2007/12/15

Jpop年度總結~FNS歌謠祭

記得小時候農曆大除夕電視台會播《紅白》(即係起碼遲日本兩個月囉﹗),那天難得媽媽容許玩到夜一夜都唔瞓,幾辛苦都要頂住睇電視,漸漸看這個節目就成習慣。

縱然,我都唔知人家唱乜,又唔識啲歌手,又唔知乜歌打乜歌。

長大後迷得更深,務求追得更貼,會自己走去買碟看…只是《紅白》經不起歲月風霜,慢慢本人心中年末音樂節目(另外還有四小時的《Music Station Super Live》,曾經《Pop Jam》也有的說…)王道就從老牌《紅白》,讓路給--《FNS歌謠祭》了﹗

看點一,當然是本人的本命偶像…

睇牌面,《紅白》和《歌謠祭》都相當星光閃耀,不過呢,因為《紅白》於大除夕舉行,撞正歌手開Countdown Live,有些歌手會願意走兩場,唱完《紅白》再開show,另外有些就索性缺席…。《歌謠祭》於十二月頭舉行,時間就易話為得多,歌手齊章得多。

《紅白》最趕客(尤其是年輕人…)的當然是演歌部份。清一色流行歌手的《歌謠祭》就顯得更有活力囉。

這類年末大show,不同於香港的頒獎典禮,歌手們上去就是唱唱歌,回回顧,展展望,當然佢地講乜我唔多理,本人只著眼多唔多歌手上去,有幾多歌聽。《歌謠祭》絕對點數勝出,節目時間長之餘,年度流行歌手亦相對齊章,總有一個啱你口味。

這節目都是本人認識是年hit歌的管道,看的時候覺不俗就去搵番該隻single來聽…是個不錯的試聽途徑~本人熱愛的Hiro中島美嘉就是從這節目認識再迷上的…

見上圖,本人熱愛的某二人組合,他們上一次上《紅白》攪不好是千禧年上下了…鬼咩…人家年年都要喺東京巨蛋和粉絲一齊倒數過生日…就係咁,本人就更傾向看 《歌謠祭》。粉絲小道,因為《紅白》NHK電視台覺得安室身有紋身,曾要求她蓋了才去表演令當事人不爽,翌年就沒再出現了…噢,看點又少一個。

這是看點二。

小時候我家人只聽華語歌,日文歌我是97、98年上下才開始接觸的。話說,每年《歌謠祭》都會節錄番三十幾年來的經典片段,簡直十萬個合本人脾胃~懷舊野仲唔正中本人下懷﹗話實,睇番70年代啲歌手拎住支有線咪一碌木咁企喺度唱,80年代松田聖子中森明菜、Matchy的造型,90年代中山美穗…還有本人飛佛安室奈美惠初出道的樣子都十分有趣,仲可以認識番唔少經典舊歌的說。

點解九字頭先聽jpop的我會識埋咁多遠古舊歌如Matchy的《ギンギラギンにさりげなく》、光Genji的《パラダイス銀河》、少年隊的《君だけに》?咪就係飲得《歌謠祭》奶水多…

其實片頭就甚麼絕密片段公開多數呃鬼,話實佢年年播的回顧都大同小異,只係上年播了安室《Body Feels Exit》,今年就播番《A Walk in the Park》,下年又跳番舊啲既片…播來播去都係嗰啲,尤其是七字頭的片…不過都好夠開眼界…

假如閣下喜歡聽jpop又沒心機追住每星期oricon睇有乜新歌,睇一勻這類型節目能一次update,簡單而快捷。假如閣下如本人一樣中jpop毒之餘中埋j系毒,除了睇《歌謠祭》 就要再煲埋《Johnny's Countdown Live》…唉呀…年尾…好忙…

上年《歌謠祭》回顧:人肉報紙
尊尼's Entertainment

上年感覺麻麻,失色咗啲,唔知今年又點呢?期待呀…我仲未得閒睇耶…
PS.堂本光一做乜gel到個頭咁騎呢?剛個造型終於…回歸…正常…了…
今年…依然無安室…唉…

10 則留言:

  1. 我上年都唔知做乜DL左紅白黎睇...
    仲竟然睇晒~ (好驚)

    歌謠祭, 好似無得DL, 要向日本邪道求助至得...
    :P

    日本年尾大SHOW真係可以知道果年有咩歌星最紅, 咩歌最受歡迎. 反觀香港? 會睇到唱片公司想谷咩新人囉, 邊個既緋聞最多囉...

    15th Dec 2007 04:18 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有睇上年紅白喎,不過紅白有的歌星歌謠祭都有,反之歌謠祭仲有好多我鐘意睇既歌手紅白無…咁紅白我睇完就算,唔會係必睇囉…
      香港頒獎禮仲係邊間唱片公司同傳媒機構最好關係囉…得啖笑架成件事…

      15th Dec 2007 10:34 AM

      刪除
    2. 我dl完歌謠祭,睇哂lu
      不過我dl ge版本係分歌手的版本...dl左左幾日先dl哂
      因為我用cb dl...要一個個慢慢等

      不過我覺得論這種節目日本韓國始終好d ge
      不過紅白無左睇喇...
      一來看點才...二來某部分真係好趕客下

      20th Dec 2007 03:16 AM

      刪除
    3. 紅白始終係國營台攪既,好多限制既,一定要顧及所以年齡層的觀眾口味,我諗佢地都明知演歌趕走年輕觀眾都照落囉…
      fns好明顯係target真係聽jpop既歌迷,集中晒人氣歌手,咪就好似吸引好多…
      我未睇晒…睇咗成個星期啦就呢…哈哈…

      20th Dec 2007 09:55 AM

      刪除
  2. 還以為歌謠祭唱的是民謠(大汗...)

    決定找今年的歌謠祭看看= =+

    26th Dec 2007 08:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 當係update吓07年有乜hit歌都唔錯的說…

      26th Dec 2007 22:09 PM

      刪除
  3. FNS冇KAT-TUN ...
    唔知點解 ..以人氣&銷量都冇可能冇佢地 ..

    唔知係唔係CX唔鐘意KT ..-V-

    我覺得MS最好睇 ..D歌手我好多都好鐘意 ..

    9th Jan 2008 22:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 又真係喎(我無發現到添…),有news但無kat-tun喎…
      係咪做演唱會?無理由赤西仁在ntv有劇上就唔請佢隊野上去唱歌…你一講起我就覺…
      ms都好睇,ms/best artist和johnny's countdown我都未睇呀…

      10th Jan 2008 09:46 AM

      刪除
    2. 我覺得KAT-TUN已經變左NTV既人-3-
      佢地自己既節目又係NTV,龜今季套劇又係 ..
      之前唯愛都係 ...

      快D睇COUNTDOWN啦,今年同前幾年既好唔同呀,
      不過都幾好睇 ..=)

      PS 琴晚無意中搵到你個BLOG,睇左成粒鍾呀,哈哈
      我係KT飯黎既, KINKI既歌我都好岩聽咖 (笑)
      NICE TO MEET U~

      10th Jan 2008 16:36 PM

      刪除
    3. 多晒你睇我成粒鐘喎…哈哈…
      我仲未睇countdown…哎…有新野又好喎,實在我想講除了新歌外,年年medley都係嗰啲…有點腌悶…
      小的是長期kinki粉,kat-tun我係上年睇完《唯愛》中了龜梨招,再順手搵番佢地啲舊碟聽…喂又得喎啲歌…
      跟住睇番啲資料,先發現原來kt就係當年堂本光一主持pop jam時伴舞那隊,粉絲應該一早知架啦…係我啲out精好似發現新大陸咁…XDDDD
      NTV真係幾熱捧KT,睇番原來龜梨和也好多劇都係NTV…umum

      11th Jan 2008 09:56 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD