2006/07/21

偶像崇拜

昨天在找《神鵰》照片時,無意中找到這張照片:

兩位我初中時的偶像,我曾經買過這樣的照片放在Schedule中(扮型唔用手冊麻…) ,某天突然不見了,之後行勻信和都買唔番。多年後在網上「重遇」,整件事有點匪夷所思,又有點感動…

軟硬高唱《廣播道粉絲殺人事件》時本人開始迷戀郭先生的粉絲生涯,當時細細個的本人當然沒本事如詞中瘋在粉絲般去追車扮pr晨早六點棟起唱片公司牆上刻字地下寫詩,我只係默默支持嗰隻,睇偶像有份的電視節目(老爸當時嚴控錄影機使用權,我是不能錄下來的,除了因考試而沒看的《風之刀》,老爸皇恩浩蕩批准考完後翻睇)、剪報、儲yes card(還是到報檔的機入一蚊銀抽的第一代,還未發展到有舖頭賣的﹗),僅此而已,迷得好慳。後來有零用錢就買雜誌、唱片,奇怪竟然一個歌迷會都無入過(22/1/14後按:其實差點就想入古眼神歌迷會,只係細個時無支票,阿娘亦唔會寫俾我所以作罷了…)…亦從未真金白銀比錢睇演唱會(22/1/14後按:諗諗吓又係喎,入u前我真係無乜機會去睇演唱會)

中學入了尼姑學堂,大家都愛將雜誌彩頁(在識買日本雜誌之前,以《yes idol》的size為最佳而且印刷精美)zip到教科書底再包包書膠,中文書係時裝相,英文書係演唱會郁,EPA(22/1/14後按:年紀之顯露﹗呢科應該摺了幾千年啦﹗)係唱片封套相…。為與偶像日見夜見,好些同學仔特登有袋唔放總係要手拎住本書行,可以隨時和人交流偶像資訊嘛﹗雖然本人都非常致力買雜誌(詳見《舊時啲雜誌》一文),不過我覺得這樣太高調,中學只攝過一次半次,而且兩日就頂唔順拎番張彩頁出呢。相嘛,都收在schedule中,扮寫家課其實是欣賞偶像相片﹗嘻嘻。

好些同學房中的牆、門都貼滿偶像poster,到她們家做project時還以為入錯信和的偶像物品店。因為我房的牆是油漆,貼不得,只有在門上貼一貼而已。而那張KinKi Kids《情熱》poster已被貼在門上面甩完入貼貼完又甩的捱了幾年,這個我不太熱衷。

另 一向世界宣示對偶像忠誠熱點--locker我到預科才有,不過locker在課室內,而且我很少用到它,所以完全沒有怎樣裝飾過。大學時也只為方便認出它而貼了個咸蛋超人貼紙上去;我那光脫脫locker的鄰居個個都非常精彩--玉女型男女優卡通甚至校長的玉照(我真係見過﹗),這樣,我那全不花巧的 locker就脫穎而出,遠遠都看得出來。

低調的我將MSN info相、手機和電腦wallpaper位置留比偶像玉照,呢期wallpaper quota毫無疑問奉獻咗比一眾意粉國腳﹗呵呵。

見到上面兩位古先生張相,登時諗番起好多初中時返學上堂的時光--天真輕狂的歲月~只有那時才有情懷/閒情去迷偶像。現在?早啲瞓覺唔好﹗

8 則留言:

  1. 唔知點解好多人唔鐘意郭生,但我一向都覺得佢ok

    演藝偶像,我咁多年都係軟硬,外加許冠文、tim burton同活地亞倫,未變過,未增加過


    21st Jul 2006 22:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 郭生當年冒起得太突然太快,好多人都覺得佢紅係好運(包括我阿爸),咁早期的他唱功確係…不過佢係回流香港前在台灣出的碟有好多滄海遺珠好好聽架~
      我最愛tim burton嗰集batman,拍得好型~尤其是cat woman,之後的batman都好似無咁好睇



      22nd Jul 2006 10:51 AM

      刪除
  2. 郭生的確是本港一級型男,想起他演風雲的步驚雲都入型入格.

    22nd Jul 2006 14:35 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 郭生一係做0的cool cool地,一係做傻傻地既角色,所以三岔口真係一個突破
      風雲上畫時我較喜歡聶風…雖然而家睇番伊面嗰一頭長髮幾女人吓…

      24th Jul 2006 09:30 AM

      刪除
  3. 少年迷偶像,踏入社會後,這些「情操」,俱往矣。

    23rd Jul 2006 20:57 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 第時可以同人講"我都後生過架﹗"
      有時行過信和都會忍唔住入去兜個圈,感受吓當年既情懷

      24th Jul 2006 09:31 AM

      刪除
  4. 四大天皇
    張學友:
    早早就已經被定為歌神, 可以說是四大天皇之首. 那年我十三四歲, 和朋友爭論說真情流露這隻碟好些, 還是愛火花好些. 但不知是否已經賺夠, 還是已經不再有火花, 近幾年已經不再有經典歌出現, 而且仲過著半退休既生活.

    郭富城:
    佢既紅, 有好多人都會眼紅, 或睇唔過眼. 當年我只係覺得佢紅得有點怪...由台灣紅返黎香港, 靠的只係一個廣告!? 佢個首對你愛不完, 老實講, 當年我真係聽到有點"毛管棟"...但十幾年過去了, 只要不帶成見, 平心而論的話, 可以說, 四大天皇裡, 單以唱功, 佢係進步最多最大既一個. 郭生紅, 可能係僥倖, 但佢十幾年後仍然係度, 絕對係佢自己既努力換來.

    黎明:
    講真, 黎明唱歌真係十年如一日. 但佢演戲卻真係不錯. 十幾年後佢仲係度, 除左因為佢識得演戲, 我覺得和記都可以話係功不可沒. 冇和記既廣告, 我諗黎生都撐唔到被人發掘到演戲潛質既時候已經消失左...

    劉德華:
    佢做四大天皇既時候, 資歷都已經不淺. 只係唱歌方面算係新人. 但佢同黎生差不多, 在行既根本唔係唱歌. 早兩年聽佢唱個首夏日xxx, 我心諗"嘩~你唔係丫? 成四十幾歲人仲唱呢d歌? 好心留番俾d後生仔唱啦~"同黎生一樣, 演戲好太多了.


    25th Jul 2006 21:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好仔細﹗勁﹗等我又寫下四大天王先…

      張學友:我最愛的張學友大碟反而係後來的「過敏世界」(應該係95年左右),勁欣賞「過敏世界」和「屈到病」直接的控訴,典型情歌「離開以後」,個人心水拉丁版「多麼的需要你」和串燒歌「友情歌」(串得比古巨基的勁歌金曲精彩)~他近年的歌我很喜歡「給朋友」,沈重的道出對朋友的懷念和祝福,有意思

      劉德華:係90年代我搵偶像迷時我已將劉華歸類為80年代資深藝人,哈哈。細個時仲意睇佢既戲多過他的歌,當中「雷洛傳」更係本人最愛(多多少少因為下集有郭先生…)歌麻,中學後才開始留意,至愛他90年代中期的一首國語歌「因為愛」,洋人作曲出來感覺很不劉華﹗四大天王到現在仍走在最前只得劉華,他的勤之確係藝人甚至年青人的典範。他偶然來個突破(跳拉丁舞?)又真係不令人佩服佢而家咁既地位仲有心去尋找突破

      那首是「夏日FIESTA」, 劉華的快歌我最深印象還是「倒轉地球」和那首汽水歌「令我呼叫…令我心跳…」(忘了歌名)

      黎明:接觸他是電視劇先,當年的「人在邊緣」和「今生無悔」真係好睇到不得了﹗歌我就覺得寶記前期的較精彩,後來他的一系列和X廣告歌FORMULA太似,反而不太留意

      郭富城:他走紅當年係有點幸運,但環顧當時娛圈確係無咩歌手走勁歌熱舞路線,單靠舞技一樣功夫都夠獨步舞林了。當年,聲線是他薄弱最大的致命傷,多年來看得出他努力改進,雖然我們還是喜歡他勁歌熱舞多於企定係度唱歌

      27th Jul 2006 13:53 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD