2006/07/28

深夜驚魂之幼稚園

以下為一百巴仙真人真事,為保護當事人將真名改為假名:

返了整日的工,上了三個鐘頭的課,累透的本人下車後只望速速歸家沐浴更衣會周公。半路中途又見到前晚遇到的那個man…又係不停「回望」本人…時為夜深,本人腦中只浮出一個驚字,走為上策﹗

本人開turbo時,這man竟然同時俾油從後追趕;大事不妙,唔係咁好彩呀話?本人於是故意行開啲,將二人之間距離擴大,意圖逃出該man十步範圍之內…

本人成功了﹗該man已走在本人斜前面,心諗應該無事的時候該man突然dup停,死啦﹗我應該拎電話出求救定拎技原子筆出呢「桶」佢呢…emoticon

此時,這man竟然開口向本人說話…

「你係堂本冰子呀呵?我係你幼稚園和小學同學竹野內豐(哈,除了光一之外本人極欣賞日本型男之一,借個名呢用一下)呀…」emoticon

這man講得出我的名字(仲要係中文全名﹗)、學校名和我媽媽曾經打工搵外快的地方,證實他確認識我,此舉純為與老同學相認。基於本人驚魂未定,二來本人完全唔記得呢位同學的名字(我連大學同學都唔記得,點會記得幼稚園同學﹗),自己完全未及反應。而呢位同學仔睇呢係比我個驚樣嚇親,閒聊了幾句就說再見。到本人元神歸位想話交換個msn為時已晚了。

本人記樣及不上記娛樂新聞之萬一,認樣能力堪稱水皮,基本上升了班就唔記得上年既同學名(繼續同班的除外)。莫講話幼稚園(同學仔話二十幾年我唔記得唔出奇,唏,我輩乃足三歲才能讀幼稚園的一群,無三不成幾,現在還沒有二十幾年 ﹗),大學同學係街度見到我都未必認得。今晚無啦啦遇到廿X(絕對未有幾﹗)年前舊同學乙件,驚的反應太大,弄得同學仔相認得有點尷尬(也可見他好奇心之大,死都要確認吓有無認錯本人),而家諗番都有點唔好意思…

係街上被舊同學認出已唔係第一次。預科study leave時我在巴士站等車,突然有個man(我有少少懷疑係今天我遇到的這個man…)拍我膊頭說是我同學仔,佢又講得出我叫甚麼名字,又認得我媽媽是誰,又講得出我住那兒﹗當然,我又係茫茫然不知所措,我中學頭五年在師姑庵渡過,預科雖然身處男女校,但仍然陰盛陽衰(鬼叫我讀文科),尤如讀女校咁…何來有個咁既樣的同學?諗極都諗唔到眼前的man是誰是他說是我的幼稚園同學﹗天呀,我連我高班讀甲乙丙班都唔記得…何況係幼稚園…

諗諗吓,雖然本人讀過小學和幼稚園各兩間,但到現在仍保持聯絡的…應該只有一個,而這位同學仔除了是本人幼稚園、小學校友,更是街坊還做了兩次中學同學 (都係不幸升唔番原校的一群);說來奇怪,中學時我們各有各的老死,現在竟然是聯絡得最密的中學校友。從她口中,我先知原來幼稚園因為佢曾經打我尖而狂喊,呢個惡死小朋友仲夠膽話「唔准喊」﹗不過唔知佢記唔記得,小學時我曾經老點她說"welcome"的串法和「惠X超級市場」的"wellcome"是 一樣,令她默書錯了字,失卻了一次一百分呢?哈哈,人與人之間緣份既野真係好奇妙。

返了兩堂就撞到呢位同學仔兩次,我諗佢係返輪班的工,下次再遇到一定要問佢有無msn先﹗

另一篇:認人
-------------------------------------------------------------------------------
題外話,之前Penny寫了篇陳奕迅歌曲選(二) ,本人身為華星年代陳醫生粉(只限華星年代的醫生)二話不說留了個言。留言中提到醫生debut大碟中一cut滄海遺珠中的遺珠--和千fa合唱的其實我記得,乃係醫生少有男女對唱,亦為《陳奕迅》一碟中本人心水。今天看報紙說醫生在嚟緊的拉闊十周年Live會邀請千fa一齊唱番呢首「無出過卡拉ok和走走地音」的滄海遺珠﹗歌者和我的品味相同,一股共鳴的感覺湧上心頭…好感動呀…emoticon

如果郭先生再次公開表演我小時聽爆機的至愛《雨中感嘆號》(9/3/12後按:呢,呢篇《郭富城陳年MV特集》好似無貼呢首金曲喎﹗),我諗我會一路聽一路感動到喊,仲要喊到收唔聲…

5 則留言:

  1. 好奇異的遭遇,我只係試過係某公司巧遇某小學舊同學

    重有:「雨中感嘆號」!!!


    28th Jul 2006 00:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對係奇情小說劇情﹗不過我好多街坊同學由細到大都無搬走過,成日撞口撞面認得都唔出奇,係我認唔到人地既樣je…

      雨中感嘆號真係好正﹗到現在仍是本人郭先生心水no.1

      28th Jul 2006 11:00 AM

      刪除
  2. 背景音樂竟然係呢首...
    正!

    28th Jul 2006 00:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 首歌真係正架﹗當年睇完神鵰第一集就愛上了~幾經辛苦先係周華健的「愛相隨」度搵到﹗

      趁而家人人講神鵰又拎出呢推介吓﹗

      28th Jul 2006 11:02 AM

      刪除
  3. 千嬅fans論壇
    http://miriam.hk

    7th Aug 2006 16:13 PM

    回覆刪除

要講幾句嗎?﹗XD