2007/12/12

口味唔狹隘.一齊選十大

娜姐那兒看到,不請自接囉~

口味唔狹隘.一齊選十大

假若「口味唔狹隘」表示了對各類音樂的包容,那這次的tag可能會成為了一次「圍威喂」活動。

規則:不限地區、不限BSP;選出本年度,你認為最佳的十張唱片(不限作品類形及Artist國籍),貼在自己的部落格上。並為每張大碟附上封面照,還有不多於三百字的評論。

而為了讓此次活動能夠廣傳開去,請同時請貼上此段守則及「貳零零柒‧拾大唱片」的原創圖片。並trackback敝網誌本post以作統計。

Trackback url : http://www.croworks.net/archives/2007/12/09/1925/trackback

其實我都唔記得我今年買過甚麼碟…哈哈,因為我買番呢就入晒喜歡的cut進ipod,之後就在ipod狂煲﹗好在有博,睇一睇舊文就有分曉了:


我的頭號國語男第一位。今次唔玩憤世嫉俗,玩舒情小品,透著點點看透世俗情的感概,無奈完後就重新上路。聽得舒服聽得爽,很正點。

又係偶像劇,我發現張生原來替《愛情合約》原聲碟唱了兩首歌:《失去》和《關於我們之間的事》,煲劇時已覺十分好聽,弄得我又想搵搵呢張碟來聽…orz…

2. 何菇《What really matters》

《艷光四射》以來煲得最狂熱的一張,聽來聽去只係飛三首,強﹗雖然無啦啦出了張加送dvd第二版…不過…算把啦,反正dvd我不會常看,買碟還是最緊要歌好聽吧…(自我安慰中…)
3. 自找新歌下集:李卓庭

有幾熱愛看舊文啦,不重覆了…

很難得一張碟我是可以唔飛歌,一首一首的聽下去…兼且唔覺得佢悶…

多得一部我覺得十分爛的劇,讓我認識到這個台灣女生…


5. 陳奕迅《Listen to Eason Chan》

買咗隻碟很久都提不起勁去聽,自某日睇了勁歌金曲聽過《時代巨輪》…登時愛上了…才正式的聽…現下還未聽熟…

其實,當初買這張碟…可能係為咗件衫…呢個我認…
6. 張敬軒《酷愛》

以碟論碟我覺得上一張《笑忘書》整體水準較高,同埋《酷》碟少了張敬hins自家參與,好似無咗佢自己風格。不過又鬼叫我衰,《酷愛》、《迷失表參道》和《悔過書》越聽越喜歡,所以就算只喜歡呢三首歌(其餘的很相似…聽極都不入腦…)都照選這張碟…

希望下張碟會多番啲張生既作品…

《酷愛張敬hins演唱會2008》~

7. 中島美嘉《Yes》

喜歡單曲《Cry no more》、《I love you》和《見えない星》關係而入的,可恨沒nana的《一色》,又是一首很好聽的單曲…

其實,我比較喜歡唱ballad的中島美嘉,這張大碟滿足晒我既願望囉…雖然我恨有埋nana啲歌…哈…好貪心…

8. 安室奈美惠《Play》

右下角那張,本人生日出的,又重登oricon第一位,勁開心﹗歌和人一樣勁有型,不自覺un身un勢的。不過碟中的飛佛反而係節拍無咁強勁的《Should I Love Him?》…



9. Kinki Kids《Φ》

剛入手的,本來很不爽二人明明年中出了張精選年尾又來一張大碟搶錢,所以等到台灣版上架才出手。聽罷決定放過二人,實在很不俗。快歌首推王子大人solo《Lose Control》,扯蝦的唱腔有點像Britney,奇異地有種性感的感覺。《snapshot》講見到out focus的舊相片諗起舊情人,有點像hocc的《天然沖晒》…

我係咪應該開篇新post來寫呢?講開又講,個碟名應該點讀?

10. 諗了很久,唔知點揀…
  • 《cartoon KAT-TUN II You》很不錯,但我較喜歡Kat-tun第1張《Best of KAT-TUN》,愛剎被新Boyz改編了的《Precious One》,原版好聽好多…
  • 我可唔可以奸狗的選二手店入手的舊碟《純真傳說》?
  • 或者留個quota俾陳曉東先生?佢仲未出碟啊?
  • 又或者投一票俾古巨基的《一刻永恆》,除《愛回家》和《十蚊雞》外此碟其他歌我都係唔鐘意的…
  • 孫耀威先生的《Here I go》很不錯,但那隻《so far so close》我就沒興趣囉…
  • 千Fa轉會作《Meridian》令本人極失望,尤幸新作《All about love》還算不錯,有望在明天,下張碟希望好啲啦…
****************************************************
選07年十大愛碟真想了一大會…,不喜歡的心中倒有幾張一定上榜,數出來好似好衰呀呵?哈哈…

14 則留言:

  1. 很好玩啊~我也來想想~^^

    12th Dec 2007 03:46 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩啦玩啦…
      年尾又係一年回顧的時候了…

      12th Dec 2007 09:48 AM

      刪除
  2. 如果改做十大歌曲會岩我D.
    一年入耳既碟, 都唔知有無十隻...

    哈, 我買左本學日文既書, 裡面有隻細碟, 得一首歌(唔係點叫細碟?), 係用日文五十音串成一首歌...唔知呢張可唔可算一隻碟呢~ 哈~

    我只聽過1和4. 菇菇有, 但完全無聽過! 真係罪過.

    12th Dec 2007 05:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 選歌確係易過選碟…十隻手指有長短,唔會碟內全部歌都照單全收…
      上面數得出的華語碟大部份我都係無乜飛咁煲,真係稱得上飛佛囉…
      吓?五十音串成一首歌?咪好似英文首abcdefg咁?好勁喎…
      其實我買咗陳醫生都擺咗好耐先聽,唔係罪過既,時間未到je…

      12th Dec 2007 09:52 AM

      刪除
  3. 咁快手!

    Φ,希臘字母,讀 /'fi/

    12th Dec 2007 08:50 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多現貨(舊文)喺手嘛…
      fi…umum原來係咁~

      12th Dec 2007 09:54 AM

      刪除
  4. 我係咪應該都要寫一個?
    不過我諗我最多揀到五張咋喎

    12th Dec 2007 08:58 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得我應該有啲碟一時間諗唔起…
      其實我都諗唔到十隻…你不見我的第10項嗎?

      12th Dec 2007 09:54 AM

      刪除
  5. 咁. 十大爛碟, 你玩麼??

    你同我得hocc 同張敬軒一樣咋. hocc 娜姐都有. 呢張會唔會成為最高票數的一張呢??

    12th Dec 2007 18:14 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係數又好似好衰呀呵…哈哈…
      張敬hins我就只聽3隻歌,嫌佢其他慢歌太似,只係那3隻歌我都喜歡所以就選埋囉…要排的話hocc隻碟喺我個10大排行榜排行高啲的說…

      13th Dec 2007 09:46 AM

      刪除
  6. 我會再加蔡健雅既Close To 蔡健雅

    14th Dec 2007 12:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. tanya我都有興趣…
      過埋呢個星期先有閒情行街,到時再睇﹗呵…

      14th Dec 2007 14:06 PM

      刪除
  7. 我都忍唔住接你寫咗篇十大 :)

    18th Dec 2007 00:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都勁欣賞張震嶽今年隻碟的說﹗

      18th Dec 2007 00:13 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD