2010/02/16

張敬hins~軒動心弦演唱會

這一年情人節在紅館過真好~~~~~呵… (忍唔住唱番咀關sk姐既《星空下的戀人》:這一刻~~~一切如夢幻~~~)

  • 這個bong bong棒設計係咪reuse番李克人演唱會架?
  • 我鐘意上次演唱會個手指電筒多啲喎﹗
  • 開場曲《未來的回憶》,呢個出場方法好鬼Kinki Kids呀﹗(會有人明嘛?)只是這個吊台不會轉…我只能望到人家既背脊
  • 唱到後段仲會有燈泡著埋,好似…著火咁…囧…火燒旺地…囧(害我影既相爆晒光…)
  • 難怪友鄰說這個騷金光燦爛,啲衫會閃到著燈之餘…連個琴都係閃架﹗
  • 這次不是唱《過雲雨》了…唱了孫燕姿既《遇見》,另外有三首王菲:《靜夜的單黃管》、《我願意》、《但願人長久》…
  • 無咗之前常聽既蓮母和丹尼喎﹗
  • 我諗咗好耐,《靜夜的單黃管》和呢張疑似按魔椅有乜關係?
  • 前一晚唱《相對論》有Uncle George粉墨登場,14號那晚只剩敬hins一人狂舞…狂舞到fing跌了mic stand…哈哈…我以為係特登架﹗x年前黃寶欣都有呢招架﹗
  • 看見嗎?這又是一套閃爆既衫…
  • 張生話佢都好鐘意dave哥哥…換衫時仲哼咗咀《幾分傷心幾分痴》添…(阿deep哥係英記人嘛…我仲諗住佢地jam番咀《hello》:hello…是感覺累嘛…~~~)
  • 吳浩deep話為咗整個rock友形象特登釘咗4個耳洞…errrr…我諗我要等高清dvd碟出咗先睇到囉…
  • 《先入為主》當年好喜歡架﹗不過佢真係一子錯…滿盤皆落索啦…而家行行企企食飯兩味咁,成日都係見佢同女友出嚟你一言我一語咁…
  • 上次演唱會我最鐘意既《騷靈情歌》mirror ball變咗一套衫…成隻afro dog咁﹗﹗
  • 點解《騷靈情歌》會變咗握手位架﹗我好唔滿意喎﹗
  • 隔離啲dancer造型好鬼lady gaga…
  • 啊…呢套衫時應該係唱《曝光》…哈
  • 佢老哥啲舞姿…哈哈哈﹗
  • 二彎娜﹗張生話情人節無二彎娜驚歌迷會退飛喎…
  • 二彎娜話佢玩緊魚蝦蟹時收到某人既電話叫佢嚟做嘉賓…哈﹗哈﹗哈…
  • 終於有一套唔閃既衫,我最喜歡這套官仔骨骨既西裝~

  • 嘩﹗我虎年忌火喎﹗
  • 唱唱吓二彎娜又被拉上台了…
  • 呢套連住褲腳既褲很明顯…係唔啱張生史大奧囉…
  • 我想話…呢個紅色既造型好鬼似《蜀山奇俠》入面夏韶聲個血魔造型﹗﹗﹗

好了…conclusion是:

  • 唱得超好~~~~~
  • 靚仔到爆~~~~~(我覺得靚仔過阿太最受歡迎男歌手~)
  • 跳舞正斗~~~~~(我覺得可以和另一舞王鄭聶風來一個crossover~)

另外的:
張敬hins《感情.生活》~80年代情意結
Urban Emotions~張敬hins
口味唔狹隘.一齊選十大   (大賣但唔係我飛佛的《酷愛》)
張敬軒《笑忘書》
我的敬hins十大


演唱會祟拜文:
《酷愛張敬hins演唱會2008》~ (2008)
張敬hins~軒動心弦演唱會~馬交站 (2011)
3日兩場以歌會友:張敬hins和蘇永康演唱會 (2011)

***************************************************
同場加映:
這兩個死手間既指示令我很混亂…button就只有一個…但指示上既形狀有三種喎﹗即係點呀﹗﹗﹗










*********************************************************
2月14日曲目:

01 未來的回憶
02 披星戴月
03 攝氏零度
04 期待
05 騷靈情歌
06 遇見(孫燕姿原唱)
07 Saving All My Love For You by 孟楠
08 迷失表參道
09 靜夜的單簧管 (王菲原唱)
10 櫻花樹下
11 斷點 + 無能為力
12 過雲雨
13 相對論
14 老了十歲
15 他的故事
16 先入為主 with 吳浩康
17 洗剪吹 by 吳浩康
18 曝光
19 孤單公園
20 Yes & No
21 我願意 with 王菀之
22 但願人長久 by 王菀之
23 餘震
24 Hurt So Bad
25 酷愛
26 迎春花 + 財神到 + 歡樂年年+ 喜氣洋洋 + 恭喜恭喜
27 春秋
28 My Way
29 笑忘書

6 則留言:

  1. 官仔骨骨真襯佢,唔要閃呀。
    係喎,佢有唱《遇見》,好聽!!

    16th Feb 2010 21:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,官仔骨骨西裝郁最好睇…啲閃衫好似去登台咁…或者要襯番新年喜氣洋洋既感覺掛…
      《遇見》好聽呀,最愛佢自彈自唱~

      3rd Mar 2010 19:36 PM

      刪除
  2. 我睇年30……佢出場著哂燈咁……條褲……想點呢……成晚好似閃卡咁,暗閃明閃閃中閃……

    uncle george唱《敢愛敢做》竟然係全場最high……我仲要識唱……

    deep唱《先入為主》又係正……

    軒仔彈住琴唱《遇見》,我覺得好簡動……

    係咁多。


    17th Feb 2010 22:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我鍾意你用「閃卡」來形容呀…
      個背脊爆燈那一吓真係幾得人驚…睇番影出嚟既相好伕著火…好鬼得人驚…
      阿deep其實幾得,可惜佢自毀前程啦,之後出既歌反應都大可如前,無計啦…
      彈琴唱《遇見》真係正呀…不過個琴都係閃既﹗又係一個驚﹗

      3rd Mar 2010 19:45 PM

      刪除
  3. 《騷靈情歌》變左做握手位咁弊? (上一次佢真係唱得非常之好)
    《My Way》居然唔係最後一首歌?

    19th Feb 2010 07:52 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪就係囉,08演唱會個mirror ball配埋隻歌真係好浪漫好好feel,今次竟然變咗握手位,我係勁失望囉…
      今次個show真係太太太多握手位,雖然話係新年,和歌迷多互動位會開心啲,但就影響咗我地去欣賞啲歌囉…
      《my way》做咗closing好多次啦,驚喜嘛,我都估唔到今次開場會係《無名指的光環》…

      3rd Mar 2010 19:47 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD