低調」嘅我梗冇出現啦...)

    PP Gals入面有位叫袁麗麗,嫁咗俾區耀國(未來偶像人圍,rock友黎架),幾乎去親百佳買餸都撞到佢地兩公婆!

    你上面講果d,我好多都有碟有歌,仲要係CD(可能依附係d雜錦碟咁囉)劉以達與夢隻碟我都有。

    8th Feb 2007 21:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 姚志漢…真係唔識喎…你的珍藏完全係勁﹗當年我寫過信去no雜誌既偶像專欄,又試過寫信去tbb…全部都係無回音的說﹗
      花生女郎…我只知張可頤…咁都可以被你撞到真係勁﹗
      當年唱片銷量你都出了很多力啊﹗﹗﹗你嗰兩篇早就睇過啦,完全係嘆為觀止,我的卡式帶主打係郭富城,其餘都係左dup右dup的說…話時話,我都未有時間數碼化佢地…

      11th Feb 2007 23:15 PM

      刪除
  11. 有冇睇過我呢兩篇呀?

    復黑
    http://aulina.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=186084

    倉底卡帶數碼大行動
    http://aulina.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=381967

    (明屈你睇呀而家,heeee)

    8th Feb 2007 21:10 PM

    回覆刪除
  12. 之前一直都以為梁雁翎是臺灣歌手,但十年前看了一個關于他的訪問才知道她出生于北京。

    8th Feb 2007 21:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 她給我的感覺一直係娘娘地的說…我又無諗過佢係祖國還是台灣出品…總之係娘娘地…

      11th Feb 2007 23:16 PM

      刪除
  13. 佢出道時,覺得佢都ok,不過嫌佢眼不夠神,比較暗淡.後來知佢老豆有米,有人面,又以佢既條件,知佢係呢個圈實襟撈.

    但係到而家,佢已有一定成就,又唔駛憂咁,又靚過以前,只係從來沒有什麼驚喜比大家.陳慧琳??靚囉,唱歌,ok囉.

    咁多年,都係哥句,眼欠缺神采,遠睇幾靚,近睇,有d下白眼(眼珠只及上眼瞼不及下眼瞼)...她總差點火喉!

    8th Feb 2007 22:46 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 陳慧琳

      8th Feb 2007 22:51 PM

      刪除
    2. 老實講...我對佢睇法同你差不多
      我果陣一d都唔睇好佢, 真係估唔到佢咁紅
      而家, 真係靚過似前. 唱歌? 唔走音囉.
      佢只係做緊佢份內事, 都差不多了

      8th Feb 2007 23:02 PM

      刪除
    3. 陳慧琳在個人形象上和歌路方面,很難再有什麼突破,近年著得少點布,與陳少春跳下貼身舞,其實都冇咩睇頭.反而睇下rock女何粉絲比較過癮,喜歡看個人風格強,真情流露的多過扮靚靚為主的.

      9th Feb 2007 00:09 AM

      刪除
    4. 呀blue一定好同意咁講!

      9th Feb 2007 09:31 AM

      刪除
    5. 我是鮮奶國的首席粉,畫公仔不用畫出腸啦

      9th Feb 2007 12:27 PM

      刪除
    6. RE:迷

      其實陳kelly出道時我幾欣賞她的說,以佢偶像派的外型加上ok的歌喉,型格十足的歌路,對比當時一大堆玉女歌手真係好出…尤其是風花雪嗰一期…隻碟啲歌真係好得的說…
      不過近年佢就疲態盡現,歌來來去去一個樣,快慢都係咁上下,佢成日唔見人,感覺係佢唔自在,總之好似融唔入時下形勢咁,初出道很形很得本人心的她…唉…一去不復返…

      11th Feb 2007 23:20 PM

      刪除
    7. RE:BLUE

      以前我好欣賞她的說…而家佢行出呢我係覺悶…只想轉台…

      11th Feb 2007 23:21 PM

      刪除
    8. re:迷

      近幾年我只覺佢不停重覆過往自己成功的formula,慢歌快歌都係一式一樣…真係唔知佢想點…
      其實呢…一定比blue打…女歌手我較支持千fa…哈哈哈

      11th Feb 2007 23:23 PM

      刪除
    9. re:aulina

      真頭舉手舉腳同意…

      11th Feb 2007 23:24 PM

      刪除
    10. re:blue

      為怕其他大大唔知呢個事實,我地會幫你畫埋啲腸出呢架啦~

      11th Feb 2007 23:25 PM

      刪除
  14. 唔知Echo和浮世繪...你應該好後生. 千禧後精選的人, 我就唔知了.

    10th Feb 2007 17:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 浮世繪?!粱翹柏同埋劉志遠(前Beyond成員).係人地屋企聽過呢隻碟,一般啦,風格有d似撻成一pet,在音樂編曲上玩下花巧,玩下意境.

      Echo在台上一高一矮地跳著,幾有趣!

      千禧後...側田囉,舊年比其他人突出,佢首命硬好正.不過之後佢d歌冇咩驚喜.

      11th Feb 2007 00:31 AM

      刪除
    2. re:mike

      echo知邊成員係邊兩個不過歌就唔太記得…
      浮世繪只知名唔知有咩歌…
      哈哈,我當然會搶住認後生~當年的我沉迷偶像歌手,樂隊不太是本人杯茶,所以認識不太多

      11th Feb 2007 23:27 PM

      刪除
    3. re:迷

      ohhh…謝資料…我真係唔知浮世繪係隊點樣既樂隊…
      側田唱得,但歌悶,個人覺得衛蘭都係一樣,有歌藝但永世唱悶人k歌…浪費了他們的嗓子…

      11th Feb 2007 23:29 PM

      刪除
  15. 「枉有千言萬語講枉有千行情淚淌」係"雨季不在來"呀
    "寶貝甜心"係"媽媽是小學四年生"主題曲. 湯記當年出道作就係同歌神張合唱"相思風雨中", 係寶記幾朵小花之一, 同期小花應該仲有王馨平同劉小慧, 我仲記得佢地唱美少女戰士同學生哥呀...不過美少女應該係冇左蘇太份, 加左周慧敏的說.

    我都同意陳曉東唱歌係唔錯. 你睇我唱佢首"心理遊戲"就知我buy佢啦. 雖然佢玉男期有點惡頂(我當年最憎就係玉男玉女, 唔靚唱歌又唔掂果d仲係度玉我就更憎), 但係後來出果d"劃火柴", "什麼都會變"果d都幾好架

    11th Feb 2007 14:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 美少女係湯寶如、玉女敏和王馨平嘛…無蘇太份,佢係有份唱「熱力節拍wobumba」,同佢老公三人組、關淑怡(個人覺得佢同呢隻歌好唔夾…)和湯寶如一齊打藍球…
      嗰一水寶記小花個個樣靚之餘歌藝都唔錯,唔係後來偶像潮啲恐怖得個樣model可比,佢地個個人都有一兩首令人難忘的金曲,都算係咁架啦…
      陳曉東我好buy架,玉男年代的「猜猜猜」,唔忘佢個樣齋聽真係好得﹗後期的「簡約主義」和「這就是生活」有一水直頭係本人icq info。不過佢最後還是閃咗返大陸拍劇…講咗話出碟出咗十世都未出…嗚…
      我真係唔睇亞記架,寶佩如有咩歌我真係唔知的說…

      11th Feb 2007 23:33 PM

      刪除
    2. 蘇太當年係學生情人嘛, 鬼咁靚女, 以為佢實會跟埋d有錢佬啦, 點知係做左蘇太, 好野!

      關淑怡同"熱力節拍"真係格格不入...當年佢獨領潮流極之前衛又偏鋒, 突然叫佢o係度同d青春偶像打籃波...佢個樣又成熟喎...但係而家人到中年, 反而感覺不老, 神奇!

      其實陳曉東唔做玉男果期我開始buy佢, 我不嬲都唔覺得佢勁靚仔, 但埋後期佢唱歌真係有長進... 反而大眾不太受落, 真係鄧佢慘.

      sammi姐果首叫valentino, 其實果期我都好鍾意佢, 差d成為長期粉架啦, 但係自己成粉不成, 仲搞到個妹成左粉囉...撞鬼咯.

      馬小生個頭開得勁差, 個slogan"他不是黎明, 他不是李克勤"真係為禍不淺, 講靚仔又不及黎天王, 講唱得又唔夠克人...不過算啦, 佢而家都坐正小生位, 搵到兩餐算係咁.

      戴家姐妹花梗係有熱誠啦, 唔好唔記得佢地老豆係邊個. 不過隨住入行方法日多, 佢地老豆而家都冇人跟佢學唱了... 講真有幾多真係為左學唱先跟佢, 擺明係因為想發明星夢啦.

      秋怡姐同張生真係好多合唱歌, 情侶檔嘛(諗起阿ron同mandy添, 不過冇人地咁成功), 我記得佢果期好似係叫"得意少女"的說...

      >>袁潔瑩…白瓜牛個廣告可能係佢代表作呢架…
      咩係白瓜牛? 我只係記得豐胸果d

      諗諗下d新秀撈返一年半載二打六都唔係話唔好. 跑下碼頭, 見下世面, 好過一朝得志, 語無論次. 明明自己唔識野仲聲大夾惡, 隨時俾人笑. 不過而家d唱片公司搵錢至上, 邊有咁多時間俾你浸?

      算啦...paul少點落力, paul嫂都應該係咁上下...
      正如eric哥點落力...eric嫂唔o岩呢d, 就係唔o岩架啦... 話實我向來又唔覺得eric嫂有何過人之處, 講聲真係不及容天后喎, 歌呢...一般啦, 我只係記得什麼wu bom ba wu bom ba...同小室徒弟囉. 我覺得係d人成日諗住鋤強扶弱, 其實當事人條件都唔係好突出.

      真係似林青霞o既, 咁多年來, 得一個張柏芝. 不過呢個a貨做戲真係掂, 又唔會就住就住, 已經冇人成日提住佢似青霞姐了. 所以話成日活o係其他人影子之下唔會有出色

      12th Feb 2007 09:39 AM

      刪除
    3. 嘩,blue大大你個留言可以獨立成文囉﹗
      蘇生當年有so boss之稱,都唔野少架,我地外人唔知當事人喜歡阿旺定so生多,光以事業計阿旺當年當黑,當然係so生形勢好啲的說…。話時話,so太當年首「急色鬼愛出位」都好出位的說﹗
      關淑怡係「熱力節拍」個mv度hip晒hop著藍球衫打波真係好攪笑,當年佢花樣年華做呢啲後生仔野真係好似你咁講格格不入。而家嘛,佢真係keep得幾好喎,睇佢個演唱會啲衫性感又形,唱歌仍keep都夠氣,以佢咁多年無唱呢講真係唔錯的說﹗
      哈,陳曉東玉男期我ok buy架,應該係被「初戀無限touch」影響咗…話實佢當年純情形象唔係人人頂得順,不過啲歌真係幾得,快歌慢歌都唔錯﹗係後來唔知做咩無啦啦走去狂野(我懷疑係謝lemon出道之故…他的第一首「萬誘引力」走狂野男路線的說…),幾首「急凍心靈」、「心理遊戲」反而唔正常,變咗笑歌…
      sammi首「valentino」本人熱愛架﹗佢係華星金毛強年代我幾熱愛佢,過咗華納啲歌勁k,反而唔係本人杯茶,嗰一水我反而buy陳kelly啲「風花雪」…
      馬小生上年套「鐵血保鏢」本人好熱愛的說﹗佢唱歌唔錯,不過初出道啲歌公式化咗啲,唔太有印象,最記得反而係「新細胞時代」﹗哈哈。近年佢啲電視劇主題曲又唔錯喎,佢唱得極正常,尤其是有吳唱k嗰啲對比…
      戴家姐妹花,尤其是阿妹,不停轉名不停出碟,屢敗屢戰屢戰屢敗,誠意可嘉,不過星運如此有個名唱歌老師阿爸都無用,唯有專心和鄭嘉穎罵戰吧﹗
      阿ron同mandy當然無秋怡和至lum咁紅,前兩者啲合唱歌我只識一首「messenger」,hit的程度完全不能相提並論。對於英記捧人的誠意本人深表敬佩,但眼光就不敢恭維…
      袁潔螢個豐胸確係經典…啲影好似畫上去咁…
      新秀要做幾年二打六其實都有好處,起碼有時間執好晒先出發,就算唱唔紅都可以develop到第二啲求生技能,唔唱可以演戲,且看當年新秀幾多而家做戲拍劇,生還率高過後來model轉歌手的新人多多聲﹗
      paul嫂而家連戲都少了,係咪等做黃太?
      eric嫂嘛,尤記得佢當年係勁歌總選表演小室作的大作,佢唱得緊張不過ok,但歌舞就…日本小室家族的歌手個個除了得小室創作hit歌外,仲有好多係從小就接受演藝訓練,安室嗰啲直頭小學五年班就被train,就算無小室呢個brand,一樣可以sell歌精舞勁。反觀佢來香港選的幾個so called徒弟,學幾個月藝就話出碟,成績當然唔可以相比。同埋呢,小室的歌melody同港式歌曲好唔同,無明顥前段chorus,港人應該聽唔慣的說…
      柏芝家陣忙住等生bb,都唔得閒拍戲了…

      16th Feb 2007 12:33 PM

      刪除
    4. 冇計啦, 有野八點可以唔預埋我果份啊?

      我都覺得關淑怡好神奇. 我當年都鍾意佢架. 佢呢個case俾左一個啟示我, 就係我而家雖然童顏, 但難保有一日變老餅樣...嗚嗚...

      感覺上阿旺同boss so都係好架, 劉小姐得到佢地兩位垂青都算係咁啦...不過佢地內情係點邊個知, 而家大家都幸福, 都不錯了...
      "急色鬼愛出位"我都記得喎...有紅番嘛,下次不如call返首歌出黎唱..(又黎騎呢?)

      我都覺得陳曉東突然轉呔搞狂野好騎呢, 果陣佢個勢係唔錯, 根本不需要賣肉救亡...唔知佢發咩神經. 後來佢正常返d歌真係唔錯架.

      sammi o係華星金毛果期我係好鍾意佢架, 但係佢走左華納之後開始大紅就唔鍾意了...嗚嗚

      ron同mandy....點解佢地可以好似冇練過歌就出黎唱呢...早兩日睇勁歌, 佢地o既唱功真係嚇死人. 乜英記搞到分功咁仔細, 唱得o既真係完全唔睇得, 睇得o既就唔俾佢唱得?

      我都覺得華星o既做法都ok, 起碼有d做電視都叫有條路行, 好過唔知去左邊.

      而家香港小室徒弟只係得返陳敏之有撈下, 其他....都冇興趣深究佢地去向. eric嫂其實真係好平凡...
      paul嫂咪成日話出碟o既, 出極都冇o既...不過我個人認為冇都係好d

      16th Feb 2007 13:51 PM

      刪除
  16. and then
    寶佩如姐姐o既代表係係"亂馬1/2"o既主題曲, 不得不提

    11th Feb 2007 14:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢句而家睇番都仲係覺得好爆炸﹗

      刪除
  17. 張衛健92年先出個人碟咩?咁遲?﹗當年佢首改俄羅斯方塊的歌(唔記得歌名)

    首歌名叫戀愛遊戲

    15th Jul 2008 10:24 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢新秀完好似真係無出碟喎?(唔計兒歌…)
      中間係拍咗幾年戲,應該《龍兄鼠弟》一水紅咗就在華納出碟…若然我無記錯的話…

      15th Jul 2008 22:07 PM

      刪除
  18. 曾仕賢未蒸發,只是轉型,用英文名Jason在港台做DJ

    30th Jul 2009 16:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該係先做dj之後出過一陣碟,但後來連港台都無做了…
      之後有無喺第二度做dj我就唔知了…

      31st Jul 2009 01:40 AM

      刪除
  19. 姚琇玲未蒸發,現時在「愛情研究院」節目中負責塔羅牌環節。(姚琇玲之前叫姚安娜,有看閃電傳真機的小朋友應該記得她叫ANNA姐姐)

    30th Jul 2009 16:41 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢耐不耐都有以占卜師身份出吓鏡添…
      上文講既都係出唱片的新人嘛,咁佢無唱歌了,理論上都算係喺歌壇蒸發了…

      31st Jul 2009 01:42 AM

      刪除
  20. 陸家俊點會蒸發? 他就是I Love you BOYZ的少爺占(仲有現時叫阿奴的蔡興麟)

    30th Jul 2009 16:43 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. i luv u boyz係玩《廣播道fans殺人事件》入面陸家俊和蔡興麟個名吧?
      呢兩位哥哥都無出碟啦喎…

      31st Jul 2009 01:43 AM

      刪除
    2. 個名咁俾人玩完又完死唔去, 某程度上你都可以話佢未蒸發o既...個名

      佢地個名自從係廣播度fans殺人事件留名後都已經係打不死啦.

      30th Jul 2009 23:45 PM

      刪除
    3. 個名梗係未蒸啦,細個的小朋友唔知出處架,以為陸和蔡就係i luv u boyz既藝名囉…哈哈…

      31st Jul 2009 01:44 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD