2007/12/03

飛士卜恐怖

對,開始覺得這玩意恐怖…

在博海,有面還是無面見人由自己話事,然而到這些網上社群,人人都可以揭自己舊事。有想過從此斷絕卜海,不過這只是斬腳趾避沙蟲吧,就算沒帳戶,要貼的人照樣可貼,反倒是自己欲知無從。

看見友人貼今日去飲,聽日去畢業禮,後日去燒野食的相…我不禁在想,其實「相中人」有沒有被通知會貼上飛士卜既呢?定係貼的人覺得「你都開咗account架啦,怕乜被post出呢?」…聚會上高高興興,只要有人舉相機大家總來者不拒的影個夠,只是係唔係人人都喜歡拎出公海和全世界分享呢?起碼我唔係,其實,我有點介意…

要保護自己的私隱越來越難,舊照片…算我多心想多好了。現在式的,尤其是工作上的,我真真真不想見光,也許是前司訓練,任何可給客戶reach到的途徑不要show公司名,要show的話就不要暴露真我,免得影響公司形象。見好些友人將公事上相片post上去(幸好無我個樣…),又開group又談天說地的,我又多心的想,要是有客戶閒逛看到(天下間應該有很多無聊人如我會周圍八掛看的吧?)不太好吧?當然,將飛士卜當作marketing tool例外啦。

只是,我想呢個我力保的城池終會被攻破…

還有,有人可以告訴我如何close了home的news feed和拒絕request?我不喜裝人沖涼,而人家交了甚麼朋友、做了甚麼、送了甚麼給朋友…都唔關我事,報告埋俾我知做乜?裝人沖涼會生眼挑針的說…我想知朋友舉動的話會自己找來看,ok﹗還有那些request,每日在轟我的email,卒之,將contact email轉回去一個較少用的,無眼C乾淨盲。

我不想將自己的事派街般share,但不知不覺可能有人在代勞,而佢地未必係出於惡意…係咪恐怖先﹗

舊文
社交空間絮絮唸
飛卜新世代.你like我都like…

Big Brother Facebook: Does Anyone Care?

朋友,如果你因為看到這篇文而感到不爽,對不起了﹗
****************************************************
題外話,這是一個港島選民的牢騷。

由於琴日一朝早出咗去考試,考試途中當然關手機囉,事後接到媽媽電話,說有個人打了四次我家號碼找我,oh,她問了句:「是公事嗎?」,無理由架,我司度有我家電話的相信只有hr囉。我估,九成九係叫我去投票。

唔係親身接,唔知,只係估je。

之前區議會選舉,我就接了幾個xx會的電話叫我投xx聯的候選人。一日一個,好似食藥咁。實在,我已每天不停被候選人的宣傳單張攻擊我的信箱,好在他們不會攪email宣傳…現下email不行就攻電話…救命呀…

區議會還好,我那個選區只有兩個選候人。補選就大件事了,八個﹗﹗﹗再加上我家一家都係選民,全部單張一式幾份的塞進來…每天開信箱總會跌一大堆單張,掉又唔係唯有儲埋佢拎去回收吧。好煩,可唔可以有啲環保啲既宣傳方法?最重要的投票通知書我反而搵唔到,卒之要問番家母先知去邊個票站投票…orz

幸好,一切都完結了。在出年立法會選舉前,我可以有一刻清靜了。

16 則留言:

  1. 在網上面, 可能斷六親好一點.
    不要讓人知道你跟誰誰誰認識, 否則好易被起底.

    facebook這個我不會玩了, 但就是奇怪為什麼有些人老是小心翼翼, 但在facebook就好像大解放呢?

    3rd Dec 2007 14:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我初初都幾鬆懈,但慢慢越諗越多可能性,可能有人覺得我想太多,反應過大…
      不過都係求個心安重要…

      4th Dec 2007 01:13 AM

      刪除
  2. 同學都好o的,而家既同事我係唔會無啦啦add佢地lor(反之亦然),公司野更加唔會提,費事俾人知咁多,用真名post相的話就預左會起到人地底又或者俾人起底。

    3rd Dec 2007 15:24 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇交情啦,有些由同事去到fr底的就add囉…不過,我已決定退出呢個卜,邊個add我已唔重要了…
      就係越諗越多,越諗越驚…所以都係咪攪了…

      4th Dec 2007 01:15 AM

      刪除
  3. 佢打0左兩次黎, 兩次我都冇聽,第2 次佢留言. 溫馨提示話叫人投4 號. 佢好成功令我好反感,所以我冇投到俾4號.


    3rd Dec 2007 15:36 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個case好似我區議會那次咁…
      立法會呢,我一早已立定心意,唔會改變的了﹗

      4th Dec 2007 01:16 AM

      刪除
  4. 你說起的不知有沒有不知名唔知幾耐之前影又唔想人放上網既相出現,我由頭到尾沒log in過飛士卜唔知,但最近聽到返黎有d 無謂相(有幾個人果d)給人放了上網。好嬲,一定會叫佢delete
    我諗我真係唔玩得飛士卜,一玩同人斷六親都似
    不過,乜得而家d人咁x得閒既呢

    3rd Dec 2007 22:11 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我而家…呢個事件…攪到一鑊粥咁了…
      既然上網寫博係為relax,唔想有太多負擔,夜長夢多的話,就不要將太多私事公開,都係八八掛掛風花雪月好了…

      4th Dec 2007 01:18 AM

      刪除
  5. 我都接受唔到FACEBOOK上面大家亂咁連.
    以前FRIENDSTER都已經有好多三九唔識七既人, 家陣飛士卜仲更多唔識既人會起到我底.
    朋友貼相都算小事, 因為我本身都已經少影相. 最麻煩係我唔揭露既個人資料, 只要有心, 睇晒我朋友既資料, 大概都可以印證到我九成既個人資料. 死啦~

    公司有開GROUP, 我都唔知班白痴友想點. 唉...

    3rd Dec 2007 23:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個卜既影響力已遠超我初玩時既想像,甚至接受唔到,所以我先驚仲可以起到自己啲乜野底,連上連,遲早一定連到我做緊邊間公司,which is係我最唔想公開既…
      始終我唔想將太多現實既野帶上博…
      公司開group我覺得勁危險囉又係…

      4th Dec 2007 01:20 AM

      刪除
  6. 同感.

    Facebook上大家都不介意將自己個樣貼出來,反而在blog上又會介意...

    有時候一想到會放上去facebook,我就唔想影相了...同埋,要日日開個mail delete果d request email囉!

    唔知有無得delete左facebook個account呢?

    3rd Dec 2007 23:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有一水係日日delete notification,又要走上去個卜度ignore request,實在add9萬幾個app真係好煩…
      個account只有deactivated,無得delete的說。即是說,你隨時可以activated返佢,又即是說,個卜依然keep住你的資料…

      4th Dec 2007 01:22 AM

      刪除
  7. 在下也開始感到facebook的危機感漸重,之前以為玩這個可以認識朋友的朋友,又或者和其他舊朋友加強聯絡,但似乎沒什麼用,以為犧牲一點私隱去換取的東西不會兌現。

    本來就打算把facebook進入半退隱的狀態,看完妳這一篇就決定出手了。

    ===

    在下又好彩,沒有收過任何電話拉票。老實說,電話攻勢比起Email攻勢直接有效,爭取選票的時候就不會在乎是否滋擾及環保,算吧。

    和妳一樣,在下也是考完試之後打回家問票站在哪裡...哈!

    4th Dec 2007 10:49 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個都係,就算你唔講你做乜公司,讀過乜學校,邊年做過啲乜事,只要你的朋友有填,而佢又mark咗點識你的話,即係幫你公開埋…
      所以呢…我唔玩了…

      你無嘛…我入咗xx會,諗住報course可以平啲,平野真係有代價,不斷有xx聯的人叫我投佢地啲候選人…超煩…
      就係日日見到啲單張一手fing去回收箱…我懷疑係咁我掉咗封投票通知書…

      5th Dec 2007 09:53 AM

      刪除
  8. 所以我誓不入冊!!

    4th Dec 2007 20:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出咗冊了﹗

      5th Dec 2007 09:53 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD