2007/12/18

臨老學08更新版

Picture娜姐今日一篇《臨老學__?》,讓我想起年初時我也寫過一篇《臨老學…》(orz…活用老字…),一年將盡,且來個年末檢討,再展望將來。

人會老但心不老,抱著活到老學到老的精神,不讓自己年紀大機器壞,也算是讓自己保持心境年輕方法之一吧?﹗嘻嘻…

據舊文所載,本人年初時想學好的東東如下:

Photoshop & Illustrator
經過大半年的相處,本人每天亂click亂試之下photoshop算是少有初成吧,由最初一張poster起碼攪兩天變成幾個鐘起到貨,亂試之下發現了不少奇異分唇,可以玩的花臣越來越多,其實我真係一個designer囉﹗嘩哈哈…

Illustrator沒時間試,我諗,接下來就是挑戰它的了。

語文
文中所載說想提升英語能力,家吓每天發一萬九千幾個醫貓,又有成千上萬的洋客給我練習會話,應該還不差吧…反倒覺中文表達能力好像倒退了,尤其是緊張時講野一舊舊,好唔掂。

來年,除了繼續學好日文外,就是挑一挑歐洲語文囉。事緣某次出外勤遇上一對奧地利夫婦客人,他們二人想必十年都唔講一次英文,而本人對日/中/英以外的語文又一竅不通,於是我們就在雞同鴨講,大家指天篤地的摸不著邊際,總之攪來攪去就係唔知對方講乜…心生一念,搵個歐洲語文來學﹗而我係事後先知他們來自奧地利的說,唔怪得啦﹗

西班牙粉,我來了﹗
********************************************************
新加的項目,是研究食物和飲品配,飲品可以是紅/白酒或咖啡。

品酒和本人呢款可樂怪實在不搭配﹗只是公事上接觸得多,興趣油然而生。從來我都以為酒呢家野越貴越正,越舊既咪又越靚,紅酒又一定正過白酒…其實不然,傳統智慧都說old world wine(如法國)是好酒王道,但原來new world(如澳洲、美國)也有很多好野,而且平靚正,足以挑戰舊世界王道地位的說。

而我又一直以為酒咪就拎呢飲架囉…然而一杯酒除了飲還要聞,剛斟時候聞和搖幾搖放幾放後的味道截然不同,而味呢,又有花香、果香、雲哩拿、草莓等十萬幾種味,只是唔知我係咪長期受鼻敏感折騰所以唔多聞得出呢?orz…之前參加了某咖啡店咖啡講座,咖啡原來又可以聞一餐,我又唔係好聞得出…哈哈…

小小一杯飲品蘊含無限智慧,大把野可以俾我發掘。不過,我到而家都仲未記得熟最common的幾隻提子的nose、after taste等特色…看來真需要點時間。見人家品酒,聞幾聞就知係邊隻提子,又估到係邊度產地,很勁的說。

將酒和食物搭配又是一種學問。齋食當然人人都曉,但如何將飲和食配在一起,讓兩者互相帶出對方味道特質,引發最佳味覺享受(我好像在寫poster copy﹗哈哈),就係好有興趣研究呢樣,不過路還很遠,我還只停留在聽人家講的階段…

我諗在我研究品酒有成之前,可以先研究邊隻咖啡配邊隻cake有最佳味覺效果,成本低好多…

(17/2/12後按:卒之,西粉沒學成,illustrator也沒學成,品酒更是沒學成…成篇文…係日文應該算係有啲成績了?)

16 則留言:

  1. oh! 閒趣也說想學品紅酒呀!你有伴。:)

    18th Dec 2007 00:26 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我入門到不行…連名都未認得…要自修一下先…哈哈…

      18th Dec 2007 00:42 AM

      刪除
  2. 其實我都好多野想學, 但你會唔會怕分心呀~
    同時間學幾樣野好似好難精..我就係喇..
    周身都叫有幾張刀, 不過就冇張利, 如同廢鐵...

    18th Dec 2007 00:39 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 驚分心,又驚無張刀利,所以多年來只學日文,叫做有小成先開始學多種外語囉…
      品酒和illustrator都是工作上會用到,邊做工邊學野,人生一大快事呢~

      18th Dec 2007 00:44 AM

      刪除
  3. 品酒我都想學

    講開我有本講葡萄酒既書

    有冇興趣睇呢

    18th Dec 2007 01:14 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 有喎…
      我地一齊做有生活品味的人嗎?

      18th Dec 2007 09:49 AM

      刪除
  4. 唉,我呢排冇飲紅酒,都要諗諗係咪要pick up番去學品酒,以前學個o的唔記得七七八八啦...

    18th Dec 2007 14:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀﹗轉頭就唔記得,之前有寫低啲notes又唔知fing咗去邊…
      還番晒俾人囉﹗哈哈…

      19th Dec 2007 11:12 AM

      刪除
  5. 品酒要有伴才好. 自己曾有一陣想學,但沒伴最後都放棄了.

    18th Dec 2007 19:42 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係公事上接觸到品酒專家,聽聽埋埋好多,私底下實在我家人唔品酒,無機會接觸的說…
      不過我成日記唔熟,轉頭就唔記得…

      19th Dec 2007 11:14 AM

      刪除
  6. 估到產地? 可能係睇到個樽...哈~
    澳洲又平又好囉, 可以由佢開始. 買多幾枝慢慢試都無咁傷~

    奧地利講咩文?! :P

    18th Dec 2007 23:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇過啲試酒比賽,大會係斟一杯出呢俾參賽者試,之後就描述隻酒有乜特別,再估係邊種酒和邊度出品囉…
      不過old world和new world風格好唔同,識既人應該試得出既…
      奧地利…奧地利文?(有這樣的文嗎?)我諗佢地都係能操幾種語言,偏偏就唔得英文…orz

      19th Dec 2007 11:16 AM

      刪除
  7. 品酒我想學喎~
    以前大學有course學的,但超難reg,於是...

    19th Dec 2007 09:07 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我reg過一次,仲請咗個勁pro又勁惡的女人來教…
      不過平時唔飲開酒…好快就唔記得晒…

      19th Dec 2007 11:18 AM

      刪除
  8. 你是「趁後生」學至真。
    歐洲語文,我提議你學西班牙文。識了西班牙文,西班牙之外在墨西哥、中、南美洲多個國家都用得著,好抵架!

    20th Dec 2007 17:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,只要無9字頭的小朋友喺度都仲算後生既…umum…
      其實我偏好意大利文或西班牙文,我係睇波係意大利粉絲,咁意大利文當然排得高啲,不過就唔到上堂時間所以就轉投西班牙懷抱囉…
      聽你咁講西班牙文用得著地方都幾多喎﹗好想快啲上堂啊…哈哈…

      21st Dec 2007 09:49 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD