2007/12/04

一刻偷閒

一向甚少泡咖啡廳的我,不知是否煲完《溫柔時光》後暗暗迷上這股文化,最近不論是逛街中還是上課前,總愛到這家店(你看得出是那家的,一定﹗)坐一坐,喝喝咖啡,吃個小食。

告訴你,溫書都溫得特別入腦的說。


發現,這家店無論那個分號,總會有人在溫書。之前,我都是其中一個,剛放監了,哈哈。開首的圖是最近的飛佛,上圖左邊的圖是去年最愛的三文治,無食好耐了。

不懂咖啡文化的我,愛的不是這家店的飲品或食物,反倒是那種在繁忙街道中一個小小的寧靜角落。幾十蚊一杯咖啡,飲的不止飲品本身,而是整個空間和感覺,悠閒對城市人毫無疑問是奢侈品吧。踏進店內,雖然是逼了點,但總算有種閒適的感覺。步進店內暫時與世隔絕,盡情坐盡情看書打電腦,每日勞勞役役的咱們人生幾何如此悠閒?

本人可真是不能自拔的迷上這種感覺,有事無事都可以坐一餐。只是悠長假期完結後,此情不再了。啊,有甚麼好的咖啡廳請告知我,再無時間我都會去試一試的說。

看過幾本有關這家店市場策略的書,不約而同指出家吓各家各店不論賣實物還是賣服務,平如一個包貴如一層樓,商家都傾向將貨品包裝成一種感覺,不大提它的實際功用,反倒是不停狂sell用後有甚麼感覺,讓消費者蠢蠢欲動,欲罷不能,一試方休。

一講就記得的,有港鐵囉。以前地鐵口號「搭地下鐵路話咁快就到」,強調地鐵係「快夾準」;近年呢,「多一點時間,多一點生活」,啊,已不只是個交通工具咁簡單,更係帶領乘客享受生活的快車呢﹗

唔怪得,而家啲樓盤廣告,睇完你會唔知幢樓係點,實在這個也不重要了,總之住咗就會有廣告入面既生活享受囉。題外話,某大地產商鬼咁鐘意搵環球小姐代言,新出爐的是咱們中國人同胞,唔知老闆又有無興趣搵自己人代言呢?

一刻偷閒太可貴了,所以這家店我真覺它厲害,居然能令本人不停進貢。

人生另一大快事:三點三,嘆茶餐
*********************************************************
這個星期的大大大大發現,忍不住要風和日麗一番:

恨了很久的《純真傳說》耶﹗同時俾我發現親郭生親筆簽名碟﹗救命,兩隻碟加埋五十蚊有找﹗我暈了…

8/7/14後按:謎之聲…隻碟而家去咗邊呢?

8 則留言:

  1. 簽名碟?! 五十蚊有找?!
    抵到爛左...

    4th Dec 2007 03:50 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,簽名碟,仲要係兩隻(不過另一隻無簽名啦…)加埋都仲50蚊有找喎﹗
      勁開心…哈哈…

      4th Dec 2007 09:59 AM

      刪除
  2. 呵,原來冰大是這店的忠實客~
    我是嫌這家咖啡不好,但又衰格想儲佢d 儲值咭,所以只會係度買野食上堂 (諗落真係蝕好多比佢,佢d 蛋糕呀pastry果類都係美森出品之嘛)
    所以收幾十元一杯咖啡,真係要有閒先會去飲,仲要攤大係度坐佢半個鐘,買左拎走好唔底的說

    4th Dec 2007 08:53 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咖啡就不是很好啦,糕點也不是特別出色,但就係鐘意食和飲佢既氣氛,好衰唔衰我返工和返學既地方樓下硬係有一間,食上癮…
      我都有儲佢啲儲值卡,如果有埋儲分我會更死心塌地…
      有時在公司唔知食乜咪打包個包,平時有閒情先會買野飲,坐返佢一頭半個鐘﹗呵…

      4th Dec 2007 10:01 AM

      刪除
  3. 咖啡我唔好, 而且個d 好舒服的位, 一早有人「打等」我冇心機等架.

    你咁悠閒, 學人做富太嘛. XDDD

    我尋日上堂都係講brand呢個概念. 都幾有趣. 跟住我有少少想讀下marketing. 哈~

    5th Dec 2007 12:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 闊太點會去史打北呀?我係扮有型格的打工族JE…
      佢咩時候都好多人,閒日主打多學生溫書…我走入去溫書唔會好異相哈哈…

      你要我介紹吓何謂marketing嗎?實在呢科幾好玩架(賣花讚花香),而且啲例子活生生,又活學活用…(下刪一萬讚美詞…)

      5th Dec 2007 14:26 PM

      刪除
    2. 哈, 都好喎.

      好難得. 通常讀邊科憎個科 (我是其中例子), 你仲咁熱愛本科. ^^

      5th Dec 2007 16:25 PM

      刪除
    3. 說實在呢,唔係驚讀文科除了教書無野撈,我諗我大學會選history唔選商科囉…
      實在我而家都靠佢搵食…唔鐘意本科的話咪連份工都…呃…

      5th Dec 2007 23:12 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD