2010/02/02

無記歌手…我見和我想…

前陣子報紙說無記和四大鬧反,所以會大力捧親生仔女,報上說的那堆…有啲其實幾…呃…的…(哈哈…)


我見…
阿太最受歡迎男歌手林lone先生(《如果時間來到》),其實佢唱歌係幾好聽架,穩打穩紮,官仔骨骨咁唱啲lum人情歌幾殺的,只係唔知點解要咁急推佢上位呢?開完演唱會仲拎埋男歌手獎…我仲未接受到佢無啦啦玩性感(係啲女dancer而已…)let's get wet…我勁囧囉﹗

Linda妹(《一人晚餐》…個人覺得幾好聽的…)唱大路情歌多喎(雖然佢無啦啦翻唱《Fly me to the moon》係幾可怕既…),恰如其份囉咪,唔知點解無記啲歌手大都要勁歌熱舞既?﹗btw,《豬光補氣》首片尾曲《無情無愛》都ok喎,和主題曲一樣有少少西班牙法蘭明高舞曲feel,唔睇endroll都唔知係linda妹唱呢…

除紙山(《Hit Me》),《讀心術》已經唔記得,呢水頒獎禮成日見到紙山唱呢首「hitmehitmehitmehitme」(幾係啦磨唸經feel的說…)…入咗腦添﹗死囉。佢同胡囧都走舞后路線咪自己人打自己人?﹗但話說回頭…我buy紙山多少少…哈…hitmehitmehitmehitmehitme…

胡囧(《單身旅行》…個人又覺得ok喎﹗哈),最記得上年叱吒頒獎禮有一part係全部新人一齊表演的,胡囧就係唱「到處飛~~~~自己飛出去」 …就係咁,好記得…。聽講胡小姐學過聲樂,唱歌應該以佢最穩陣,不過佢喺劇集入面既囧樣令我印象太「難忘」…還是…哈哈,算啦…

巴士高(《全角度愛你》…未有新歌《一代宗師》喎﹗呢首好爆…我係收音機聽過一次勁想笑…)…阿巴士高哥又話走舞王路線喎…umum…not my cup of tea…

我想…

除了上面那堆,可唔可以搵埋下面那堆出番唱片呢?﹗(惡攪…)


陳浩民(《完全自我手冊》)…「完全自我 誰願被鎖 明明是有性格 但願每刻突破」~~~~前陣子和朋友講起這首歌,真係不自禁想唱埋出嚟﹗家陣浩民哥應該專心喺祖國拍劇吧?

陳啟泰(《情歌》),陳生第一張唱片主打係《最後答案》,不知何解我會有﹗(我諗用晒所有錦囊都搵唔到答案…)errrrr…主打係…真心覺得《情歌》係好聽架,好鬼情深個腔口,雖然係有點模仿張學友既…I like it~大推﹗(好強的土豆,竟然會有…)((但陳生看來是不會再返無記吧?)) (((21/11/11後按:youtube得《最後答案》咋喎﹗)))

曹永廉(《糊塗情感》),我淨係識佢兩首歌,呢首和《唯一的女神》,喂,都ok架…

Laughing 哥(《Shake Shake Shake》)…喂,當年我真係好鐘意呢首野架﹗如果可以趁而家Laughing哥咁紅重組一吓就正囉﹗小虎隊都得啦…~ (21/11/11:無咗呢首喎﹗貼住先啦﹗)

私心之選呀!~~~哈。話實,呢首歌大大話話都成7、8年前啦,除了而家我地係msn唔玩icq之外,歌詞每一句都係我心聲啊~~~~yeah!~

發完癲啦,以上。
****************************************************


舊文:懷個90年代的舊
蝦里波特之消失的新人們
今年新人特別多
無記歌手2~舊時歌手今日藝員
究竟有幾多藝人本來唱歌後尾走咗去拍劇/戲?


嚴選十大畸歌~90年代篇 
千禧第1個10年選~奇/畸歌  
林窿大戰鄭視帝 

10 則留言:

  1. 我對浩民哥哥比較有印象的是"pocket mon" wor...其他的真是聽過又唔記得...

    2nd Feb 2010 14:56 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…咁你很年青了…
      上面貼既《完全自我手冊》係9字中期上下啦,那水仲有家唱片公司叫星光既,應該係陳生拍畢媽媽奶廣告無耐吧?

      9th Feb 2010 13:14 PM

      刪除
  2. 咁多個之中,我覺得唱得最好的是胡杏兒了。其他的真係覺得好麻麻!

    2nd Feb 2010 17:53 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 理智告訴我歌確係佢唱得比較好,但情感告訴我…受不住佢個樣…只從睇完《烈火雄心3》之後…即刻想轉台…

      9th Feb 2010 13:15 PM

      刪除
  3. 黃宗澤… 其實賭場風雲首插曲《第幾天》幾好聽

    2nd Feb 2010 21:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這套戲我喺巴士高個角色唔再係隠閉青年之後就無睇了…
      主題曲好似係李克人唱架嘛?

      9th Feb 2010 13:16 PM

      刪除
  4. 我對林峰的電視劇歌曲比較有好感!

    2nd Feb 2010 23:50 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《忘記傷害》???
      我對佢個人和啲歌無乜特別反感(其實都幾ok…),只係覺得咁快開演唱會和拎男歌手獎…怕且佢俾人笑多啲囉…

      9th Feb 2010 13:17 PM

      刪除
    2. 是,《先賭為快》!本人金曲。


      林峰除了《律政新人王》的《忘記傷害》之外,《大唐雙龍傳》的《雙子龍》、《翻雨覆雲》的《出鞘》、《太極》的《浮生若水》絕對是本人心水!

      12th Feb 2010 04:27 AM

      刪除
    3. 我完全唔知邊首打邊首…
      套套劇我都係"lap"過一兩集咁上吓…

      22nd Feb 2010 13:17 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD