2010/03/14

幸福天后~Kelly媽

其實…和容天后一樣,陳天后我只喜歡初出道幾年既佢(同埋啲歌)…之後嘛…硬係睇唔順眼…(謎之聲:我越唔意係會越紅架喎﹗)

舞吧舞吧唱出功架﹗飛奔的天馬﹗~~~~


《打開天空》確為我等帶來相當既娛樂(見呢張碟:萬X路RED HOT HITS)~~從旋律裡講說話~而其實四人之中,女子組我係比較鐘意邱穎欣(我好似講過好多次﹗﹗哈哈),佢既《艷陽天》和《有你以後》新人嚟講真係幾有功架,又據說邱小姐係千金小姐,出唱片只係玩票,年初既頒獎典都沒有去,要其他人些牙埋佢唱既部份呢…

《火熱動感啦啦啦》年代始終係久遠(雖然作為郭迷既我係細細個就聽…),同學們都唔識嘛,而這首《打開天空》大家就有共鳴和回憶啦﹗

又講開又講,睇番個MV,見到三位陳氏族人既發展真係幾感概的說…(呀,我又諗起天后為了不做四人中最大那個所以將年紀報細一年了…)

初出道既陳天后被譽為王菲和林青霞混合體,但我點睇都覺得似鄒靜囉(據說陳天后曾為此事而黑面的說…)…umum…耶﹗我愛夏日長~~~~哈哈哈。anyway,初出道時陳天后一頭短髮,cool cool地既外型勉強有點王菲feel吧(會唔會被陳天后粉打呢我?﹗)好了,當年既我頗喜歡陳天后這種氣質既,就dub(係,係dub既…)了《打開天空》隻碟來聽,喂,不同於邱穎欣既抒情歌風格,首《醉迷情人》係酷酷又有型的﹗

當年無啦啦迷番郭城城既我係專登去睇《仙樂飄飄》,於是就愛屋及烏聽埋陳天后隻debut碟(是叫《一切很美只因有你》還是《醉迷情人》?),呢隻碟係翻兜了《打開天空》和《仙》片ost既歌,都幾慳水慳力的說…不過唔緊要,當年買碟緊要過食飯既我還是買了…當中很喜歡這首《我會掛念你》,送機用一流﹗我會掛念你~~~~當星光優美~~~~~陳天后也不止一味cool既…(另,碟中另一cut《唔關你事》活用度都很高既﹗哈)

啊…我又好喜歡《風花雪》個封面…呢隻碟啲歌又係相當不賴,又,當年雷仲得啲歌又真係幾得…(雖然唔知佢有無抄歌啦吓),《風花雪》好似係曼克頓信用卡廣告歌(好似係有啲tieup,exactly唔記得了…),差不多時期蘇永康又有呢個信用卡既特約節目主題曲《深夜宣言》喎,讓我覺得首歌同張卡都好stylish…大個一定要申請﹗但到我申請到既時候…佢就係商台show既儲分工具,一啲都唔stylish囉﹗

《懦弱》係《風花雪》同碟sidetrack(定主打呢?我唔記得啦…),好喜歡好喜歡呢首歌,當年唱k必唱…原因不明…(mv內陳天后個妝好得人驚地濃…囧)

啊,我覺得容天后和陳天后都係講野不行的…

點解呢首和"乾"合唱《紀念日》無mv睇架?﹗"乾"當年有乜歌我已經唔記得,淨係記得呢首,但我個人比較喜歡和鄭中袖合唱既國語版《製造浪漫》…(我認真到連國語碟都唔放過架﹗第一隻國語碟既《我不以為》和《青烏》都幾好的說…)

如果我無記錯既話,收錄《Lover's Concerto》隻碟應該係《我要看齣戲》同碟,而《我》係一首相當經典既cult歌,也是一期唱k必唱既…而呢首《Lover's》好喜歡個鋼琴background,舒舒服服既…

應該係2000年上下出既《Take my hand》,不知何解會買了隻《花花宇宙》,但我唔鐘意呢啲懶係dance beat既歌喎…咁咪煲《take》呢首抒情慢歌…比起再後期既hit歌,呢首啲詞係無咁突兀,個感覺襯番陳天后既高貴feel嘛…

和馮大導合唱既《北極雪》,也是我覺得好好聽既國語歌﹗(其實我覺得很這首很適合做迪迪尼既主題曲…)

我係神心到連陳天后既日文碟都聽埋架﹗久聞她曉日文嘛,但睇某集她上kinki既節目…啊…umum…會唱和會講係兩回事囉…呃…

這首《Ask》日文版係某年勁歌總選陳天后得女歌手獎後唱既,一聽就好喜歡,廣東版反而無乜feel,近期黃偉文哥哥有篇詞人背後既文講起先知,原來佢份詞係講社會問題架﹗我一路都以為係普通怨情歌咋喎﹗

*****************************************************
選既全部都有番咁上吓年份了,係呀,我真係buy以前既陳天后多啲,你睇我都唔似會鐘意聽《希望》、《他約我去迪迪尼》那些歌吧?﹗

佢都係集體回憶~陳曉東 (順便推吓陳小東先~)
[今期熱播﹗﹗﹗]勁歌熱舞陳曉東《SO HOT》

我看勁歌頒獎禮… (其實我是越來越頂陳天后既言論唔順,佢和容天后都需要經理人為她們修飾一吓囉…)

8 則留言:

  1. 我同意, 佢係同鄒靜樣囉...
    張柏芝先似林青霞呀!!

    同埋我一向都好唔buy佢, 真係唔知點解...我呢排係度玩懷舊竟然完全提不起興緻聽返佢d歌...


    14th Mar 2010 23:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你說得對﹗哈哈…呢個時候要唱容天后既歌…
      謝太真係幾有青霞feel,特別係《蜀山》…
      佢啲歌老實說係早期幾張碟好聽…我個人覺得,後來雷仲duck啲dance beat歌我覺得好嘈…好難頂…

      27th Mar 2010 22:22 PM

      刪除
  2. black lab19/4/12 15:57

    邱穎欣當年話到明暑假出完《打開天空》隻碟就會返美國繼續讀書,所以之後一切宣傳活動、年尾頒獎都全部缺席;至於係唔係千金小姐就唔知喇。
    15th Mar 2010 09:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得《打開天空》plug緊時睇報導講過邱係千金小姐…不過都唔緊要啦…反正佢都唔想…唉呀…
      我覺得佢幾首solo都好好聽呀﹗

      27th Mar 2010 22:23 PM

      刪除
  3. 佢唱歌把聲唔錯, 但講野把聲 ...... 嘩 !!!
    16th Mar 2010 07:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢把聲…哈哈
      佢既言論有時都幾令人o咀…有點讓我諗起「何不食肉靡」之感…

      27th Mar 2010 22:24 PM

      刪除
  4. 《Lover's Concerto》係一隻叫"情人選"的精選入面的, 曾幾何時, 我都係kelly忠實fans, 隻隻碟都買, 但佢近年d歌.........其實唔係佢唱得差, 而係到左咁ge級數, 唱的歌好似仲比以前保守,好似唱翻九十年代的歌咁..

    20th Mar 2010 00:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀﹗係呀,《情人選》﹗我覺得個cover黑白相影住佢著黑色短裙坐喺度晒長腿影得好靚架﹗
      我對佢既分水嶺係《東京攻略》,呢部戲之前我真係覺得佢型,之後就開始貴婦和等嫁feel,志不在戰,啲歌又有點行貨…就係咁囉…

      27th Mar 2010 22:27 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD