2006/07/04

德意大戰

又講世界盃…

其實有其他野想寫,不過比賽進入最後直路,德意大戰一觸即發,實在等得好苦。反正得番幾場,一於癲埋呢幾日﹗﹗﹗

Picture全力支持﹗﹗﹗﹗~Picture

十二年入一次決賽的意粉隊對十六年拎一次冠軍的德國隊,究竟鹿死誰手?當然我想係意大利,不過德國的表現真係不俗喎…

另一個高興的原因,終於等到有無記直播。有記的講波佬唔係唔好,但他們太集中講(讀)數據,像是看live波經。同時睇咗阿叔講波咁多年,感情分嬴晒﹗今天還有他喜愛的德國,真期待會有甚麼新金句﹗呵呵(唔知佢打咗電話比禾拉/奇連士文等老友傾戰術無?)

借用幾句黃健翔的好句支持支持:

偉大的意大利的左後衛!他繼承了意大利的光榮的傳統。法切蒂、卡布里尼、馬甸尼在這一刻靈魂附體,格羅索一個人,他代表了意大利足球悠久的歷史和傳統,作這一刻他不是一個人在戰鬥,他不是一個人!

偉大的意大利!偉大的意大利的左後衛!馬甸尼今天生日快樂!(對不起,過咗添,補番句生日快樂呀﹗)意大利萬歲!


勝利屬於意大利、屬於格羅索、屬於簡拿華路、屬於森保達、保方、屬於馬甸尼,屬於所有熱愛意大利足球的人!


發癲完畢。哈

賽前戰況:
http://wc2006.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi?id=63910
http://hk.news.yahoo.com/060704/3/1priu.html

黃健翔語錄:
http://sports.sina.com.hk/cgi-bin/news/show_news.cgi?type=others&date=2006-06-28&id=820250

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD