2007/01/16

我看勁歌頒獎禮…

香江四大頒獎典禮,新城一如以往狂派獎,獎派得越多可看度越低,今年直頭無睇;最精彩的應該是叱吒,台上台下的歌手高層個個都突然感性(喊)和突然有文采(金句連連),今年喊包和金句少了,好在有個抄衫事件保持注目度;港台的應該一如以往標榜自己多麼公正多麼持平,都係得閒先睇;現下看了三個頒獎禮,個人覺得最精彩都係無記的勁歌,節目編排和口號(咩真音樂)落差之大已夠奇趣,歌手賽後你一言我一語更精彩…看來可延續到廿七號港台頒獎禮呢﹗

天后眾生相
容天后叱吒抄衫事件完全係講多錯多,之後又無啦啦被曾先生係勁歌賽前玩,有人說這是陰謀論想炒高節目注意度云云。姑勿論係唔係,台上容天后木口木面對住曾先生左一句「祖兒姐」右一句「最偉大的容祖兒」,總算無再失言,否則她被扣分中的印象分真所餘無幾。看來英記真係要攪個口才訓練,學好三年,學壞三日,建立形象都係一樣,講錯一句可以好大件事…

陳天后,據報導說她專誠從國內返港出席這個她唯一俾面的頒獎典禮,坐足一晚只得一個「亞太區最受歡迎女歌星」獎,看賽後天后的發言,只能說…天后的氣量和資歷好像不相稱喎﹗係人都知無記從來都係多勞多得,又實行人不到獎不到,老實說從節目中見到天后的身影…真係唔多…,雖然我都好少睇星期六的慈善騷。另外,再造馬都要歌曲有一定流行程 度,天后今年和阿姐有首合唱歌《自由女神》,係幾hit(起碼本人去唱k時隔離左右房都有點﹗),但有更多比其更hit的金曲;她今年推出的唱片…真要找回song list看才知有甚麼主打歌,最記得只有金x尊廣告歌「幸運是你我誕下來…得到天的厚愛…」…。天后,需知香港是個要人在才能宣傳的怪地方,在有更hit的金曲和有人更多勞多得下,現在的賽果也很正路,事實上陳奕迅的歌曲流行度是高很多,實在怪不得得獎結果有此天壤之別。

望著陳天后其實都有點唏噓的感覺,打從《打開天空》開始,挾著「王菲x林青霞」入樂壇的陳天后歌藝雖不算突出,其型女路線總算殺出一條血路,星運扶搖直上,當年本人亦有幫襯她的唱片--尤愛《風花雪》一碟﹗~近年她給我感覺是唔志在,慢歌千篇一律,快歌總覺在copy全盛期的跳舞歌風格,形象不復當年的型—反之越來越貴婦(那個金x尊廣告居功至偉﹗),她可能要多謝容天后年中的抄泳衣作舞衣事件令她又多了個見報機會。總之,長江後浪推前浪,不進則退,只能嘆句莫奈何﹗

楊天后是輸獎嬴風度,無記沒像商台般雪中送炭,終於她乾坐整晚,論慘的話她(也許Hocc也要)應該比陳天后更陰功。姑勿論她全場高高興興替人開心是真是假,總之出來嬴了體育精神,再為來年舖路。

真音樂
司儀崔先生真係人如其姓,當曾先生玩得入神時他就不倒催停佢老人家,成個節目變成《勁趕金曲》。留在最後才頒的「金曲金獎」應該是大獎中的大獎,還得請高層出來頒足見其份量,但這獎的得獎者偏偏不能好好的唱完得獎作品,多年來都是獎到歌手手中就出end roll,歌手唱得一兩句直頭做廣告,金曲金,究竟有幾金?﹗

第一次從《Don't張西望》看到勁歌口號真看得我眼突,《勁趕金曲》真的推動音樂嗎?﹗多勞多得和人到才有獎的政策可以如何推動樂壇?﹗不過,還是要感謝無記的,他們為樂壇提供的新血質素高了,經過前兩年的吳小生周小姐突擊樂壇後,今年仔女代表廖小姐唱得有板有眼,起碼不會聽得膽戰心驚。

另外,從劉華uncle得獎是唱live讓我感到勁歌的功德無量,記得多年來他在頒獎禮都是咪咀﹗不過這不是重點,重點是劉uncle賽後發表的鴻圖大計:囊括「最受歡迎男歌手」、 「亞太區香港最受歡迎男歌手」和「金曲金獎」,有此大志實在其志可嘉,努力啊﹗不過如果實現此宏願的是陳醫生巨基…甚至是張敬軒我會更期待…

一直都想知無記如何界定「亞太區」的定義,聽名「亞太區」好像勁過就咁「最受歡迎歌手」獎,但事實「亞太區」只是失落「最受歡迎」的安慰獎,看陳天后拿得幾唔高興就知。未知無記會否如新城整個「全球勁爆」?又或若港台整個「全球華人」,個名勁啲等個獎份量大番啲,再唔係索性如叱吒般整個「我最喜愛」的「乖仔乖女」,好似玉女掌門人話齋開宗明義係高層至愛,意義係咪大過「亞太區」人民至愛呢?

廿五
某晚看了回顧勁歌廿五年的節目,看著梅姐唱《熟女》和哥哥唱《側面》,雖然慘被剪成crossover版還是看得津津有味,印象中當晚好像是哥哥第一次現場表演《側面》,現在看仍然精彩。回想小時候個個星期都要看《勁歌金曲》,又要睇《周末任你點》update新歌情報,六點半新聞前更要睇《金曲挑戰站》, 但這節目年代越久,建樹越少。現在?自從《勁歌金曲》變了遊戲節目後…好耐無睇過了,雖然,我知現在主持的是At17,同埋無遊戲玩和要唱現場了。

相關報導:
祖兒志偉泯恩仇要隨緣
陳慧琳呻正東 弱勢社群 無線安撫金牌 天后遭殃僅獲一獎

2007筆記:我看勁歌頒獎禮…
2008筆記:1月3睇勁歌
2009筆記:2009年度十大勁_歌金曲頒獎典禮
2010筆記:從缺…
2011筆記: 《2011年度十大勁歌金曲頒獎典禮》笑談
(14/2/12後按:這一個2011年度的更爆炸呢﹗)
2012筆記:《2012年度十大勁歌金曲頒獎典禮》笑談
2013筆記:2013年四台亂頒頒獎典禮
********************************************************
昨天放工快快步到書店買了《Why we blog?點知日記咁簡單》,發現目標後見有個女子正在打書釘,唔知佢係咪一百個blogger其中一個呢?

在此多謝編輯大大們,揭到自己有份的一頁時見到一大張梅姐相片﹗貼心得令本人感動落淚呢~

另一篇:奇妙的距離感

30 則留言:

  1. 崔建邦真係....無線乜冇人用到咁緊要呀?

    陳天后我知佢搞什麼囉,除左金至尊都唔知有乜歌. 如果佢得有金曲獎第一件事就一定要多謝金至尊啦...

    你講起吳小生, 我都唔知佢以前真係跳舞出身. 佢唱唔掂都算, 連跳都成隻蛤(也母)咁....

    16th Jan 2007 14:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無記一嬲都係鐘意邊個就會不停見到佢,君不見上年的連續杏兒攻擊?﹗崔先生可能正被力捧成為未來金牌司儀~tbb月曆佢同視后同樣出現係1月嗰頁…有玄機呀﹗
      如果陳天后都可以拎到金曲…無理由千fa無﹗(我認我偏心千fa~哈哈),hocc也不致只得一首金曲…不要轟唱片公司了,我相信佢地已好努力搶個亞太區返呢…
      吳小生…我一見到佢個味癲拉麵廣告就想笑…同埋…台慶佢同林峰既歌舞…我覺得林小生跳得仲好睇呀…

      16th Jan 2007 16:07 PM

      刪除
  2. 陳天后可算是她由出道到現在我都不喜歡的女歌星, 一來我並不覺得她美, 不過這只是本人的意見, 而且她唱歌不好聽, 我有睇報紙話佢唸住黎掃獎, 但我唸唔到佢掃咩獎囉, 有咩歌呀, 我真係未聽過, 成年人影都唔見, 仲想點呢, 人地都叫比番個亞太女歌手, 算係咁la, 我唸佢老人家都係叠埋心水嫁人好了...

    楊天后我都麻麻架, 不過我都佩服佢0既體肯精神...

    曾生講野係口臭, 不過他的功能就係口臭, 唔係個show點會好笑, 不過最攪笑都原譚校長, 出場次數勁多, 又攪笑..

    最後就係側田, 擰獎擰到傻下傻下, 但paco就笑得好開心, paco應該做了唔小野啦....

    16th Jan 2007 15:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你果句話陳天后"佢老人家疊埋心水嫁人"真係十分應棍的說
      楊天后係高人黎, 小心小心

      16th Jan 2007 15:53 PM

      刪除
    2. re:晶晶

      其實我幾欣賞初出道的她…風花雪隻碟我係狂聽嗰隻~佢呢幾年…咪就係不進則退…今年除了年頭的「自由女神」我真係唔覺佢plug過咩歌,想拎金曲真係好掹喎…
      據報導說佢想拎埋女歌手獎(唔知係咪最受歡迎的一個)就宣佈結婚嫁人嘛…
      楊天后…hehehe…我好欣賞的說…加油啊~~~
      衰衰的我幾鐘意睇曾生寸貢貢,除咗上次月米高嗰次,真係衰格咗~全晚佢同校長你一句我一句真係好鬼好笑…不過溫拿出現次數未免太多,我懷疑佢地個演唱會無記有份攪production,唔係點解呢期個個節目都見到佢地?﹗
      側田個個獎都問係咩呢,可能係發緊夢﹗

      16th Jan 2007 16:13 PM

      刪除
    3. re:blue

      以陳天后現時的歌曲質素真係好難再創高峰架喎,你睇克人都要整個演奏廳啦…

      16th Jan 2007 16:19 PM

      刪除
  3. wa你真係唔好講番出黎, 阿陳生首愛瑪士小姐, 到而家都可以笑到我爆肚, 一定要跟埋個mtv黎睇架!

    [引用] | 作者 | 16th Jan 2007 15:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻啦泰林"賣飛佛"先係王道呀!!!

      講開古生o既"今期流行"都係正到無倫~

      16th Jan 2007 15:53 PM

      刪除
    2. re:Cherrie

      唔好話呢首怪歌,明明正經的「別怪她」我都聽到笑…

      16th Jan 2007 16:14 PM

      刪除
    3. re:blue

      講開賣飛佛一定要有johnny "deep"~~~~
      古生呢首一定係經典中的經典,今期流行流行"追命林琴"…當年唱k必點架﹗之後的mr. cool完全不能相提並論﹗

      16th Jan 2007 16:19 PM

      刪除
  4. 全晚我最喜歡的環節 - 譚校長唱 愛情陷阱 = =

    可惜亦最係我最討厭的環節, 因為校長未唱完就去廣告!!!

    16th Jan 2007 15:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 全晚可以與倫伯匹敵的只有蔡琴姐姐…
      好多歌手未講完感想就被逼去準備…我懷疑叫歌手坐係台上其實係想佢地快啲到司儀處拎獎,減少步行時間overrun少啲

      16th Jan 2007 16:16 PM

      刪除
  5. "回想小時候個個星期都要看「勁歌金曲」,又要睇「周末任你點」UPDATE新歌情報,六點新聞前更要睇「金曲挑戰站」"

    你有這麼「熟」嗎?不像哦!

    16th Jan 2007 15:54 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. umum…我幾歲就開始迷偶像嘛…嘻嘻…
      呢個狂煲電視行為去到中學的年代…周末任你點後尾好似變咗sunday新地帶定唔知咩名,好似幾年前先正式摺?﹗

      16th Jan 2007 16:22 PM

      刪除
  6. 古生首"今期流行"固然經典, 但唔好忘記"我沒有女友"亦都係技驚四座的說!

    杏兒做戲都叫做ok, 係肥田套戲爛之嘛. 崔生都不知佢主持什麼, 講野又爛又唔好笑! 求其咪搵邱凱敏果d出黎, 起碼人地講野都得得體體, 唔會學似佢講埋d爛gag呀!

    嘩...如果陳天后真係想拎埋乜乜女歌手獎收山嫁人就貪心左d喎, 佢知唔知佢今年真係冇人知佢做過d乜架?

    16th Jan 2007 16:45 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 死啦…我沒有女友…唔識呢隻歌添…我反而記得男朋友…"回答我可不可以暫時讓我講出感覺後…才真說你有男朋友…現在便要嘔﹗﹗"
      anna好係朱慧珊嗰啲大方得體,不過太正經,可能係咁amigo所以想走灰諧路線…
      陳天后今年最成功就係那個造型可比比華利山廣告咁貴族的金x尊廣告law

      17th Jan 2007 20:43 PM

      刪除
  7. 你都分析得好詳盡喎!!

    成晚的感覺,就有幾個人在搞埋一D唔好笑的gag,得獎既唔願意得獎,冇獎既亦都唔係好稀罕,個個歌手心不在焉,節目就一味趕趕趕,目的好似唔係為頒獎,而係為趕及在十一點半完場,了左一件事咁!!

    做既辛苦,來既辛苦,都唔知頒黎做乜!!

    16th Jan 2007 18:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來只想寫天后眾生相,睇完啲報導後有感而發,點知寫吓寫吓越寫越多…攪成咁啦而家…
      我諗個節目就咁頒獎或播少少mv算,索性一個鐘攪掂佢,而家港姐都唔分兩次一次過選完啦﹗

      17th Jan 2007 20:45 PM

      刪除
  8. 哈哈,我看到陳天后在跟傳媒埋怨唱片公司沒替她努力爭取獎項時,我當時第一個反應是,拿不拿到獎是她自己的責任,不可以埋怨唱片公司。

    後來才想到,陳天后今次的話語真的是很不懂大體,即使大眾也知道獎項一向只是唱片公司的努力成果,和歌手跟本無關。但她也沒必要這樣開張明義的跟別人講吧。而另一方面,或許她是想借傳媒的報道,向唱片公司施壓吧,但這種手段絕對是低手所為。

    另,我今天也買了WHY WE BLOG回來了。

    16th Jan 2007 22:08 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只覺,如果自己作品唔掂又少曝光(台灣就可以成年唔見人都hit到歌﹗),再有power和同電視台關係再好的唱片公司都爭唔到獎架…
      睇完報導我會欣賞天后的直腸直肚,但佢既言論比我講得佢唔識大體,細路女咗,呢咗一定要有獎的話,千fa乾坐成晚咪要界梳化?﹗

      17th Jan 2007 20:48 PM

      刪除
  9. 勁趕金曲!!haha!好名好名!!

    令人好無癮呢, 好似聽推介鈴聲咁, 得兩句...

    16th Jan 2007 23:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如學金像獎咁播少少得獎歌曲mv片段算把啦…

      17th Jan 2007 20:50 PM

      刪除
  10. 廖小姐唱的實情的確唔差~起碼好個周小姐同賣飛佛
    好喜歡勁趕金曲~正呀!

    17th Jan 2007 02:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 以歌論歌胡小姐和廖小姐唱得ok,蛇小姐首黃瓜中的戀人就有啲恐怖(mv中她擺的pose亦娘得很恐怖…),周小姐和賣飛佛…都係拍戲把啦…

      17th Jan 2007 20:51 PM

      刪除
  11. 勁歌真係越黎越無聊~完全同好歌無關~@@

    17th Jan 2007 05:16 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我鐘意個節目slogan仲話自己推動真音樂…笑鬼死

      17th Jan 2007 20:54 PM

      刪除
  12. 算啦, 轉channel吧啦.
    依家3個都係為上頭板而做show既者.
    睇完, 笑笑未算.
    反正佢地列既10大歌, 真係放入mp3機都廢事.
    不如叫佢改做緋聞頒獎禮或者有d 機救返個收視既.

    17th Jan 2007 15:32 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家搶收視係得兩招:不和/緋聞…
      不過我係衰,明知佢悶又技窮都要睇,睇完又要鬧,係自己攞呢衰…

      17th Jan 2007 20:56 PM

      刪除
  13. "Kelly完騷後忍不住開火,炮轟所屬的唱片公司是弱勢社群,未盡全力為她爭取獎項...問到日後可會加倍努力?Kelly即語帶不滿說:「沒有用的!時勢已不同了,不是歌手努力就夠,公司也要努力,要一起努力才可!」" (自 http://hk.news.yahoo.com/070114/12/1zwm9.html)

    本來我對陳天后並無好感. 但也不特別討厭. 但係聽完呢個"弱勢社群" 的理論, 即刻無言...

    第一, 我真係一d 都諗唔起佢plug 過咩歌. 莫講話hit 過啦. 雖然話佢同無記有親, 但都唔係佢係咁而出隻碟, 就要無記係咁而搵首歌頒俾佢呀? 同埋, 佢唔好覺得拎奬係奉旨, 唔好覺得佢好努力羅. 講努力, 不見得佢努力過其他人好多喎... 佢咁不屑淨係拎亞太區, 佢知唔知我地有好多人仲不屑佢竟然有奬拎架...

    18th Jan 2007 12:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 既然她和陳醫生同屬一間公司,為何醫生有金曲獎她沒有?爭到(只是不落在她手中)又何以叫做弱勢社群?﹗
      要玩無記這個遊戲又唔願跟遊戲規則(雖然規則實在不合理…),你叫人家點比個獎你?﹗
      我都係睇番啲歌名先知佢隻碟有咩歌,真係唔記得…

      19th Jan 2007 11:24 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD