2006/07/28

[港劇]軟硬天師《黑白彊屍》

Long time no see的軟硬天師復合了,我暗啞底最懷念的組合是《黑白彊屍》。

(唔知《黑白彊屍》係咩?噢,那證明你是年輕的一群了…)

我算不上是軟硬fans,當年湊熱鬧買了餅《廣播道fans殺人事件》,貪點題歌得意有趣,成餅帶都應該好笑啦﹗已忘了為何和同學交換這餅帶,直至最近買番隻《軟硬聯盟》補償番當年的失落,《最後今天》原來係講蘭桂坊倒數踩死人事件,《鈴通天地線》講玩line,《愛式》講 咩係愛…原來都好深﹗不過我都係跟風而已,屋企聽港台的我未親身經歷過「三史必」、「皮縷裙」、「I teach you in a Spanish way」笑爆咀年代。所以今次他們復出我很冷靜,到琴日睇報紙知道他們請天黎張劉郭做嘉賓,啊,真夠90年代﹗為了那一首萬人大合唱的《流行曲》和黎張劉郭,遲啲出碟買來看看啦。

合久必分分久必合,一個又一個組合團隊復出搵錢,每次坐巴士時看到龍炳基教煮餸時,我都會妄想吓2006版的《黑白彊屍》會係點﹗(只係妄想吓…)

自出娘胎就痴住電視唔放的本人小時候已是電視汁撈飯,撈到唔食碗飯只懂望住電視,食到《歡樂今宵》都未食完。兒童節目當然係必看節目,但奇怪我對當時的《四三零穿梭機》全無印象,所有對兒童節目的回憶都來自後來的《閃電傳真機》(還有那首克人主唱的主題曲)。我僅記得的四三零事物有:周星馳和譚玉瑛姐姐係主持(係人都知﹗),首主題曲(我懷疑係後來啲兒歌集都聽返呢)和小學時(已做緊《傳真機》)重播的這套《黑白彊屍》。 

不要問我劇情如何,周星星好唔好笑,點解會有曾華倩,龍炳基又做成點(奇怪我一直記得他的名字)。時日久遠,除了記得二人角色是殭屍(廢話…哈哈),記憶幾乎係零。不過我倒記得黑殭屍周星星常整蠱白殭屍龍炳基和一件肥仔(星星果真有恰細路﹗),啲笑位係真 係幾好笑﹗為免令人覺得我講咗等如無講,找來以下一段劇情介紹:
黑殭屍(周星馳)與白殭屍(龍炳基)是殭屍一族的最後兩隻殭屍,彼此雖然終日針鋒相對,但卻相處融洽,同住一古老大宅內。一天,大屋來了一位保護古物研究會主席Beautiful(曾華倩)。她以研究古物歷史為生,為人和藹親切,充滿愛心,即使發現了兩者的殭屍身份,卻認為他們較人類還要有愛心,並與兩隻殭屍發展真摰的友情。可惜,黑白殭屍的外貌和生活習慣畢竟與人類不同,引起他們的鄰居譚博士(譚玉瑛)懷疑。譚博士專責尋找殭屍,欲把黑白殭屍帶回科學會作深入研究。隨著瞭解加深,並在Beautiful的求情和兩隻殭屍的真誠打動下,譚博士決定背叛科學會,協助他們把身份隱瞞。但科學會會否就此罷休?黑白 殭屍如何面對生死危機?Beautiful和譚博士又有甚麼對策,帶黑白殭屍逃出生天?
我懷疑,我之所以如此愛看周星星的戲是因為細到未懂事已看他的節目,潛移默化下不自覺覺得呢個哥哥好親切,對他的電視劇和電影未看都已有莫名的好感。當然, 當中很多真係好好睇,逢有記重播《家有喜事》、《國產零零漆》、《唐伯虎點秋香》、《整蠱專家》(四大至愛,當然有梅姐坐陣的《龍過雞年》都不能放過)等我都坐低一看再看,無記翻做《孖仔孖心肝》我又會錄低呢睇。可能我無留意,打從中學開始都無係無記再重溫到《黑白彊屍》的風采,出了VCD之後當然即時入購但又唔知放了在那兒﹗硬係無法坐低好好的看一次。

每次坐車時看到龍炳基煮餸我就想搵番呢套野出呢睇一次,但每次都尋遍不獲,激死人﹗
------------------------------------------------------------------------------
今天無意中搵到的篇「周星星之最」﹗來源來自台灣,我姑且試吓改番做廣東話﹗

所謂七大武器係:
1. 摺櫈(食神) 這個大家沒什麼異議吧 (七大定十大武武器之首,點敢有異議﹗)
2. 阿頭的善良的槍(逃學威龍) (《國產零零漆》都有枝相類似的,叫「蠱惑的槍」)
3. 拂拂拂拂拂拂…機(《大内密探零零發》) (呢套唔熟,唔記得)
4. 唐家寒鐵霸王槍(《唐伯虎點秋香》) (我鐘意唐伯虎啲詩詞歌賦多啲…)
5. 無敵整蠱箱(《整蠱專家》) (仲有誠實豆沙包和慚愧波板糖﹗)
6. 馬桶塞雙截棍(《賭俠》) (有呢招?我覺得賭聖拳勁啲)
7. 御賜尚方寶劍 (《九品芝麻官》) (仲要係明朝崇禎皇帝賞賜的﹗死未﹗)

所謂七大絕招係:
1. 「渣」X龍爪手(《鹿鼎記》) (太三級不好意思出街)
2. 天外飛仙 (《大内密探零零發》) (唔識…)
3. 大力金剛腿(《少林足球》) (雖然睇咗幾次,但在本人心水排名唔高…)
4. 無敵風火輪(《破壞之王》) (呢套無睇,唔識)
5. 巴黎鐵塔反轉又反轉 (《家有喜事》) (我鐘意玩泥時無啦啦咬斷手指隻假手﹗)
6. 還原靚靚拳(《唐伯虎點秋香》) (有呢隻拳就無人會整容了﹗)
7. 把你變個大字(《濟公》) 靠我們一致公認這是七大絕招之首 (無睇過,唔知…)

所謂七大劇毒係:
1. 我愛一條柴(《神龍教》) 發作時會對條狀物充滿反應 (唔記得咗個名添…)
2. 一日「陷」「包」散(《唐伯虎點秋香》) 一日之內武功盡失七孔流血而死 (味道仲好好添)
3. 含笑半步釘(《唐伯虎點秋香) 不能露出笑容也不能走一步路 否則爆炸而死 (真在係居家旅行,殺人滅口,必備良藥﹗)
4. 美國新藥 (《少林足球》) 別小看它魔鬼隊的贏球聖品 (無咩印象)
5. 化骨綿掌之毒 (《鹿鼎記》) 綠氣不能過手否則…….好悽涼啊 (海公公﹗吳孟達﹗)
6. 洋蔥(《食神》) 發作時會流淚還會在叉燒上滾來滾去 (有咩?)
7. 過期Cream (《整蠱專家》) (呢個武器…其實係唔覺意整咗啲過期的比整蠱之霸食﹗)

所謂七大美食係:
1. 甜在心饅頭(《少林足球》) (四兩撥千斤…)
2. 雞屁股 (《濟公》) 超越魚翅的美味啊 (唔識喎大佬)
3. 黯然銷魂飯 (《食神》) (呢個我記得喎反而)
4. 菩提老母的葡萄(《西遊記》) (係咪上集呢?菩提子好似係上集架…)
5. 狗飯 (《武狀元蘇乞兒》) 總覺得好想吃吃看 (無睇呀,唔知﹗)
6. 燒雞翼 (《唐伯虎點秋香》) (我鐘意食…但係你老母講係就快釘…越係快釘之所以越要整多隻,如果而家唔食以後無機會再食…)
7. 醬爆牛丸 (《食神》) 好吃新奇又好玩…… (希望我無記錯個名﹗)

相關閱讀: 周星星飛佛五大

4 則留言:

  1. 黑白彊屍!!!我都有買果套vcd!!!細細個已經迷佢~~~

    我的周四大至愛反而係"西遊記"x2 + "回魂夜" + "整蠱專家",反而對少林足球幾失望......


    29th Jul 2006 20:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係搵唔番套碟出呢﹗無理由買過架…
      星星以前的戲感情分大晒,加埋一大堆係唔係都引你笑的笑料係睇得開心啲,少林足球我都麻麻地。
      西遊記我最愛菩提子﹗哈哈

      30th Jul 2006 11:58 AM

      刪除
  2. 我有聽軟硬,都有睇430穿梭機同黑白殭屍,兩者都愛,不過更愛拍電影o既周星星!

    不過我係”喜劇之王”後,至開始覺得星星唔止搞笑得,其實佢係"一個演員",佢對電影同演戲真係好有熱誠o架...

    最愛係"西遊記"、"喜劇之王"、"回魂夜",其他好多都好好笑,但冇呢幾套咁有意思。


    31st Jul 2006 13:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 周星星的影可以令台灣粉絲出本書呢研究他就知他的厲害﹗新年如果睇唔到家有喜事(但我不會拎隻碟出呢睇,我會等電視台重播)個新年會唔完滿﹗

      第一次睇西遊記唔知佢做咩,覺得唔好笑,故事又唔似原著改都好怪。後來睇多咗有關報導&書明白咗用意後先識欣賞。最近有記少咗重播西遊記啦,反而播咗幾野「白面包青天」,雖覺得呢套相對係無聊,但又忍唔住坐低睇完先走…

      31st Jul 2006 14:14 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD