2010/03/26

我愛舊歌之9394

本來我係想搵最近既心頭好:張立基中森明菜,點知竟然搵到呢兩隻碟…救命呀﹗係我搵咗好耐既古生DEBUT碟《愛的解釋》呀﹗

好了,是粉絲興奮發癲時間,小心慎入呀﹗
嘩﹗啲歌名長到丫(可比洪小白這張碟既歌名…其實前輩郭城城早期喺台灣出既幾張碟歌名係更長﹗)…而啲歌名既字體…好times new roman和新細明體,which is係我打死都唔會既字體…不知何解我不喜歡呢啲default字體…

一返屋企就rip嚟聽,其實啲歌都幾娘幾老套吓既,或者係第一張碟想走穩陣路線掛,最好聽既兩首《愛的解釋》和《藍天與白雲》咪就係plug咗囉﹗但其意義是…等我儲番個collection呀﹗而家好似圓咗一個十幾年既願望咁﹗(呢隻碟係94年出既﹗)更開心既係,去二手店淘親寶都見呢隻碟要百幾蚊,今次居然俾我見到75蚊﹗老闆仲減咗5蚊俾我呀﹗好開心呀

啲歌老套,封套內頁啲相都好攞膽… (攞膽程度可比文中貼既那張舊碟…嘩…真係好驚…)…

不過比當年既我一出即入貨,可能我會高呼:好可愛呀﹗咁囉…

好了,鄭天后雖然不是我杯茶,但佢從初出道既少女盧婉茵(個假髮郁仲幾似衛蘭添喎﹗)轉型為金毛強那水啲歌真係好唔錯吓,首《Valentino》 和《不來的季節》我搵咗幾耐呀﹗(《不》喺鄭天后最新既演唱會有唱,個intro仲加強中國風,好正啊﹗攪到我心癢癢想睇吓添…)

嘩,成碟都係好野﹗只係58蚊﹗我愛華星﹗救命…啲快歌係爭首《十戒》咋﹗別過界…別見怪…伴侶有十戒… (謎之聲:話唔鐘意但當年係聽得好入神既…話晒金毛強係當年型既指標…)

歐陽應霽﹗﹗﹗﹗

得閒去吓二手店淘寶真係樂趣無窮…希望下次有mood去時可以入到Norman和菜姐既碟啦…

******************************************************
同場加映:
《Valentino》鄭天后 (呢首我覺得可以同Face to Face既《情迷Milano》一齊聽囉…)((當時天后個樣真係超似盧婉茵囉…粉絲唔好打我呀…))

《不來的季節》,初出道既鄭天后走溫柔(有隻碟仲玩性感,幾驚吓既…)路線,估唔到會有首咁中式小調既野…話時話,鄭天后同錢小豪合拍那套《大頭綠衣鬥彊屍》既主題曲同插曲《痴心等待》和《總算為情認真過》都好好聽﹗又真係唔睇唔知,呢部劇係李添勝監製的說﹗

以上﹗~晚安﹗

另一篇:突然懷舊之鄭天后篇

8 則留言:

  1. 《總算為情認真過》好聽呀。佢VALENTINO嘅化妝都係呢...啲鼻嘅陰影的確勁,仲有厚厚嘴唇添。之前仲過N年前COCO李玟嘅MV,都係咁嘅妝!!
    古SIR嘅相,好經典呀。

    27th Mar 2010 00:49 AM |

    回覆刪除
    回覆
    1. 九十年代係咁架啦啲look,仲要頭喎…而家睇番係超驚…特別係古裝片,啲眼、鼻影打到黑麻麻咁,好好笑…
      古sir嘛…就係經典先post出嚟同大家分享嘛﹗

      27th Mar 2010 22:34 PM

      刪除
  2. 唔係想掃你興,但我有見過呢隻KKK 在二手店賣二十蚊,而且好新淨。但其實我都見過呢隻真係絕版碟個價一直都企得好硬。

    行二手店當然都是我嗜好喇。

    27th Mar 2010 09:21 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都無計啦,因為見到廿蚊隻碟那個是你不是我嘛﹗
      不過70蚊都平過百幾蚊成半,我都好滿足架啦﹗老闆話絕咗版,所以間間店都企硬百幾蚊啊﹗
      得閒貢吓就有新發現,特別係儲得番啲心頭好,那種開心好難形容的說﹗~

      27th Mar 2010 22:36 PM

      刪除
  3. 華星出了很多張SAMMI的精選碟, 你可以留意下"是時候新舊對照18首"那一張, 裡面除了有十戒之外, 還有娃娃看天下以及薩拉熱窩的羅密歐與茱麗葉等好歌...

    28th Mar 2010 16:09 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這張碟仲係新碟時我dub過啦~
      不過這一點我既目標係《valentino》和《不來的季節》嘛,搵碟時我個心諗住一見到有齊呢兩首就俾錢﹗

      29th Mar 2010 22:57 PM

      刪除
  4. 我都有sammi哩隻碟喎...

    十誡係另一張碟裏面... 個張我都有.不來的季節個張我都有!

    不過之後個d就唔多得了...

    2nd Apr 2010 11:29 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最buy佢初出道去到轉金毛強那水既歌…
      之後那些我覺得佢掛住玩形象和玩緋聞,啲歌無咁好聽啦…那個鬼佬腔幾係梗耳既…
      粉絲別打我﹗嗚…

      3rd Apr 2010 18:57 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD